vm
door vmellema Jan 19, 2012 om 10:52
Computers & telefonie

Ik betaal ten onrechte aan KPN

Beste Kassa,

Op 7 september 2011! heb ik een online aanvraag gedaan voor het basis internet pakket van KNP. Deze heb ik, binnen de bedenktijd, per 8 september via de klantenservice telefonisch geannuleerd.
De collega aldaar heeft dit keurig telefonisch en schriftelijk bevestigd,echter bleek ik nog steeds als nieuwe klant voor het internet te zijn geregistreerd.

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gezocht, waarbij de klantenservice mij niet als klant kon vinden en niemand mij kon helpen (de hoge telefoonkosten hier nog buiten beschouwing gelaten) heb ik uiteindelijk zelfs een klachtenbrief heb gestuurd (6 okt j.l.) zonder enig antwoord vanuit KPN. Ik ben het zat!

Momenteel worden er termijn bedragen zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald voor het gebruik van de internetservice en kan ik me niet verenigen met de betaling hiervan. Mijn bank heeft intussen de KPN rekeningen geblokkeerd, wat resulteert in nog meer problemen, ik betaal immers niet. Sterker nog: ik moet geld terug krijgen! Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt nier meer.

Viola

776 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

joeybrooks
door joeybrooks - Jan 31, 2012 om 13:16
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hey,

Zolang je de annuleringsbevestinging hebt hoef je je niet druk te maken.
Dan is KPN verplicht om je het geld terug te betalen.

Echter lijkt dit in het systeem fout te lopen, het best lijkt mij een duidelijke brief te sturen naar KPN waar je het hele verhaal in uitlegt. (Wat je volgens mij al gedaan hebt.)

Als je dan geen reactie krijgt, stuur je die mail gewoon weer, en weer, en weer.

Gr.

pauls0
door pauls0 - Jan 31, 2012 om 13:54
149 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Viola,

Ik heb zoiets gehad met KPN. Mijn geluk is geweest, dat het via phonehouse liep, die na een halve dag telefoneren eindelijk opgelost werd.
Bij mij was een datum niet goed ingevuld bij de klantenservice, zodat ik aan een jaarcontract vast zat. Via de klantenservice was werkelijk niets mogelijk, en werd vertelt, dat ik het moest accepteren. Ik heb deze klacht toen bij phonehouse neergelegd, werden andere mensen van KPN aangesproken, wat met pijn en moeite werd toen eindelijk rechtgetrokken.

Als consument eenmaal in de klachten-molen zit van KPN, stuit u op een muur van onbegrip, lompheid, en vooral klantonvriendelijkheid. Problemen oplossen doet KPN niet, die laten het liever voorkomen bij de geschillencommissie of bij de rechter.. Het feit dat heel mensen dit laten zitten, in verband met allerlei kosten, wat alleen maar in het voordeel werkt voor KPN en uiteindelijk veel verdienen zonder enig service te geven..

Mijn advies is: ga eens informeren bij Het Juridisch Loket, en leg daar uw probleem neer, en zij geven wel advies wat u daartegen moet doen... Het advies is gratis, in zover dat ik het weet..

Sterkte paul s.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer