elenay
door elenay Nov 10, 2010 om 22:12
Computers & telefonie

Ik zie geen plaatjes op de websie

Beste collegae,

Op deze site en op anderen zie ik ineens de plaatjes niet meer, terwijl dat voorheen wel zo was:

Krabbelsisters voor plaatjes.

Ik ben een hyvessite voor mijn buufjes inelkaar aan het zetten, maar kan alleen maar de codes zien.

Nu heb ik de beveiliging al laag gezet, dus dat is het niet.

Ik had er voorheen ook geen last van dus waar kan dat aan liggen en zien jullie die plaatjes wel?

Alvast bedankt voor de moeite, groetjes Elenay

1402 10 Rapporteer

elenay
door elenay - Nov 10, 2010 om 22:19
1031 Antwoorden / 142 Vragen

En op deze website kan ik ze wel zien?

plaatjessite.

Dus ben benieuwd of bij die link in mijn vraag ook voor jullie de plaatjes niet zichtbaar zijn.

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 10, 2010 om 22:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

De plaatjes zijn niet meer te zien en te gebruiken omdat de site niet meer bestaat.
Ze houden ermee op.

birdies
door birdies - Nov 10, 2010 om 22:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Er staat een melding op de site dat hij binnenkort plat gaat en de plaatjes zijn nu al niet meer te gebruiken.

akkefiet
door akkefiet - Nov 10, 2010 om 22:50
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo Elaney

De krabbelsisters-site maakt gebruik van plaatjes van photobucket.
Die worden geblokkeerd door photobucket.
Er zijn meer sites die het gebruik van hun afbeeldingen op een andere site afwijzen en daarom blokkeren.

Vrgr. AF

elenay
door elenay - Nov 10, 2010 om 22:56
1031 Antwoorden / 142 Vragen

[quote=akkefiet schreef op woensdag 10 nov 2010, 22:50]Hallo Elaney

De krabbelsisters-site maakt gebruik van plaatjes van photobucket.
Die worden geblokkeerd door photobucket.
Er zijn meer sites die het gebruik van hun afbeeldingen op een andere site afwijzen en daarom blokkeren.

Vrgr. AF

Bedankt allemaal.

En echt waar akkefiet?

Ik kan op die site van www.droomkrabbels.nl ook al geen plaatjes meer zien.

Wel gek hoor, voorheen was er niks aan de hand.

Ik heb het ondertussen maar anders gedaan, maar ik wou buuf morgen leren via die plaatjes sites de codes te plakken op haar hyves en dat kan ik dus nu wel schudde.

birdies
door birdies - Nov 10, 2010 om 23:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als ik naar de site van droomkrabbels ga, word ik meteen doorgelinkt naar www.g4mes.nl Site bestaat dus ook niet meer.

akkefiet
door akkefiet - Nov 10, 2010 om 23:12
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Als je afbeeldingen wil gebruiken op een site kan je die het beste uploaden vanaf je pc.
Links (die codes dus) werken vaak niet.
Wil je per se afbeeldingen van het internet gebruiken (met overigens de kans op schending van copyright) moet je ze eerst opslaan door:
- rechtermuisklik op het plaatje
- afbeelding opslaan

De opgeslagen afbeelding vervolgens in de hyves-pagina zetten (uploaden vanaf je pc)
Nogmaals: je kan er copyright-problemen mee krijgen, dus gebruik liefst eigen plaatjes.

vrgr. AF

elenay
door elenay - Nov 10, 2010 om 23:51
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Akkefiet, ik zet zelf plaatjes in Photobucket en dat werkt altijd.

Ik had dit bedacht om het voor mijn buuf gemakkelijker te maken, want bij droomkrabbels etc. kun je zo een link kopiƫren. Dat ging tot nu toe altijd goed.
Voordeel is dat je eigen album op hyves niet zo vol komt te staan.

Maar goed, ik weet voldoende, dus heb het nu aangepast. Ik ben benieuwd wat ze er morgen van vindt.

Nogmaals bedankt allemaal, groetjes Elenay

akkefiet
door akkefiet - Nov 11, 2010 om 15:06
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Elenay

Quote: Voordeel is dat je eigen album op hyves niet zo vol komt te staan.

Misschien overbodige info voor jou, maar de plaatjes die je upload kan je het beste eerst verkleinen. Een breedte van 600 px is doorgaans meer dan voldoende.
Dat maakt het afbeeldingsbestand een stuk lichter qua KB's en het is voor de sitebezoeker ook zo prettig omdat een groot bestand traag laadt.
Je kunt bijvoorbeeld het gratis irfanview daarvoor gebruiken of Gimp (nog niet beschikbaar voor Windows 7)

AF

elenay
door elenay - Nov 11, 2010 om 20:13
1031 Antwoorden / 142 Vragen

[quote=akkefiet schreef op donderdag 11 nov 2010, 15:06]Elenay

Quote: Voordeel is dat je eigen album op hyves niet zo vol komt te staan.

Misschien overbodige info voor jou, maar de plaatjes die je upload kan je het beste eerst verkleinen. Een breedte van 600 px is doorgaans meer dan voldoende.
Dat maakt het afbeeldingsbestand een stuk lichter qua KB's en het is voor de sitebezoeker ook zo prettig omdat een groot bestand traag laadt.
Je kunt bijvoorbeeld het gratis irfanview daarvoor gebruiken of Gimp (nog niet beschikbaar voor Windows 7)

AF

@akkefiet,

Nu hyves de website heeft veranderd, kan er niet meer zoals voorheen maar plaatjes neergezet worden. Behalve dan in krabbels, maar goed die krabbels verwijderen mensen weer en dan zit jij met dat plaatje in je fotoalbum.

In die tijd dat je zo de codes kon gebruiken van www.droomkrabbels.nl, had je dat probleem niet, dan kwam het niet terecht in je fotoalbum.

Dus krabbelen kun je nu nog vanuit je Photobucket en dan komen de foto's ook niet in je album op hyves maar op Photobucket. Daar kun je ze gelijk small uploaden vanuit je bestand op je computer. Alleen moet je wel oppassen dat je photobucket ook opruimt, anders krijg je dat probleem weer en overschrijd je het aantal MB daar weer.

Maar alles is goed gekomen en die krabbelsites heb ik allemaal maar uit mijn Favorieten verwijderd.

Groetjes Elenay