Ik word [edit redactie] door T-Mobile
In december heb ik met veel vertrouwen mijn abonnement vernieuwd bij T-Mobile. Ik ben al 10 jaar klant bij T-mobile en altijd tevreden geweest. Zij boden mij een nieuw abonnement wat ik geaccepteerd heb. Ik kies er al jaren voor om gewoon puur belminuten en een aparte sms bundel te kopen. Kortom ik wil gewoon simpel kunnen bellen en smsen.
Maar goed helemaal blij met mijn nieuwe abonnement, tot dat ik de eerste rekening ontving. Hierbij zat ik €30 buiten mijn bundel. Ik T-mobile gebeld, lag het eraan dat ik nu per minuut werd afgerekend en hiervoor was het per seconde.
Maar goed ik wist het nu dus ik kon er op letten. Maar niets is minder waar, maand twee zat ik er weer € 30 boven. Ontzettend kwaad heb ik T-mobile opgebeld, maar die konden mij helaas niet helpen. Ik kon wel mijn abonnement verhogen, maar er vanaf kon ik niet meer. 10 jaar klant zijn, door de wc gespoeld, zo voelde het. Ik voelde me echt [edit redactie], omdat zij nooit vermeld hebben dat ik per minuut ging betalen. Tuurlijk kun je zeggen, lees de kleine lettertje en tuurlijk was het in de media geweest, maar ik ben gewoon een werkende Hollander en ik heb geen tijd gehad om dit uit te zoeken.
Nu heb ik ook de pech dat ik hem voor 2 jaar heb afgesloten, dus ik kon niks anders dan hem dan maar verhogen.
Zo gezegd zo gedaan, maar maand 3, ik ben maar liefst 150 belminuten omhoog gegaan, maar ik ga er weer DIK overheen. Vanaf 26 februari heb ik nieuwe belminuten, dus 300 belminuten, ik ben er nu op 11 maart al doorheen. Terwijl dat ik helemaal niet veel bel. Misschien 1x per dag. Ik ga vanaf nu een overzicht bijhouden, maar ik heb echt het idee dat mijn belminuten in de rook opgaan!!!!
Wie heeft dit probleem nog meer????? Willen die mensen zich melden aub want dan kan Kassa hier misschien wat mee.
..........Tuurlijk kun je zeggen, lees de kleine lettertje en tuurlijk was het in de media geweest, maar ik ben gewoon een werkende Hollander en ik heb geen tijd gehad om dit uit te zoeken......
Ik ben ook gewoon een werkende Nederlander en het kost je nog geen 5 minuten om even op de site van T-M te kijken, dan had je gezien dat per minuut wordt gerekend.
Bovendien heeft Kassa hier al eens aandacht aan gegeven, maar ook daar had je blijkbaar geen tijd voor. In dat geval heeft het geen enkele zin om hier nog een keer aandacht aan te besteden, want je hebt toch geen tijd.
Afgaande op je verhaal had je dus een abo van 150 minuten en bel je elke dag minimaal 1 keer.Dat betekent dus dat je hoogstens 5 minuten per dag mag bellen(30 dagen maal 5 minuten).Je belt gewoon teveel.Dit heeft slechts gedeeltelijk met die afronding op hele minuten te maken.Je belt gewoon teveel.Hou het maar eens bij.
Houd het er maar op dat je niet goed geinformeerd was en geschrokken bent. Van kwade intenties is hier geen sprake.
[quote=gladdeharry schreef op zaterdag 12 mrt 2011, 08:54]Afgaande op je verhaal had je dus een abo van 150 minuten en bel je elke dag minimaal 1 keer.Dat betekent dus dat je hoogstens 5 minuten per dag mag bellen(30 dagen maal 5 minuten).Je belt gewoon teveel.Dit heeft slechts gedeeltelijk met die afronding op hele minuten te maken.Je belt gewoon teveel.Hou het maar eens bij.
Ik denk dat veel mensen zich verkijken op dit soort getallen en daardoor ook vaak onaangenaam verrast worden aan het eind van de maand. 150 minuten lijkt veel, maar zoals je aangeeft is het maar 5 minuten per dag. Het gemiddelde gesprek is iets meer dan 2 minuten in Nederland. Dus je zit er al gauw overheen.
@ t.s.
Omdat veel providers nu afronden naar hele minuten gaat de klant dit normaal vinden. Ik kan me goed voorstellen dat u dit geen goed gevoel geeft.
Blijkbaar komen de providers ermee weg en blijft deze klant onvriendelijk berekening gehandhaafd.
@burgemeester, gelukkig is uw Nederlands wel foutloos.
"U stelt een stelling voor"
"Dat hoort thuis dan bij"
Beste mieke88,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Hallo,
Allereerst hoeft u niet zoveel keer een onderwerp te openen, een keer is voldoende. Het is nogal storend.
Ten tweede is het inderdaad uitgebreid in het nieuws geweest dat telefoonproviders per minuut afronden. Iedereen heeft het druk, maar ik neem aan dat ook u het nieuws volgt?
Ten derde wordt u niet [edit redactie], maar bent u het niet eens met de gang van zaken. Dat is nogal een groot verschil. T-mobile doet niks verkeerd.
Ten vierde, waar uw belminuten heen gaan.. u belt ze toch echt zelf op. Ze verdampen echt niet.
Ten vijfde, het is "ik word", niet "ik wordt".
[quote=mieke88 schreef op vrijdag 11 mrt 2011, 23:48]In december heb ik met veel vertrouwen mijn abonnement vernieuwd bij T-Mobile. Ik ben al 10 jaar klant bij T-mobile en altijd tevreden geweest. Zij boden mij een nieuw abonnement wat ik geaccepteerd heb. Ik kies er al jaren voor om gewoon puur belminuten en een aparte sms bundel te kopen. Kortom ik wil gewoon simpel kunnen bellen en smsen.
Maar goed helemaal blij met mijn nieuwe abonnement, tot dat ik de eerste rekening ontving. Hierbij zat ik €30 buiten mijn bundel. Ik T-mobile gebeld, lag het eraan dat ik nu per minuut werd afgerekend en hiervoor was het per seconde.
Maar goed ik wist het nu dus ik kon er op letten. Maar niets is minder waar, maand twee zat ik er weer € 30 boven. Ontzettend kwaad heb ik T-mobile opgebeld, maar die konden mij helaas niet helpen. Ik kon wel mijn abonnement verhogen, maar er vanaf kon ik niet meer. 10 jaar klant zijn, door de wc gespoeld, zo voelde het. Ik voelde me echt [edit redactie], omdat zij nooit vermeld hebben dat ik per minuut ging betalen. Tuurlijk kun je zeggen, lees de kleine lettertje en tuurlijk was het in de media geweest, maar ik ben gewoon een werkende Hollander en ik heb geen tijd gehad om dit uit te zoeken.
Nu heb ik ook de pech dat ik hem voor 2 jaar heb afgesloten, dus ik kon niks anders dan hem dan maar verhogen.
Zo gezegd zo gedaan, maar maand 3, ik ben maar liefst 150 belminuten omhoog gegaan, maar ik ga er weer DIK overheen. Vanaf 26 februari heb ik nieuwe belminuten, dus 300 belminuten, ik ben er nu op 11 maart al doorheen. Terwijl dat ik helemaal niet veel bel. Misschien 1x per dag. Ik ga vanaf nu een overzicht bijhouden, maar ik heb echt het idee dat mijn belminuten in de rook opgaan!!!!
Wie heeft dit probleem nog meer????? Willen die mensen zich melden aub want dan kan Kassa hier misschien wat mee.
U stelt een stelling voor: "Wie heeft dit probleem nog meer????? Willen die mensen zich melden aub want dan kan Kassa hier misschien wat mee." Dit hoort thuis dan bij 'Discussies' op een forum en niet bij 'Vraag en beantwoord'
Suggestie: open 1x het forum, de redactie sluit dan de eventuele dubbelposten.
[edit redactie]
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer