El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 17:41
Computers & telefonie

Iedere dag (n andere) 085 nummer telefoon terreur

Sinds een paar maanden wordt ik iedere dag omstreeks 17.00 uur gebeld door een 085 nummer. Wanneer ik opneem zie ik niets. Wanneer ik niet opneem gaat deze onegeveer 5 x over. Iedere dag blokker ik het desbetreffend nummer maar de volgende dag komen ze weer met een ander 085 nummer. Vreselijk! Wie weet wat ik het best kan doen om hier voor goed af te zijn?! Eigenlijk wil ik standaard alle 085 nummer blokkeren maar volgens mij kan dat niet. Help!

18881 27 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2021 om 17:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je kan eventueel alle onbekende nummers blokkeren, dan kunnen alleen nummers die in je contacten staan je nog bereiken. Dat is mogelijk wel wat rigoreus.

El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 19:46
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat is in mijn geval geen goed idee. :-(

El
door Elaine25 Jun 19, 2021 om 14:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank! Hoe doe ik dat?

diumenge
door diumenge Jun 19, 2021 om 15:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Android of iPhone?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 18, 2021 om 18:10
2031 Antwoorden / Vragen

Dat is inderdaad sinds een pakweg twee maanden aan de gang, zelf kreeg ik de hele tijd call centres uit Engeland aan de lijn met financiële aanbiedingen. Ik denk dat het dat Facebookbestand is waar verschillende boeven helemaal los mee gaan. Het zou wel fijn zijn als de autoriteiten kans zouden zien hier wat aan te doen want hier kun je behoudens draconische maatregelen niet zoveel aan doen.

diumenge
door diumenge Jun 18, 2021 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik drukte ze altijd weg, maar dat helpt niet. Heb ze nu een paar keer wel opgenomen en ben een 'vriendelijk' gesprek met ze aangegaan, weet niet of er een verband is maar het het wordt steeds minder...

Begrijp sowieso niet dat mensen er in zouden trappen...

cc: hello are you mr. <willekeurige naam, niet mijn naam>
ik: no, i'm not
cc: so, we are calling you because you left your information on our website
ik: no, i didn't
cc: yes, you must have forgotten that
ik: no, i haven't
cc: anyway, we have a proposal for you, would you go <website>?
ik: no i won't, why are you trying to scam me
cc: sir, this is not a scam
ik: yes it is, how did you get my number
cc: you gave it to us
ik: again, i didn't, scammers
cc: why are you so unfriendly
ik: because you are trying to scam me
cc: sir, if you keep talking like this i'm gonna have to end this conversation
ik: good idea (einde gesprek)

El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 19:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hahaha...lachen je tekst!
Maar in mijn geval krijg je niemand aan de lijn. Het blijft stil. En wanneer ik niet opneem dan stop het bellen naar ongeveer 5, 6 keer. Heel raar. begrijp de bedoeling niet. Iedere dag rond dezelfde tijd en iedere keer weer een ander 085 nummer.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2021 om 18:18
7176 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de link:

Ongewenst gebeld door een 085 nummer?

De redactie van Android Planet krijgt daarom weleens de vraag of het niet mogelijk is om bepaalde netnummers helemaal te blokkeren, zoals 085 of 088. Dit soort nummers worden regelmatig misbruikt door opdringerige bedrijven en organisaties.

Het klinkt aanlokkelijk om alle 085- of 088-netnummers te blokkeren, maar slim is het niet. Op die manier blokkeer je namelijk al het telefoonverkeer van deze nummers, dus ook van legitieme bedrijven

https://www.androidplanet.nl/tips/ongewenste-telefoontjes/

tenormin
door tenormin Jun 18, 2021 om 22:31
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Zou zeker 088 niet blokkeren. Dan kunnen veel door mij nodige bedrijven niet meer bellen, o.a. de WBV, Ziekenhuis etc. En door de telefoon kan je niet opgegeten worden, dus daar ben ik niet bang voor. ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Jun 18, 2021 om 22:59
7176 Antwoorden / 3 Vragen

Het wordt ook afgeraden in de door mij gedeelde link.

tenormin
door tenormin Jun 18, 2021 om 23:24
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppy, heb je link niet gelezen, althans: al die cookies telkens accepteren heb ik ook niet veel zin in.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jun 18, 2021 om 18:51
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Neem gewoon op.

En als Engels,  geef ik als  zeer slechte Scheidsrechter gewoon eind signaal.
Vaak  gaan zij jou dan blokkeren omdat ze met headset werken.

Ook de 00 nummer waar vandaan dan ook,  Hallo, met Wie spreek ik?
En dan  wegblazen.
Laat ze jou  nummer zelf maar eens blokkeren.
Werkte prima.

El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 19:49
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals ik schreef:
In mijn geval krijg je niemand aan de lijn. Het blijft stil. En wanneer ik niet opneem dan stop het bellen naar ongeveer 5, 6 keer. Heel raar. begrijp de bedoeling niet. Iedere dag rond dezelfde tijd en iedere keer weer een ander 085 nummer.

rj
door rjw Jun 18, 2021 om 20:23
3247 Antwoorden / 5 Vragen

Het enige wat je daarmee bereikt is dat je gehaardschade kan veroorzaken bij iemand die gewoon moet werken voor z'n geld i.p.v. z'n hand op te houden. Als je zelf asociaal genoeg bent vind je het waarschijnlijk niet erg dat iemand gehoorschade oploopt bij het uitoefenen van werk.

ju
door juliomariner Jun 18, 2021 om 22:34
1320 Antwoorden / 2 Vragen

dit soort adviezen is 1 van de redenen waarom dit persoon terecht een permanente ban heeft gekregen op de Radar site

sira
door sira Jun 18, 2021 om 23:09
2320 Antwoorden / 24 Vragen

Ik vind dergelijke adviezen zo ongelooflijk kinderachtig.

tenormin
door tenormin Jun 18, 2021 om 23:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@sira. Zeker kinderachtig. Gewoon en zeker als je niemand hoort aan de andere kant: verbinding verbreken. Klaar. Dat voetbalfluitje van de scheidsrechter heeft een baard als Vader Abraham.

tijger1
door tijger1 Jun 18, 2021 om 23:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar het is wel echt een inhoudelijke reactie waar de moderatie zo dol op is. :-((

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 19, 2021 om 09:03
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik ben ook tegen gehoorschade veroorzaken!

Maar ongewenste zooi en vaak  voor iets dat je niet wilde en niet te stoppen is?

1x bellen en Nee zeggen hoorde genoeg te zijn.
Als telkens zelfde organisatie met  dit soort  gebel jou lastig ging vallen?
Heb je als Call Center Medewerker foute baas.

Een enkel telefoontje geen probleem maar  dagelijks op dezelfde tijd iemand ongewenst lastig vallen?
Dan  krijg je dat  ik  de fluit pakte!
En dan  zullen zij  na enkele keren mijn op de Zwarte Lijst zetten... dan gaat dat wel.

Wel eerst even Hallo en luisteren of het  wel deze foute aanbieder is en niet gelijk afblazen!

Deze  medewerkers hebben zelf voor dit ongewenste  verkoop werk gekozen!

Nu oranje fluitjes in aanbieding!

Je weet als verkoper heel goed dat vele  Pleur Op roepen!
Maar wel even  wachten wat ze deze keer voor bellen....

En bij een 06,  Ik ben Hallo... en heb dit nummer net paar dagen...
Ben geen oude klant,  dus verwijder maar....
Werkte prima.
Als Student (ooit)  geen stroom en gas nodig op kamers... en  ook geen  andere zooi.

En voor een krant of TV gids, een 06 prepaid voor dit soort zaken nemen....
Voldoe je   aan hun eisen en je word  op normale  echte 06 nooit lastig gevalllen.

ti
door tibby Jun 21, 2021 om 23:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

@ $0MSSS.  Ik had vroeger toen ik nog thuis woonde van mijn vader een scheidsrechters fluitje gekregen om ongewenste hijgers de schrik op het lijf te jagen als die weer eens belden. (was destijds bijna net zo vaak als de ongewenste bellers van tegenwoordig) Werkte super.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 23, 2021 om 11:45
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Het mag niet wegens bewust  toebrengen  gehoorschade,  maar als anderen ons lastig vallen en blijven doen?

Dan  overtreden zij en dagen ons uit tot op papier strafbare feiten!

