cv
door cvanolst Dec 17, 2019 om 11:23
Computers & telefonie

INCOGNITOSCHERM

Om mijn ing te bereiken kan ik alleen via het incognito-scherm werken. Hoe kan dit en hoe is dat te verhelpen?

5948 9 Rapporteer

ma
door malty - Dec 17, 2019 om 11:55
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon in incognitoscherm blijven internetbankieren, beter voor veiligheid internetbankieren.
Of het moet zijn dat uw virusscanner internetbankieren extra beveiligd.
Stel de browser zo in dat bij het afsluiten van de browser de internetgeschiedenis  en cookies verwijderd worden.

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2019 om 12:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je niet wilt dat een browser bijhoudt welke pagina's je bezoekt en welke programma's je downloadt, kun je in de incognitomodus browsen. Bedenk wel: de browser bewaart dan geen zoek- en navigatiegeschiedenis van je, maar je internetserviceprovider of werkgever kan toch volgen welke pagina's je bezoekt. Helemaal incognito ben je dus niet.

Als je na het internetten het incognitovenster sluit (door rechtsboven in de hoek te klikken op het kruisje), is de incognitomodus weer uitgeschakeld.

(Bron)

ingwebcare
door ingwebcare - Dec 17, 2019 om 16:00
73 Antwoorden / 0 Vragen

Beste CVANOLST,

Mocht je vastlopen als je in wilt loggen via het normale scherm en mocht het incognito wel werken dan kan dit ook aan de browser zelf liggen. Om te zien of je browser up to date is heb ik hier een uitleg: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/5bs-van-veilig-bankieren/beveilig-je-apparatuur/besturingssystemen-en-browsers.html

Voor meer informatie over het optimaliseren van je browser zie: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/eerste-keer-inloggen-in-mijn-ing/technische-hulp/optimaliseren-browser.html.

Jildou

ING Webcare

Th
door Thijs124 - Dec 17, 2019 om 16:06
289 Antwoorden / Vragen

Beter via een Handy met een App. Is veiliger dan een PC.

aurora1
door aurora1 Dec 17, 2019 om 16:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Onzin.

Grunnen.
door Grunnen. Dec 18, 2019 om 11:21
509 Antwoorden / Vragen

Slecht advies Leg eens uit waarom dat veiliger is,volgens mij moet je bij internet bankieren op je PC  tegenwoordig de scanner in je INGbank app gebruiken.

jo
door jorisw Dec 19, 2019 om 09:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Mobiele OS-en zijn per definitie veiliger dan een PC. Ze zijn gebaseerd op Unix (iOS) of Linux (Android). Bij deze OS-en zit beveiliging in de kern van het OS, terwijl bij Windows beveiliging wordt beregeld via een laagje om de kern. Maar als je door dat laagje bent is de beveiliging weg. Vergelijk het met een hek om een normaal huis (Windows) vs. een bunker met dubbeldikke deuren en dubbele sloten.

Verder maken mobiele OS-en gebruik van sandboxing waardoor je niet, als je toegang hebt kunnen krijgen via een andere applicatie, zomaar in de ruimte van de bankapplicatie kunt komen.

mo
door mof - Dec 18, 2019 om 11:40
3619 Antwoorden / 3 Vragen

incognito scherm? wat is dat nu weer?

rebek
door rebek Dec 18, 2019 om 22:50
228 Antwoorden / 97 Vragen

Dat je zonder profielnaam onlinebbent. Incognito dus...

Hajon
door Hajon - Dec 18, 2019 om 12:09
9 Antwoorden / Vragen

Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad. Ik meen me te herinneren dat het aan mijn Adblocker lag. Ik gebruikte eerst AdBlock Plus, ben toen overgegaan naar uBlock Origin. Dus probeer eens of het wel goed werkt als je je adblocker uitschakelt voor ING.

cv
door cvgelderen - Dec 18, 2019 om 14:38
15 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan zonder incognito mijn ING wel bereiken. Zal wel aan je instellingen liggen.

af
door afarensis - Dec 29, 2019 om 15:31
14 Antwoorden / 0 Vragen

Wat al eerder als suggestie gegeven is door Hajon is zeker het proberen waard, een Adblocker dus! Ik heb dit met meerdere sites gehad. Dus even uitschakelen en opnieuw proberen!