Ik betaal ten onrechte aan KPN
Beste Kassa,
Op 7 september 2011! heb ik een online aanvraag gedaan voor het basis internet pakket van KNP. Deze heb ik, binnen de bedenktijd, per 8 september via de klantenservice telefonisch geannuleerd.
De collega aldaar heeft dit keurig telefonisch en schriftelijk bevestigd,echter bleek ik nog steeds als nieuwe klant voor het internet te zijn geregistreerd.
Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gezocht, waarbij de klantenservice mij niet als klant kon vinden en niemand mij kon helpen (de hoge telefoonkosten hier nog buiten beschouwing gelaten) heb ik uiteindelijk zelfs een klachtenbrief heb gestuurd (6 okt j.l.) zonder enig antwoord vanuit KPN. Ik ben het zat!
Momenteel worden er termijn bedragen zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald voor het gebruik van de internetservice en kan ik me niet verenigen met de betaling hiervan. Mijn bank heeft intussen de KPN rekeningen geblokkeerd, wat resulteert in nog meer problemen, ik betaal immers niet. Sterker nog: ik moet geld terug krijgen! Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt nier meer.
Viola
Hey,
Zolang je de annuleringsbevestinging hebt hoef je je niet druk te maken.
Dan is KPN verplicht om je het geld terug te betalen.
Echter lijkt dit in het systeem fout te lopen, het best lijkt mij een duidelijke brief te sturen naar KPN waar je het hele verhaal in uitlegt. (Wat je volgens mij al gedaan hebt.)
Als je dan geen reactie krijgt, stuur je die mail gewoon weer, en weer, en weer.
Gr.
Hallo Viola,
Ik heb zoiets gehad met KPN. Mijn geluk is geweest, dat het via phonehouse liep, die na een halve dag telefoneren eindelijk opgelost werd.
Bij mij was een datum niet goed ingevuld bij de klantenservice, zodat ik aan een jaarcontract vast zat. Via de klantenservice was werkelijk niets mogelijk, en werd vertelt, dat ik het moest accepteren. Ik heb deze klacht toen bij phonehouse neergelegd, werden andere mensen van KPN aangesproken, wat met pijn en moeite werd toen eindelijk rechtgetrokken.
Als consument eenmaal in de klachten-molen zit van KPN, stuit u op een muur van onbegrip, lompheid, en vooral klantonvriendelijkheid. Problemen oplossen doet KPN niet, die laten het liever voorkomen bij de geschillencommissie of bij de rechter.. Het feit dat heel mensen dit laten zitten, in verband met allerlei kosten, wat alleen maar in het voordeel werkt voor KPN en uiteindelijk veel verdienen zonder enig service te geven..
Mijn advies is: ga eens informeren bij Het Juridisch Loket, en leg daar uw probleem neer, en zij geven wel advies wat u daartegen moet doen... Het advies is gratis, in zover dat ik het weet..
Sterkte paul s.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer