kanty
door kanty Apr 25, 2013 om 17:42
Computers & telefonie

Incredimail

Hallo, hier ben ik weer. Heb op internet gezocht, maar kom er niet uit. En omdat jullie alles weten leg ik mijn vragen bij jullie neer.
We hebben een stroomstoring gehad. Nu heeft iemand Windows er opnieuw opgezet. Ook incredimail. Nu kan ik de berichtjes die binnen komen haast niet lezen. Zit met bril en al tegen het scherm aan en nog lukt het mij niet. Hoe maak ik de letters groter?
Als ik bij bv buurtlink foto's wil plaatsen komen ergeen foto's binnen maar alleen het geschrevene Dus een foto van een hond geen foto ervan maar het woordje hond. Kan ik dit ook vervangen? Hij heeft er ie8 opgezet.

5461 25 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2013 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kanty,

Ctrl en +

freya
door freya - Apr 25, 2013 om 18:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo kanty,

Het verband tussen 'een stroomstoring' en 'Windows opnieuw installeren' ontgaat me eerlijk gezegd een beetje.... Hoewel Windows, bij een stroomstoring, niet correct wordt afgesloten, zou dit , na een herstart, gewoon weer moeten werken.

Wat je lettergrootte betreft, gewoon de (Ctrl)-toets indrukken en dan aan je muiswieltje draaien en je kunt zowel vergroten als verkleinen.
Met (Ctrl)+(0) 'reset' je de vergroting weer naar de normale toestand.

m.vr.gr. Freya

kanty
door kanty - Apr 26, 2013 om 13:12
284 Antwoorden / 69 Vragen

Het lukt niet wat jullie zeiden. Tenminste niet bij incredimail. En willen jullie aub ook mij een antwoord geven op mijn tweede vraag. Kom er zelf niet uit. Alvast bedankt. Gr Kanty.

ge
door gerrit820 - Apr 26, 2013 om 13:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

Gerrit

control schift en +
Dan heb je bij incredimail grotere letters.
Doe je dat twee maal of meer worden ze nog groter.

dirck
door dirck - Apr 26, 2013 om 14:20
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Kanty,

Kijk eens op deze website:

Het onderste plaatje moet je dan hebben, waar "Internet Explorer 8 or higher" bijstaat.

Groet, Dirck

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2013 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@dirck, kanty,

Daar staat dus precies hetzelfde als freya en ik aangegeven hebben.
Snap dus niet waarom dit bij kanty niet zou werken.

dirck
door dirck - Apr 26, 2013 om 15:07
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 26 apr 2013, 14:26]@dirck, kanty,

Daar staat dus precies hetzelfde als freya en ik aangegeven hebben.
Snap dus niet waarom dit bij kanty niet zou werken.
Een afbeelding zegt soms meer dan woorden en daarbij staat er ook geschreven dat je eerst in het venster moet klikken waar je de tekst van wilt vergroten voordat je Ctrl + of Ctrl en scrollknop gebruikt.
Het kan dus zijn dat Kanty vergeten heeft om in het venster te kliken.

Groet, Dirck

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2013 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@dirck,

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Benieuwd of het nu dus wel lukt.

Goed weekend.

kanty
door kanty - Apr 26, 2013 om 15:43
284 Antwoorden / 69 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 26 apr 2013, 15:09]@dirck,

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Benieuwd of het nu dus wel lukt.

Goed weekend.
Het is mij niet gelukt. Wat op de site stond, staat er bij mij niet in. En dan bedoel ik de incredimail. Wat doe ik fout lieve mensen. Alvast weer bedankt.
Fijn week-end allemaal.

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2013 om 17:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@kanty,

Klik op de link van dirck, scroll naar beneden tot:
.....Please Note: If you don't see this, please download the latest IncrediMail by clicking here.......
en klik op de link daar (= 'clicking here')
Dan download je de laatste versie van incredimail en zou het wel moeten werken.

Suc6

Cookies
door Cookies - Apr 26, 2013 om 17:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Dan download je de laatste versie van incredimail en zou het wel moeten werken.......

Incredimail is pas opnieuw geïnstalleerd, mag er dan toch van uit gaan dat het de nieuwste versie is.

Cookies
door Cookies - Apr 26, 2013 om 17:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kanty schreef op vrijdag 26 apr 2013, 15:43]Het is mij niet gelukt. Wat op de site stond, staat er bij mij niet in. En dan bedoel ik de incredimail. Wat doe ik fout lieve mensen. Alvast weer bedankt. Fijn week-end allemaal.

Hoe kunnen wij nou weten wat je fout doet? De link van dirck geeft toch overduidelijk aan hoe je de letters moet vergroten. Nog eens goed kijken, zou ik zeggen.

kanty
door kanty - Apr 26, 2013 om 18:51
284 Antwoorden / 69 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 26 apr 2013, 17:54][quote=kanty schreef op vrijdag 26 apr 2013, 15:43]Het is mij niet gelukt. Wat op de site stond, staat er bij mij niet in. En dan bedoel ik de incredimail. Wat doe ik fout lieve mensen. Alvast weer bedankt. Fijn week-end allemaal.

Hoe kunnen wij nou weten wat je fout doet? De link van dirck geeft toch overduidelijk aan hoe je de letters moet vergroten. Nog eens goed kijken, zou ik zeggen.
Nou moet je niet gaan katten carola 83. De link is heel erg goed zichtbaar, maar niet zichtbaar bij mij. Ik kan er ook niets aan doen. Probeer al het mogelijke wat er waordt aangedragen maar de lettertjes blijven heel klein. Misschien moet ik er wel mee leren leven. Het is niet anders dan.
Mensen heel veel dank voor jullie moeite. Ik vind het geweldig hoe jullie je best doen om mij te helpen. Lieve gr Kanty.

avhelvoort
door avhelvoort - Apr 27, 2013 om 14:58
82 Antwoorden / 1 Vragen

Is het niet zo dat mevrouw Kanty de Nederlandse versie heeft van het programma en er daardoor niet uit komt met de link die hier werd gegeven?

Daarom even de Nederlandse versie>>
Ga boven in de balk naar Weergave
Dan vervolgens in het menu wat naar voren komt naar Zoomen
dan komt er weer een menu'tje bij en kies daar wat voor jou het beste werkt, herhaal dit zo nodig tot dat jij voor jou de juiste weergave hebt gevonden.

Zorg wel dat er onder aan in het laatste menu de optie aangevinkt staat 'voor alle e-mails onthouden'

Verder een vraagje, is dit alleen bij dit programma zo of heb je bij andere programma's en site's er ook last van, met andere woorden is het zo dat jij met alles wat je leest een wat grotere lettertype nodig hebt, of ligt het echt puur en alleen aan dit programma.

avhelvoort
door avhelvoort - Apr 27, 2013 om 15:03
82 Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp je laatste vraag niet helemaal, nou ja begrijp hem wel, maar wat doe je precies en waar komen die foto's vandaan, van jou pc zelf of haal je die van het internet.
Is het jou eerder wel gelukt of is dit de eerste keer?
Misschien als het mogelijk is, ook even de site vermelden (of mag dat eigenlijk niet hier, geen idee eigenlijk).

kanty
door kanty - Apr 27, 2013 om 15:06
284 Antwoorden / 69 Vragen

[quote=avhelvoort schreef op zaterdag 27 apr 2013, 14:58]Is het niet zo dat mevrouw Kanty de Nederlandse versie heeft van het programma en er daardoor niet uit komt met de link die hier werd gegeven?

Daarom even de Nederlandse versie>>
Ga boven in de balk naar Weergave
Dan vervolgens in het menu wat naar voren komt naar Zoomen
dan komt er weer een menu'tje bij en kies daar wat voor jou het beste werkt, herhaal dit zo nodig tot dat jij voor jou de juiste weergave hebt gevonden.

Zorg wel dat er onder aan in het laatste menu de optie aangevinkt staat 'voor alle e-mails onthouden'

Verder een vraagje, is dit alleen bij dit programma zo of heb je bij andere programma's en site's er ook last van, met andere woorden is het zo dat jij met alles wat je leest een wat grotere lettertype nodig hebt, of ligt het echt puur en alleen aan dit programma.

Lieve Meneer. Allereerst bedankt dat u mij wil helpen. Ben naar weergave gegaan en krijg dan tekstgrootte. Druk ik aan maar die is leeg.
Ik heb het alleen bij incredimail. Voor de kranten staat een handig hulpmiddeltje boven op de bladzijde.
Vr gr Kanty.

avhelvoort
door avhelvoort - Apr 27, 2013 om 15:07
82 Antwoorden / 1 Vragen

Zorg dan eerst even dat je op een email bericht staat, dan is die waarschijnlijk niet meer leeg, ik hoor het graag van je.

kanty
door kanty - Apr 27, 2013 om 15:07
284 Antwoorden / 69 Vragen

[quote=avhelvoort schreef op zaterdag 27 apr 2013, 15:03]Ik begrijp je laatste vraag niet helemaal, nou ja begrijp hem wel, maar wat doe je precies en waar komen die foto's vandaan, van jou pc zelf of haal je die van het internet.
Is het jou eerder wel gelukt of is dit de eerste keer?
Misschien als het mogelijk is, ook even de site vermelden (of mag dat eigenlijk niet hier, geen idee eigenlijk).

kanty
door kanty - Apr 27, 2013 om 15:13
284 Antwoorden / 69 Vragen

Ik heb gedaan wat u zei maar het blijft leeg. Ook de map coderen is leeg.
Kan het aan de ie8 liggen. Tja, ik roep maar wat.
Bij foto's opslaan daar ben ik uit. Ben zelf wat aan het prutsen geslagen en nu lukt het. Vraag niet hoe ik het gedaan heb, maar zo opeens was het er. HAhaha. Ik denk dat we niet eruit komen met incredimail, maar toch bedankt en een fijn week-end verder. Gr Kanty.

avhelvoort
door avhelvoort - Apr 27, 2013 om 15:26
82 Antwoorden / 1 Vragen

Ah mooi dat het opslaan van de foto's inmiddels gelukt is.

Over de Incredimail,

Ik wil je graag toch helpen en daarom ben ik er nog even.
probeer het volgende, start het programma
Ga met je muis naar de linker kolom en ga naar postvak in
zorg dat je bij de tabbladen op alle staat, bij de tab bladen staat bijvoorbeeld ook, IncrediMail en Ongelezen (net boven daar waar je de mail kunt selecteren)
klik vervolgens een email bericht aan.
en probeer nogmaals.
Weergave {boven in de balk)
in het menu wat naar voren komt Zoomen
en kijk dan of je nu wel iets kunt aan klikken in het menu wat naar voren komt.

Ik hoop dat dit meer resultaat heeft,
gr. André

kanty
door kanty - Apr 27, 2013 om 15:36
284 Antwoorden / 69 Vragen

Hahaha dat is het. Hoe is het mogelijk. Nog niet veel groter maar toch, we zijn eruit. Makkie . Hahaha Mijn dank is enorm! Dikke kus. Vr gr Kanty.

avhelvoort
door avhelvoort - Apr 27, 2013 om 15:38
82 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan, maar misschien moet je dan voor 200 of 400% of iets gaan,a als dat je beter helpt.
Ben blij dat het nu dan toch gelukt is.

gr. André

kanty
door kanty - Apr 27, 2013 om 15:42
284 Antwoorden / 69 Vragen

Er staat geen 200% etc, maar klein, medium, groot en grootst. Ik heb hem op z'n grootst gezet. Nogmaals heel vr bedankt.

rubyn
door rubyn - Apr 28, 2013 om 18:57
146 Antwoorden / 18 Vragen

Als u in het Windows zoekvak, "vergrootglas" intikt en daarna op enter drukt komt er een vergrootglas in beeld, daarmee wordt in elk programma een vergrootglas weergegeven. Hiermee kan tot 1500% worden ingezoomd. Succes!

kanty
door kanty - Apr 28, 2013 om 20:35
284 Antwoorden / 69 Vragen

[quote=rubyn schreef op zondag 28 apr 2013, 18:57]Als u in het Windows zoekvak, "vergrootglas" intikt en daarna op enter drukt komt er een vergrootglas in beeld, daarmee wordt in elk programma een vergrootglas weergegeven. Hiermee kan tot 1500% worden ingezoomd. Succes!

U ook vriendelijk bedankt. lieve gr Kanty.