fa
door fa Mar 16, 2011 om 08:13
Computers & telefonie

IE 9

Heb IE9 [edit red.] geinstalleerd nu als ik de kassa site start krijg ik geen werk balk meer van bijvoorbeeld Home vraag en antwoord tips discussies meer. Zijn er meer mensen met dit probleem?

3417 14 Rapporteer

f.weele
door f.weele - Mar 16, 2011 om 10:04
1085 Antwoorden / 27 Vragen

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Getting-started-with-Internet-Explorer-9
kijk even hier voor verdere uitleg.
Zelf gisteren gedownload en weer verwijderd.
m.vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 16, 2011 om 10:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fa,

Klik rechts op een vrije ruimte rechts van de knop Nieuw tabblad en selecteer een balk.
o Balk Favorieten
o Opdrachtbalk
o Statusbalk

Met vr.gr.

erik008
door erik008 - Mar 16, 2011 om 11:08
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Zowel IE9 als FF4 zijn geminimaliseerd, daar moet je aan wennen.
Zoals Edrick3 al zei, je kunt het weer aan zetten.
Ook de menubalk is er niet permanent, geweldig.
Even op de linker alt drukken en hij is er....heel handig.

Neem de tijd, om er aan te wennen.

birdies
door birdies - Mar 16, 2011 om 18:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@edrick en erik: ts bedoelt de gele balk van Kassa, waar o.a. staat t.v. , radio, vraag & beantwoord enz.

Klopt dat de site van Kassa problemen geeft in IE9, dit probleem is wel op te lossen.

Ga naar de Kassa site, klik op de linker Alt knop, dan komt de menubalk te voorschijn, dan Extra en zet daar een vinkje voor 'compatibiliteitsweergave'.
Dit hulpmiddel kun je gebruiken voor alle sites die (nog??) niet goed werken met IE9.

birdies
door birdies - Mar 16, 2011 om 18:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@ erik: ........Ook de menubalk is er niet permanent, geweldig..........

Dit begrijp ik even niet, aangezien je in discussies schrijft: ........IE9 is geen optie voor mij....ik draai nog XP..........

fa
door fa - Mar 16, 2011 om 19:45
107 Antwoorden / 53 Vragen

Birdies
Werkt perfect bedankt

birdies
door birdies - Mar 16, 2011 om 19:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@fa: graag gedaan.

winni
door winni - Mar 18, 2011 om 13:15
12 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb een probleem met ie9 dat ik mijn ziggo mail box niet kan openen en de ie9 is voor vista en w7 bedoeld maar er zijn inderdaat nog veel problemen ik weet niet of er meer mesen dat probleem kenen maar ik blijf nog wel op ie8 draaien. of microsoft ken het probleem met andere malboxen die er niet op draaen dat ze er mee bezig zijn om dat te verbeteren.we moeten maar weer afwachten dat microsoft met update,s komen, ik denk het wel want het is nooit gelijk goed wat ze op de markt brengen..

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 13:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@winni,

Als je ZELF een probleem hebt is het beter om zelf een nieuwe vraag te stellen.

Met vr.gr.

ra
door ral_1 - Mar 18, 2011 om 14:23
19 Antwoorden / 10 Vragen

Ik werk nu 2 maanden met Beta IE9 en nu met de officiele versie. Ik heb een paar keer onvolledige websites gekregen. Ga in de internet pagina naar Extra/compatibliteitsweergave, het probleem was daarna opgelost.
Succes,

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 14:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ral,

Als je antwoord voor winni bedoeld is:
Geef je antwoord even hier bij de door winni gestelde vraag.
Als je antwoord voor fa bedoeld is: was al opgelost.

Met vr.gr.

wimmi20
door wimmi20 - Mar 18, 2011 om 14:59
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Birdies,

jouw tip werkt toch echt niet bij mij.
stuurprogramma W7 en IE8.
Ook na jouw tip blijft marktplaats een incomplete pagina geven.
Niet met een andere zoekmachien, FF geeft geen enkel probleem.
En IE9 binnenslepen lukt al helemaal niet.
==========================================================

=birdies schreef op woensdag 16 mrt 2011, 18:42: @edrick en erik: ts bedoelt de gele balk van Kassa, waar o.a. staat t.v. , radio, vraag & beantwoord enz.

Klopt dat de site van Kassa problemen geeft in IE9, dit probleem is wel op te lossen.

Ga naar de Kassa site, klik op de linker Alt knop, dan komt de menubalk te voorschijn, dan Extra en zet daar een vinkje voor 'compatibiliteitsweergave'.
Dit hulpmiddel kun je gebruiken voor alle sites die (nog??) niet goed werken met IE9.

qp
door qpc - Mar 18, 2011 om 15:07
203 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=winni schreef op vrijdag 18 mrt 2011, 13:15]ik heb een probleem met ie9 dat ik mijn ziggo mail box niet kan openen en de ie9 is voor vista en w7 bedoeld maar er zijn inderdaat nog veel problemen ik weet niet of er meer mesen dat probleem kenen maar ik blijf nog wel op ie8 draaien. of microsoft ken het probleem met andere malboxen die er niet op draaen dat ze er mee bezig zijn om dat te verbeteren.we moeten maar weer afwachten dat microsoft met update,s komen, ik denk het wel want het is nooit gelijk goed wat ze op de markt brengen..

Je draait de boel om..... Dat sommige pagina's niet (goed) werken, ligt niet aan IE9, maar aan die pagina's zelf.... Slecht webdesign oftewel 'zich niet houden aan de afspraken die tegenwoordig gelden voor de opbouw van websites'.

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@qpc,

Geef je antwoord aan winnie even hier.

Met vr.gr.