Zelf vraag ik vele WhatsApp te sturen.
Als ik gebeld word,  bel  bijna uit laat ik die rammelen... en bel nooit terug!

U weet niet of ik vergaderde of  College geef om deze tijd.

Bovendien vaak verkopers die Goedkoopste Gas & Stoom aanbieden.

Ik rij nog op LPG maar gebruik verder geen enkel Gas.
Ook de Stroom,   iets teveel panelen  dus ben zelf leverancier en wilde juist hogere stroomprijzen!

Als een studente denkt te kunnen verdienen,  dat haar probleem.
Opnemen en bij ongewenste zooi,   afblazen vind ik dan legaal.....

Vooral omdat als je meld niet meer gebeld,  en ze bandje met Belg Me iIet aanbieden waar ze zich niet aan houden.

Mijn Stroom leverancier mag wel bellen maar niet een Call Center namens hun!
Ook   een antwoord op de vraag;  is U mr. XXX en woont U ...... dan heeft U al de gegevens.
Ja doen maar offerte naar ook bekende mail adres want U heeft alles al en dan ophangen... worden ze echt gek.
Vooral niet meer luisteren en Ja, doe maar.... en  bij 10x bellen dit volhouden....

Ik hou van hun manier van werken en doe het nog stapje erger!
Ze hebben beperkte info  en vragen voor controle... dan  Bingo!

Een Ja, doe maar!   en ophangen!
Dan is bandje nog niet gestart en waardeloos!

Net als deze aanbieders, meestal  niet voordeligste en geen Adder maar complete Artis onder het Gras.

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2021 om 19:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem een antwoordapparaat.  Maar wat verwacht u dan te zien?

tenormin
door tenormin - Jun 18, 2021 om 19:19
16823 Antwoorden / 108 Vragen
diumenge
door diumenge Jun 18, 2021 om 19:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er wordt niet echt met/vanaf 085-nummers gebeld, dit betreft telefoon-spoofing.

El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 19:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor het toesturen van de link.
Dank iedereen voor het reageren. Maar nu weet ik nog steeds niet waarom ik iedere dag door een ander 085 gebeld wordt op ongeveer dezelfde tijd. Er niemand te horen is. En eventueel hoe ik eraf kom?!
Is er iemand die precies dezelfde ervaring heeft. DUS NIEMAND HOREN AAN DE ANDERE KANT,IEDERE DAG, ander 85 nummers. etc etc....?
En of er wat aan te doen is?

aurora1
door aurora1 Jun 18, 2021 om 21:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij zijn geen helderzienden en kunnen ook normaal formaat letters lezen. We willen niet toegeschreeuwd worden in hoofdletters dankuwel, dwz dat geldt voor mij.

mahadma
door mahadma - Jun 18, 2021 om 19:31
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Uw telefoon gaat,
Blijkt 085 nummer
Opnemen en meteen zeggen: Geen interesse!
Neerleggen.

El
door Elaine25 Jun 18, 2021 om 19:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals ik schreef:
In mijn geval krijg je niemand aan de lijn. Het blijft stil. En wanneer ik niet opneem dan stop het bellen naar ongeveer 5, 6 keer. Heel raar. begrijp de bedoeling niet. Iedere dag rond dezelfde tijd en iedere keer weer een ander 085 nummer.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 19, 2021 om 09:11
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Enkele bellen een groep en als iemand opneemt vervallen de anderen...
Dat doen  Call Centers ook wel eens.

Noteer en plaats een 085 lijstje en soms  weten we hier welke  aanbieder deze nummers in gebruik heeft.
Als ze alleen een 085 weergeven zonder  dit nummer zelf te hebben kan ook nog.
Dan heb je echte fraudeur helaas.

Er zitten keurige bedrijven tussen en dubieuze criminelen maar  een lijstje van deze zou wel handiger zijn.

El
door Elaine25 - Jun 18, 2021 om 19:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank iedereen voor het reageren. Maar nu weet ik nog steeds niet waarom ik iedere dag door een ander 085 gebeld wordt op ongeveer dezelfde tijd. Er niemand te horen is. En eventueel hoe ik eraf kom?!
Is er iemand die precies dezelfde ervaring heeft. DUS NIEMAND HOREN AAN DE ANDERE KANT,IEDERE DAG, ander 85 nummers. etc etc....?
En of er wat aan te doen is?

rj
door rjw Jun 18, 2021 om 20:24
3247 Antwoorden / 5 Vragen

Het zouden automatische dialers kunnen zijn die verkeerd zijn geconfigureerd. I.p.v. bijvoorbeeld een alarmcentrale staat jouw nummer er in.

sira
door sira Jun 18, 2021 om 23:16
2320 Antwoorden / 24 Vragen

Dan is het duidelijk een callcenter.
Gebeurde mij diverse malen met het callcenter van de KPN 0800-5025. Dan bellen zij je, maar zetten je dan in de wacht, omdat de dames nog iets te kwekken hebben. Heb toen een klacht ingediend.

Heeft u het betreffende nummer al ingetypt op internet? Vaak is er dan wel iets over terug te vinden.

sw
door swat1500 - Jun 18, 2021 om 20:20
3772 Antwoorden / 0 Vragen

Geen ervaring en niets aan te doen.

mi
door miennaamishaaz - Jun 18, 2021 om 21:09
725 Antwoorden / 1 Vragen

Waarvan zijn de telefoon-nummers?
krijgt u reactie of is het dood aan de lijn?

Kunt u de 085 nummers hier posten, dan weten we om welke nummers het gaat?

tenormin
door tenormin Jun 18, 2021 om 22:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

De TS heeft al tig keer aangegeven dat het dood is aan de lijn.

El
door Elaine25 Jun 19, 2021 om 14:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

0850183776,0850183738,0850296417,0850183734,0850296455 etc etc etc...

El
door Elaine25 Jun 19, 2021 om 14:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

:-) Je hebt gelijk Tenomin...:-) apart dat er vaak half gelezen wordt. maar ik ga ervan uit dat men het geod bedoeld...;-)

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 20, 2021 om 10:59
1389 Antwoorden / 10 Vragen

085..0....en dan  183  of  296   en daar achter nog 3 cijfers...Call Center en na 1 of 2x opnemen maakte je wel kans op verbinding.

Ik vermoed een stroom verkoper/oplichter met valse mooie beloftes,  bij ons bent U goedkoper uit.

Ze werken voor meerdere aanbieders.
Als je snel genoeg bent  kreeg je  een grote als Essent of Eneco te horen,
maar in werkelijkheid een Call Center die op provisie nieuwe klanten moeten binnen halen.

Vele studenten die tegen gesloten Horeca aanliepen gingen dit werk ook doen.
Snel kans op hoog salaris en grootste  hufters halen dit werkelijk.

En ik weet van  3 dagen gewerkt voor 1 contract  dat die melde;

Bij een fluitje  nummer  doorgeven voor  permanente blokkade!

Helaas is dat enige wat altijd werkte.
Je moet voor de rond 17.00 tot 20.00 uur bellende  wel snel opnemen...

En je mag vele honderden nummers blokkeren  als je dat wilde.

Helaas werken dergelijke bedrijven vaak ook voor Service van  andere bedrijven.
Spreek je nummer in en we kunnen U nooit terug bellen!
Mijn verzekeraar die ook een Call Center ingehuurd had,  kreeg dit door.

Die eisen nu aparte nummer voor Service terugbellen en  verkopers!

Maar beide zijn dus van Gas&Stroom verkopers.
Vaak voordeliger dan Uw huidige aanbieder en  dan komen ze hier ook klagen dat ze juist veel duurder zijn!

mi
door miennaamishaaz Jun 21, 2021 om 21:57
725 Antwoorden / 1 Vragen

het zijn IDD zoals $0MSSS.. al had gezegt callcenters.

1 zeer simpele oplossing zou zijn zeggen dat u onder bewind staat.
Bewindvoerders zijn namelijk voor dit soort mensen een boeman. die ze het liefste vermijden.

de callcenters kunnen dit toch niet controleren, dat kunnen ze alleen als er echt een abbonement wordt afgesloten.
Als ze toch proberen opnieuw u te bellen, pakt u mooi het algemeen nerderlands scheldwoorden boek erbij pakken en erop los schelden todat ze ophangen, blijf dit herhalen bij elke keer dat ze u opnieuw proberen te bereiken.

Op een gegeven moment geven ze het wel op.

