pr
door pr Apr 15, 2004 om 15:10
Computers & telefonie

Ik wil geen tele2, maar ben toch aangemeld

gisteren werd mijn moeder gebelt door iemand van tele2 deze bleef heel drammerig door vragen of we een tele2 abbonnement wilde maar mijn moeder zij nee maar je mag me wel vrijblijvende info sturen.

de volgende dag lag er een brief op de deurmat met daarop "bedankt voor uw aanmelding bij tele2" verder stond er op de brief "over 10 dagen gaat u automatisch bellen met tele2".

kunnen ze dit zomaar doen? we willen dat helemaal niet! wat moet ik doen?

675 8 Rapporteer

me
door mephisto - Apr 16, 2004 om 13:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon even een faxje/brief de deur uit over het feit dat de tele2 callcenter colporteurs u hebben opgelicht en u absoluut niet via tele 2 wil gaan bellen.

FAX

Contact via de post
Brieven kunt u richten aan het onderstaande adres.

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041

9704 AA Groningen

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:15
763 Antwoorden / 1 Vragen

Ze doen het wel maar het deugt niet, dit hebben ze mijn opa van 84 ook laeens geflikt, een telefooontje naar tele2 was voldoende en natuurlijk een klacht naar de consumentenbond gestuurd. wilt u niet meer via de telefoon lastig gevallen worden door dit soort of andere bedrijven dan kunt u via http://www.szdm.nl de ja/nee stikker voor u telefoonlijn instellen.

sc
door schonenberg - Apr 19, 2004 om 23:03
5 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook met dezelfde arrogantie terug reageren. Deze manier van "verkoop" kan niemand warderen. Reageer niet, bel de KPN en laat je terug cps-en (middels een telefoontje 0800-1273). Volgen er facturen en op het laatst een brief dat ze voor 2 Euro een incasso bureau inschakelen, niets doen. Het incasso bureau komt niet, het is een en al bluf van Tele2. Op het laatst krijgt u een brief waarmee ze duidelijk maken dat u zich nooit meer kunt aanmelden bij tele2. Op die manier betaal je ze terug met gelijke munt. Daarnaast heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Opta, de toezichthouder, Tele2 heeft daar al een slechte naam. Op internet via  http://www.opta.nl/  kun je de klacht via een de link kontakt een reactieformulier invullen.

skymaster
door skymaster - Apr 23, 2004 om 14:30
10 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem is hier dat de call centers pas betaald worden als er klanten geworven zijn. Hierdoor proberen sommige call centers / agents op deze manier de klanten te winnen. Deze zaken gewoon melden bij Tele2 zij kunnen hier aktie tegen ondernemen.

cz
door czegers - Apr 26, 2004 om 09:43
14 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt uw klacht ook aanmelden op www.boycot.nu

qu
door queennr1 - Jun 14, 2004 om 11:49
63 Antwoorden / 4 Vragen

Zodra iemand tegen een medewerker op een vraag ja zegt en het is opgenomen (zoals bij durion) is het een mondelijke overeenkomst tussentwee partijen en dus rechtsgeldig.

mf
door mfmvolffen - Dec 20, 2004 om 19:32
2 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

je moet een telefoonnummer draai

is gratis telefoon 0800-1273

1 toets nederland

stap 1 u telefoonnummer in toets

stap2 2X op 1 toets

stap 3 toets 3 in zit je op kpn

mf
door mfmvolffen - Dec 24, 2004 om 22:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

je moet een telefoonnummer draai

is gratis telefoon 0800-1273

1 toets nederland

stap 1 u telefoonnummer in toets

stap2 2X op 1 toets

stap 3 toets 3 in zit je op kpn