ln
door ln002554 May 18, 2018 om 11:50
Computers & telefonie

Ik ben opgelicht door Gamefame.nl, ps4 besteld maar wordt niet geleverd.

Op 11 mei 2018 voor 233,50 euro een PS4 besteld voor mijn zoontjes. Niets ontvangen en bedrijf reageert nergens op! Dus zwaar opgelicht. Er rest niets anders dan aangifte te doen en hopen dat er nog ooit geld terug te halen is..... erg vervelend....

Rick

1104 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 18, 2018 om 11:55
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Op hun site staat o.a.deze uitleg:

Mededeling:

Tijdelijk is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen vanwege te lange levertijden.

Heeft u al een bestelling staan? We zullen dit zo snel mogelijk leveren.
https://www.gamefame.nl/

tijger1
door tijger1 - May 18, 2018 om 11:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent de zoveelste al. Geld is foetsie.

marita5
door marita5 - May 18, 2018 om 11:59
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ln002554 ,

U bent niet de enige , klik op de rode regels .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/opgelicht-door-gamefame-nl

Dien een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 18, 2018 om 12:18
16860 Antwoorden / 202 Vragen

De vraag is hier wel wat is gezegd m..b.t. aflevertijd bij de bestelling. Er is nu net ca 1 week verlopen sinds de bestelling plaatsvond.

Wees voorzichtig met het gebruik van het woord 'oplichting' want ook al heeft u die mening, als het onterecht blijkt kunt met 'gebakken peren' komen te zitten.

Zie verder de aol gegeven opmerkingen m..b.t het indienen van een klacht bij consuwijzer.

Als er meerdere klachten zijn over deze webshop zal men bij consuwijzer de nodige maatregelen nemen m.b.t. aangifte etc.

ne
door neodutchio - May 18, 2018 om 12:41
5155 Antwoorden / 12 Vragen

In dit tempo kan ik mijn rekensommetje niet bijhouden. Is dit binnen 24 uur de 9de of 10de die zich hier meld. En dat binnen 3 weken na ‘opening’ van de webshop. Je kan er echt rijk mee worden dus.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2018 om 12:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, dat weten we dan ook weer.

Bo
door Boukje80 - May 19, 2018 om 23:00
2 Antwoorden / Vragen

Mijn man heeft hier 3 weken terug ongeveer een ps4 voor meen €259 gekocht na 2 weken niks te ontvangen te hebben heeft hij met hun gemaild en werd er gezegt dat er door Hemelvaart vertraging was...Maar daarna ook weer niks en denk ook dat er niks gaat komen we wachten de 30 dagen maar af en dan doen we maar aangifte ofzo??

aurora1
door aurora1 - May 20, 2018 om 15:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké.
Lees de andere mededelingen over deze webshop via het zoekvakje.
Ik doe niets met mededelingen hier. Het is immers voor vragen. Ik zie geen vraag.