ge
door geflest100 Dec 1, 2003 om 23:07
Computers & telefonie

Inbelnummer internet doorgelinkt naar 0906-2020403

Ik ben op internet, er komt een site die ik niet wil, ik sluit hem af maar blijkbaar blijft de pagina actief op de balk en al die tijd dat je op internet actief blijft betaal je dus flink. 2uur internetten 56 euro. Kan ik dit ergens verhalen?

410 4 Rapporteer

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:15
91 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou in eerste instantie aangiften doen bij de politie en met die gegevens naar de KPN gaan om daar je beklach te doen tegen het ongewenst omschakelen van je internet profider.
Of je dit gedeelte kunt winnen betwijfel ik omdat je een venster hebt gekregen waar instaat dat je omschakeld naar een duurder betaal nummer. Ik zou ook vragen bij de KPN voor een nummer blokkade op alle 0906- en andere dure betaal nummers. zij zijn verplicht om daar aan mee te werken.

te
door telefiel - Jun 5, 2004 om 18:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Blokkeren van 0906-nummers is nooit een probleem.

Wat wel een probleem is, is die dialler op uw computer... Toevallig laatst naar "Luchtfoto van uw huis" of zo gesurfd ? Installeer Ad-Aware even op uw pc (www.lavasoft.de) en lees ook het artikeltje over Diallers 'ns op www.planet.nl.

Succes !
<SCRIPT language=javascript>postamble();

ke
door kees77 - Oct 13, 2004 om 20:45
4 Antwoorden / 0 Vragen

Toen ik een keer de site benaderde van luchtfoto's, dacht ik aan een verhaal als dat van jouw.

Om safe te zijn, zag ik maar één remedie: PC opnieuw opstarten en de telefoon/ADSL-stekker er even uithalen.

Achteraf bleek ik niet betaald te hebben. Tegen die ander werd destijds gezegd, dat hij netjes had moeten stoppen met dat betaalvenster. En klikken op het X rechtsboven is niet netjes stoppen.

jcjoppe
door jcjoppe - Feb 14, 2005 om 22:50
279 Antwoorden / 59 Vragen

geflest 100, je kan op www.kpn.com , je 0900 en 0906 nummers e.d.blokkeren, dus ook nooit op overschakelen als je aan het internetten bent op een 0900 nummer. succ6, Johan