Als het echt niet ophoud zelfs na een paar rondes flink erop los schelden, geeft u 1 laatste waarschuwing, en pakt er mooi een zeer luid fluitje bij, en fluit mooi in de telefoon.

gerbera
door gerbera - Jun 18, 2021 om 21:40
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Probleem is dat de nummers door een computer worden gegenereerd. Zet u het nummer in de bloklijst zal de computer een ander nummer genereren om u te bereiken. Als u opneemt moet u even wachten en dan krijgt u vanzelf een Engels sprekend persoon aan de lijn die "hallo" zegt. Meld u dan met "police office" is bij mij daarna lange tijd rustig gebleven. Helaas zijn nu weer de Indiërs (Microsoft) bezig ben nog niet in de gelegenheid geweest maar kijken of dat bij hen ook werkt.

tenormin
door tenormin Jun 18, 2021 om 22:43
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, ben de afgelopen week weer fijn aan de beurt geweest. 044 nummer. Dacht even dat het mijn vriendin was (Engeland). Maar weer die Nigerianen over Microsoft geouwehoer. Ik neem al jaren op met Dutch Police Office, can I help you. Soms hangen ze gelijk op, soms willen ze gewoon praten. Dus verbreek ik de verbinding. Maar om 7 uur wakker te worden gebeld: geef mijn portie maar aan Fikkie.

ju
door juliomariner Jun 19, 2021 om 12:56
1320 Antwoorden / 2 Vragen

de Microsoft bellers komen niet uit Nigeria maar uit Mumbay India

El
door Elaine25 Jun 19, 2021 om 14:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

dus maar afwachten tot het eens stopt.

gerbera
door gerbera Jun 19, 2021 om 16:15
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Maakt het wat uit waar ze vandaan komen? ze zijn stront vervelend.

aurora1
door aurora1 - Jun 18, 2021 om 21:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Neem een telefoonbeantwoorder of neem die telefoon niet meer rond 17.00 uur op. Of leg direct weer neer na stilte.
Wat denkt u te zien? Een filmpje of zo?
En zo erg is het allemaal ook niet: overdrijven is een kunst.

ju
door juliomariner - Jun 18, 2021 om 22:32
1320 Antwoorden / 2 Vragen

kan het niet een verkeerd ingesteld alarmsysteem vsn een bedrijf zijn?
dit vanwege het vaste tijdstip en het feit dat er nooit wat gezegd wordt.
oeps, zie dat RJW dit ook al had geantwoord.

El
door Elaine25 Jun 19, 2021 om 14:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

iedere dag een nieuw nummer

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2021 om 23:20
7176 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt opnemen en keer op keer wachten tot zij de verbinding verbreken, van uw kant ook stilte dus. Speaker aan.
Mogelijk komt u er zo vanaf.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2021 om 10:04
16810 Antwoorden / 202 Vragen

@ELAINE25, het overkomt mij ook, zij het minder vaak. Toevallig eergisteren nog en toen bleek het (hoewel ik normaliter meteen neerleg of niet opneem iemand van KPN te zijn die een aanbieding deed m.b.t. het aanvullen van het mobiele telefoonabonnement met ook internet.
Op zich niet zo gek dus. De dame aan de telefoon meldde (verplicht) het bestaan van het bel me niet register (dat overigens binnemokort qua systematiek wijzigt)

Indien het nummer dat u ziet bijv. +44 is , is het hoe dan ook frauduleus en mogelijk weer eens iemand die vindt dat u een schadelijk virus of dergelijke op uw pC heeft. Dat hoe dan ook nooit opnemen en het nummer blokkeren.

Hoe dan ook, ondanks hetgeen ik hier voor stel: indien u het niet vertrouwt, niet opnemen of meteen ophangen >vooral als men niet meteen reageert<  en het nummer blokkeren.

diumenge
door diumenge - Jun 19, 2021 om 15:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Achter deze nummers zit: www.destiny.nl / www.destiny.nl/overlast

Dus daar maar 's navraag doen.

