martjoke
door martjoke Oct 10, 2017 om 11:35
Computers & telefonie

Ik krijg mijn e boeken niet meer op mijn i pad via i tunes

mijn lap top is opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik mijn ebooks die in mijn calibre bibliotheek staan niet meer in itunes om ze daarna op mijn i pad te zetten de ipad synchroniseerd wel maar als ik ze wil overzetten krijg elke keer een fout melding . wie kent dit probleem en heeft een oplossing ,ik denk zelf dat er iets niet of juist wel staat aangevinkt ergens groeten Martin

1357 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 10, 2017 om 11:42
11557 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Martjoke ,

krijg elke keer een fout melding

Welke foutmelding krijgt u ?

zw
door zwaardvis - Oct 10, 2017 om 11:51
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Download Sycios. Een veel makkelijker programma dan iTunes om spullen van en naar de iPad te kopieren.

http://www.syncios.com/features.html

Ge
door Genee - Oct 10, 2017 om 11:56
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Neem aan dat de e-books na de nieuwe installatie van de laptop er nog op staan.
Lees eens het stukje Calibre en iPad.
https://www.seniorweb.nl/artikel/calibre-gebruiken

reflecs
door reflecs - Oct 10, 2017 om 12:10
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien is dit iets?https://support.apple.com/nl-nl/HT201251

Als u de machtiging voor de computer niet hebt ingetrokken voordat u Windows opnieuw hebt geïnstalleerd of een upgrade van het RAM, de harde schijf of andere systeemonderdelen hebt uitgevoerd, gebruikt de computer mogelijk meerdere machtigingen. Probeer enkele keren de machtiging van de computer in te trekken totdat deze niet langer is gemachtigd. Machtig daarna de computer opnieuw. Deze gebruikt dan slechts één machtiging

jo
door jorisw - Oct 10, 2017 om 18:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het makkelijkst is om die boeken op iCloud/Google Drive/Dropbox/OneDrive te zetten en ze dan te openen. Als je ze dan opent in iBooks worden ze automatisch naar de iPad gehaald.