jo
door joke dijkstra-landwerd Jan 7, 2016 om 02:36
Computers & telefonie

Ik krijg reclamemails van mijn eigen email adres, ik kan mezelf niet blokkeren,

via mijn eigen emailadres  hotmail dus krijg ik ongewenste reclames, ik kan niets blokkereen, hoe doen ze dat en hoe kom ik er van af?

16126 14 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jan 7, 2016 om 07:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of bij uw provider wel een spamfilter ingesteld is.
Als deze mails in een spam map arriveren kunt u ze gewoon verwijderen.

eclipse
door eclipse Jan 7, 2016 om 07:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@aurora, gebruikersnamen zijn bij hotmail uniek, dus wat moet ts verwijderen dan ?

marita567
door marita567 - Jan 7, 2016 om 07:29
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo joke ,

dit kunt u eens proberen : In uw profiel veranderen dat u in de  verenigde staten woont en de taal nederlands kiezen .

Kennelijk is er geen nederlandse reclame voor mensen die in de verenigde staten wonen... Kan mogelijk ook met andere landen werken...
bron : answers.microsoft.com .

En adblock plus installeren ,

https://adblockplus.org/nl/getting_started

de link voor IE werkt niet , kijkt u zelf even op internet hoe u dit voor IE kunt installeren .

eclipse
door eclipse Jan 7, 2016 om 07:48
1561 Antwoorden / 370 Vragen

adblock heeft ts  toch niets aan , hij/zij geeft aan dat er reclame komt, adblock is  voor die irritante popups die over je beeld  gaan sjezen...

marita567
door marita567 Jan 7, 2016 om 07:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@eclipse ,

dit is een extra optie .

eclipse
door eclipse - Jan 7, 2016 om 07:54
1561 Antwoorden / 370 Vragen

wees eens wat duidelijker, is het rommel gericht AAN  je adres ? dus niet VAN je adres. Uw  hotmail naam is nl uniek, dus een ander ken deze niet gebruiken, anders een secundair adres maken en deze als primair instellen, houdt wel in dat U uw kennissen even moet verwittigen,

jo
door joke dijkstra-landwerd Jan 7, 2016 om 23:54
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik krijg van mijn eigen email  rommel gestuurd van  bedrijven die namens mij een mail sturen naar mn eigen emailadres.ik heb mn wachtwoord ook al veranderd maar helpt dus niks.

jo
door jorisw Jan 8, 2016 om 09:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als verzender kan je in het FROM adres alles invullen wat je wilt. Omdat veel mensen spam filteren op basis van afzender, zullen veel spamverzenders iets anders verzinnen. Dit is een optie om door dat filter heen te komen. Door te filteren op inhoud van de mail, kan je deze spam wel tegenhouden. De meeste anti-spam oplossingen bieden daar functionaliteit voor. Bijvoorbeeld filteren op bepaalde keywords, filteren als er meer dan n links in een mail staan, dat soort dingen.

reflecs
door reflecs Jan 8, 2016 om 10:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@ joke dijkstra-landwerd, Ik heb uw reactie ook bij de gewone antwoorden gezet.

eclipse
door eclipse Jan 9, 2016 om 07:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo joke, klik hier , veel meer optie s  heb je niet.
als je een nieuw  account maakt, ken je de oude blokkeren, maar onthou en lees wat er in de link staat.. onthou dat als je windows  10 gebruikt je serial gekoppeld  is aan je hotmail.live.nl ( microsoft account)  dus speel alles via  microsoft, nu je  ww blijven veranderen heeft geen zin  het gaat om het adres .er zit  "iets" in je mail wat rommelt, al geprobeerd gelezen mails  te verwijderen  Wat @ Joris voorsteld  gaat niet op live.nl had wel fijn geweest , dus and  or call, regards ken je niet invoeren, en nu gebruik ik de nette woordjes maar fff .
kijk ook even  klik     en  heb je een nieuw account laat het bevestigen met een sms  en email naar je thuisadres  of  beiden aanvinken. of sms  als je enkel hotmail hebt. het gaat niet vanzelf  met dat windows  gedoe, je moet ff geduld  hebben , probeer eerst eens mijn eerdere optie maak een alias ( secundaire)  zet hem dan als primair, ken je de oude naar de spammap verplaatsen en altijd  nog  checken , wil je schoonschip  ga dan in contct met windows  en laat je helpen en adviseren. heel vervelend  allemaal voor je, ik neem aan dat je hotmail of live mail op je computer hebt of  dat je inlogt  op het web, en nu ben ik voorzichtig, maar installeer dat hotmail gedoe op je computer, en laat de post maar komen,  zorg wel voor een goede   spamfilter , misschien dat deze gaat toeteren en je helpt  met oplossen?? hoor het wel eens van je   :-) en geef nevernooitnie je wachtwoord aan een vriend  of  vrindinnetje  want dat ken een ex  vrtierndje of  vrindinnetje worden  en maak een mooie   hoofletter  , beetje lange naam  en de postcode van je ouders  bijv..  krijg je iets van  Hoge-bomeninhetbos4412ps   mmm vindt hem wel mooi ga hem zelf  gebruiken :-)    succes  joh laat je niet kennen en ga ervoor

Voorbeeld: naam@example.com

eclipse
door eclipse Jan 9, 2016 om 07:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

*%$%@%^&*   werken die links  weer niet    http://euromark.infoteur.nl/specials/e-mail.html http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/outlook/abuse-phishing-junk-email

http://euromark.infoteur.nl/specials/e-mail.html

reflecs
door reflecs Jan 9, 2016 om 11:41
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@eclipse, http adressen werken niet in reacties omdat de Kassa-site er https van maakt...Door de s weg te halen is de pagina te bekijken.
In de 'gewone" antwoorden waar je zelf de link moet maken gaat het wel goed.

eclipse
door eclipse Jan 9, 2016 om 18:43
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ dankjewel Reflecs , kijken of het de volgende keer lukt , wordt er wel knetter van want  t is zoeken en puzzelen en de links  zijn de basisingredienten zeg maar. nou staat m n gepuzzel zo maf , mja ....

reflecs
door reflecs Jan 9, 2016 om 20:10
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@eclipse, Graag gedaan. Staat niet maf en wij kunnen er ook niets aan doen dat de site niet klaar is. Zal ze als gewoon antwoord i.p.v. reactie plaatsen, dan gaan ze automatisch naar de goede pagina. Fijn weekend :)

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 7, 2016 om 11:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit doen ze door gewoon onder het kopje 'e-mailadres' jouw adres in te vullen, probeer het maar eens zelf met een willekeurig mailadres.* In de bron van de mail kun je zien welk mailadres ze daadwerkelijk gebruiken.
Rapporteer deze e-mails als spam, na verloop van tijd zou je er geen 'last' meer van mogen hebben.

Verder het advies om een goede e-mailclient te gebruiken.

jo
door jorisw Jan 8, 2016 om 09:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor zover ik kan zien, blokkeren email clients op basis van het adres in het FROM veld. Blokkeren op basis van wat in de source staat is niet altijd mogelijk. Maar als je nooit mail naar jezelf stuurt kan je natuurlijk blokkeren op je eigen emailadres.

reflecs
door reflecs - Jan 7, 2016 om 11:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als ze niet automatisch in de map spam/ongewenste e-mail terechtkomen, kunt u in uw e-mailprogramma ook een regel maken.
Met uw e-mailadres als afzender en uw e-mailadres als ontvanger naar spam-map. Daarna even testen.

Op deze pagina staat wat info over e-mailspoofing .U zou uw e-mail naar een gmail account kunnen doorsturen om gebruik te maken van hun spamfilter:https://support.google.com/mail/answer/50200?hl=nl
  en berichtkoppen

f.weele
door f.weele - Jan 7, 2016 om 18:35
1085 Antwoorden / 27 Vragen

mischien heeft het hiermee te maken.

aurora1
door aurora1 - Jan 8, 2016 om 01:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is inderdaad niet erg duidelijk wat het probleem is.
Als met uw mailadres reclame (spam) verstuurd wordt dan is uw Hotmail mogelijk gekraakt, verander dan eens uw wachtwoord bij Hotmail.

marita567
door marita567 Jan 8, 2016 om 10:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@aurora1 ,
Ts heeft al wachtwoord veranderd helpt ook niet zie de reactie onder eclipse 7 jan om 7.54

reflecs
door reflecs - Jan 8, 2016 om 10:02
1859 Antwoorden / 4 Vragen

reactie van ts:

jo
door joke dijkstra-landwerd 07 Jan 2016 om 23:54
Antwoorden / Vragen

ik krijg van mijn eigen email  rommel gestuurd van  bedrijven die namens mij een mail sturen naar mn eigen emailadres.ik heb mn wachtwoord ook al veranderd maar helpt dus niks.

tolsma1945
door tolsma1945 - Jan 8, 2016 om 13:14
229 Antwoorden / 6 Vragen

Uw wachtwoord wijzigen,is op dit moment een optie.

ho
door honza23 - Jan 8, 2016 om 14:23
262 Antwoorden / 3 Vragen

dit zijn waarschijnlijk geen emails van uw eigen email-adres: als uw naam Piet de Boer is en uw emailadres pietdeboer@hotmail.com dan kan ik ook emails versturen met pietdeboer@hotmail.com als zgn. verzender. De naam vanonder welke emails verstuurd worden kan je nl. zelf instellen!

wat te doen?

ga naar de In pagina van Hotmail
zet de cursor op de titel van de desbetreffende email
rechtsklik
ga naar de onderste optie 'Berichtbron weergeven' en klik daar op
u krijgt nu in een nieuw tabblad de zgn. header van deze email te zien
in deze header kan je met enig zoeken precies zien waarvandaan de email echt komt (dit is niet meteen duidelijk te zien dus rustig de hele header even doorwerken; als het echt niet lukt: haal er even iemand bij die u daarbij kan helpen).
U kunt nu deze verzender blokkeren, of alles vanaf de @.

mi
door missgoogle Jan 8, 2016 om 21:05
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dank Honza23, ik had het zelfde probleem. Ik vond een aantal getallen . aantal getallen@hotmail.com. De heb ik op de lijst met geblokkeerde adressen gezet. Ik vrees dat er maar een getal gewijzigd hoeft te worden en dat ik weer een paar 'eigen' e-mails krijg.

aurora1
door aurora1 - Jan 8, 2016 om 18:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of tussen de gegeven informatie voor u een oplossing zit: via hotmail wordt spam met mijn adres verstuurd