085-0180000 t/m 085-0189999
085-0290000 t/m 085-0299999

DOOR ELAINE25 19 JUN. 2021 OM 14:11
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

0850183776,0850183738,0850296417,0850183734,0850296455 etc etc etc...

koekeloer
door koekeloer - Jun 21, 2021 om 11:30
562 Antwoorden / 18 Vragen

Het is nog even een laatste wanhoopspoging. VCanaf 1 juli mogen ze je niet meer ongevraagd bellen. (niet dat ik denk dat dit de telefoontjes gaat stoppen)

aj
door ajgtel - Jun 21, 2021 om 11:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik ook een tijd last van gehad. Toen maar een voetbalfluitje gekocht, en elke keer dat ik gebeld werd heel hard gefloten. Was toen snel afgelopen.

mo
door mof - Jun 21, 2021 om 11:45
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Niet veel aan te doen. Heb ik ook gehad zoiets, dan weer een 010, dan weer een 020, iedere keer uit een andere stad, zogenaamd.
irritant. Stug blijven blokkeren. Meer kun je niet doen.

megaman63
door megaman63 - Jun 21, 2021 om 11:49
20 Antwoorden / 2 Vragen

Installeer de app Mr. Number via deze link te downloaden in de Playstore : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mrnumber.blocker

Hiermee kun je op voorhand alle netnummers blokkeren via Block list.

Engelse drop
door Engelse drop - Jun 21, 2021 om 12:41
63 Antwoorden / 5 Vragen

Om 5 voor 17.00 telefoon uitzetten voor ff. Bekende bellen je wel op je 06 nummer als ze je hard nodig hebben. Heb er ook last van 0044 nummers uit buitenland.

Engelse drop
door Engelse drop - Jun 21, 2021 om 12:43
63 Antwoorden / 5 Vragen

Om 5 voor 17.00 telefoon uitzetten voor ff. Bekende bellen je wel op je 06 nummer als ze je hard nodig hebben. Heb er ook last van 0044 nummers uit buitenland.

ha
door hamerrietje_1 - Jun 21, 2021 om 12:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ken je de talen? Neem op met de woorden in het Engels: Dit nummer is doorverbonden met politie, en dan de plaats waaronder het politiebureau valt.
De verbinding werdt verbroken en Men belt mij niet meer

Fr
door Frans Harland - Jun 21, 2021 om 14:27
5 Antwoorden / Vragen

Dat gebeurt mij ook al enige tijd met als nog groter nadeel dat ik voor elk gesprek € 0,10 wordt afgeschreven ( prepaid). Dus je wordt gebeld zonder dat je opneemt hebben zij verbinding gemaakt en sluiten verbinding direct weer af. Mijn provider kan er ook niets aan doen. Stelt voor een ander nummer te nemen , of het nummer blokkeren. Maar de beller heeft veel meer nummers.

tijger1
door tijger1 Jun 21, 2021 om 15:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kan dus helemaal niet.

Redacteur
door Redacteur - Jun 21, 2021 om 15:09
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Lees op de Kassa-site ook het artikel: Wat te doen tegen al die ongewenste telefoontjes?

Donuts
door Donuts Jun 22, 2021 om 07:15
1203 Antwoorden / 2 Vragen

'2. Schrijf je in voor het Bel-me-niet Register'. Artikel maar eens aanpassen??

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 23, 2021 om 11:48
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Mijn Leverancier mag bellen....

Geen Call Center die iets wil verkopen namens hun!
Als ik roep;   Ja, doe maar en ophang   blijkt dat ze  tekort info hebben dus niet mijn Leverancier zijn!

Als in nu namens BNN-VARA  Kassa dit antwoord ga geven?

Dat mag toch niet, me zomaar als Kassa uitgeven!

sj
door sjeffanaat - Jun 21, 2021 om 15:15
14 Antwoorden / 3 Vragen

blijven blokkeren heb bij mij bijna een jaar geduurd stopt van zelf, als je terug belt naar dat nummer ben je veel geld kwijt of ze proberen je iets aan te smeren, gewoon niet reageren

diumenge
door diumenge Jun 22, 2021 om 06:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

085-nummers zijn telefoonnummers die niet aan een regio gebonden zijn (zoals bijvoorbeeld 010, 020, 070, etc) en verder de normale belkosten hanteren, dus veel geld kwijt zijn door terug te bellen valt wel mee. Verder is gewoon niet reageren uiteraard een prima advies.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jun 23, 2021 om 11:49
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Prepaid betalen normale tarief!

Maar met  onbeperkte  of   binnen je bundel wel gratis!