go
door gonny2011 Jun 4, 2015 om 14:59
Computers & telefonie

I phone

Sinds 19-12-2014 heeft mijn dochter een i Phone 5s.
Vandaag kwam ze er mee thuis en blijkt hij aan een kant krom te zijn, bij het volumeknopje - aan de zijkant.
Hij is niet gevallen of gestoten. Is dit een meer voorkomend probleem?

3324 15 Rapporteer

getty
door getty - Jun 4, 2015 om 16:42
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb er geen problemen mee. Heeft ze de telefoon soms in haar broekzak?

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 16:47
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Wel gehoord dat Iphones kromtrekken, zelfs een keer gezien.

go
door gonny2011 - Jun 4, 2015 om 16:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, zij draagt hem nooit in haar broekzak, omdat ze dan juist bang is dat hij eruit valt of dat ze er op gaat zitten.
Hij wordt af en toe wel extreem warm tijdens gebruik of opladen.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 4, 2015 om 16:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat komt niet van zelf hij knel hebben gezeten.

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 17:37
11569 Antwoorden / 51 Vragen
gompy2
door gompy2 - Jun 4, 2015 om 17:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gonny2011 schreef op donderdag 4 jun 2015, 14:59]Sinds 19-12-2014 heeft mijn dochter een i Phone 5s.
Vandaag kwam ze er mee thuis en blijkt hij aan een kant krom te zijn, bij het volumeknopje - aan de zijkant.
Hij is niet gevallen of gestoten. Is dit een meer voorkomend probleem?
Dit is helaas zeer zeker een voorkomend probleem.
Een link naar Google met de vraag, daar kom je verder en kun je de verhalen lezen en je eventueel inmelden in forums.

Klik-> iPhone 5 trekt krom

Suc6

go
door gonny2011 - Jun 4, 2015 om 18:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je. Ik had dit inmiddels ook gevonden op Google

aurora1
door aurora1 - Jun 5, 2015 om 00:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier wat de Consuwijzer over garantie schrijft en vooral ook het stukje over binnen 6 maanden.

go
door gonny2011 - Jun 5, 2015 om 03:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je. Daar ga ik zeker mee aan de gang.

f.weele
door f.weele - Jun 5, 2015 om 09:29
1085 Antwoorden / 27 Vragen

klik hier

en hier

om wat meer info te lezen over het buigen van de iphone 5.

m.vr.gr.

ma
door mathiasjanssen - Jun 5, 2015 om 13:18
5 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan zijn dat de telefoon overladen is en de batterij versleten dan trekt de batterij scheef, wat tot gevolg heeft dat de telefoon dit ook gaat doen.

ni
door nighthawk1973 - Jun 5, 2015 om 13:23
3 Antwoorden / 0 Vragen

Verbazing wekkend wat mensen allemaal voor problemen hebben met elektronica. Het is ook wel de trend van deze tijd. Misschien moet er voorlichting komen hoe om te gaan met elektronica?

Heb al veel iPhones gehad als ook iPad's en andere elektronica. Nog nooit heb ik dat soort problemen gehad of meegemaakt. Ligt dat nu aan hoe ik ermee omga? Of heb ik dom geluk?

Komt inderdaad niet vanzelf. Originele lader gebruikt? Lader vrij, dus niet onder een kussen of iets dergelijks. Haal je de lader er ook uit wanneer de telefoon vol is. Wat staat er allemaal geactiveerd op de iPhone, hoe staat helderheid?
Wat voor hoes zit de iPhone, kan die de warmte een beetje kwijt?

Het is een gebruiksvoorwerp maar blijft elektronica. Voel je lcd scherm maar eens, behoorlijk warm na ruim 30 minuten. Zo plats als ze het maken gaat wel ten koste van de ventilatie. Dus leg de telefoon ook niet op iets warms of in de zon?
Succes ermee!

ni
door nighthawk1973 - Jun 5, 2015 om 13:25
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=f.weele schreef op vrijdag 5 jun 2015, 09:29]klik hier

en hier

om wat meer info te lezen over het buigen van de iphone 5.

m.vr.gr.

Is dus een hoop flauwekul!

crewmember
door crewmember - Jun 5, 2015 om 15:48
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gonny2011 schreef op donderdag 4 jun 2015, 14:59]Sinds 19-12-2014 heeft mijn dochter een i Phone 5s.
Vandaag kwam ze er mee thuis en blijkt hij aan een kant krom te zijn, bij het volumeknopje - aan de zijkant.
Hij is niet gevallen of gestoten. Is dit een meer voorkomend probleem?

De iphone 5s is nog redelijk robuust (de recente storm aan kromme IPhone klachten gaat over de 6(s))

De accu wil in hele zeldzame gevallen ook nog wel eens vervormen bij laad problemen (meestal door goedkope chinese laders) maar in dit geval blaast hij zich op en zal dus niet 1 richting op ombuigen.

Ik denk toch echt een gevalletje: dochter is er op gaan zitten, of hij heeft klemgezeten in dr tas, of ze heeft hem wel laten vallen. Je moet toch echt aardig wat kracht op een 5s zetten voordat deze buigt.

ke
door kees0611 - Jun 9, 2015 om 00:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Is ook bij mij bekend bij iphone telefoons dat krom gaan is denk ik een fabrieks fout wand de mijne is ook krom