Er is 37 keer op de zelfde dag een informatienummer (09067290036 ) a € 1.07 per keer gebeld vanaf onze telefoonlijn terwijl er van ons niemand thuis was. Het gaat over een tijd bestek van de eerste om 11.46 uur en de laatste is gebeld om 20.50 uur. Neem ik contact op met Ziggo krijg ik een hele aardige meneer aan de lijn die mij te woord staat en zelf toe geeft dat dit heel vreemd is, hij maakt er meteen werk van zodat dit niet nog eens kan gebeuren, ik zou binnen een paar dagen bericht terug krijgen,ja hoor een brief van Ziggo, er is gebleken dat het telefoonnummer 09067290036 dat werkelijk is gebeld van uw telefoonaansluiting. Omdat er is gebelken dat het telefoonnummer is gebeld, is er geen mogelijkheid voor ons (Ziggo dus ) om de gemaakte gesprekkosten kwijt te schelden. Neem ik weer contact op met Ziggo krijg ik een mevrouw aan de lijn die mij verteld dat dit inderdaad heel vervelend voor mij is maar er is uitspraak gedaan en zij kan het niet veranderen. Nadat ik zeg dat ik dan van provider verander, kan ze me tegenmoet komen en me de helft van de gemaakte kosten verrekenen met de volgende rekening..
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
En je weet zeker dat er in die tijd niemand in huis is geweest? Geen oppas? Buren die de sleutel hebben voor het verzorgen van planten? Kinderen die de sleutel hebben en 'langskwamen' terwijl jij niet thuis was?
Het kan zijn dat de buren stiekem een lijntje bijgeprikt hebben. Dat heb ik bij een kennis ooit eens gezien, bij een KPN lijn., KPN heeft het toen zelf middels een goede monteur ontdekt. Maar ook in de centrale worden zo nu en dan de lijntjes verkeerd ingeprikt. Dan hebben de buren jou telefoonnummer. Dat heb ik ook al bij kennissen meegemaakt en zelfs eens in een TV programma over gehoord. ZIGO heeft al niet zo'n beste naam wat klanten service betreft. Komt regelmatig in TV klanten programma's ter sprake.
brambo47, lijkt me niet dat de buren dat doen, heb nogal goed contact met de buren, het gaat ook over maar 1 dag, met soms maar 4 min verschil. Maar wel 37 x over die ene dag verspreid
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 26 apr 2013, 20:03][quote=nietgebeld schreef op vrijdag 26 apr 2013, 19:40]Valerlus-2 nee na de datum heb ik de 0906 nummers laten blokkeren
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:10][quote=outlaw99 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 14:58]nummer is van www.flairdate.nl ... ik word redelijk platgemaild vanaf deze site...
Verdien u daar nog mee of is het figuurlijk.(lol)
die snap ik even niet..... ik krijg daar heel veel spam van...
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:10][quote=outlaw99 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 14:58]nummer is van www.flairdate.nl ... ik word redelijk platgemaild vanaf deze site...
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:10][quote=outlaw99 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 14:58]nummer is van www.flairdate.nl ... ik word redelijk platgemaild vanaf deze site...
Verdien u daar nog mee of is het figuurlijk.(lol)
dat antwoord begrijp ik niet... ik ontvang veel mail daarvan.. ongevraagd... en ja het is figuurlijk plat....
[quote=outlaw99 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:21][quote=valerius-2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:10][quote=outlaw99 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 14:58]nummer is van www.flairdate.nl ... ik word redelijk platgemaild vanaf deze site...
Verdien u daar nog mee of is het figuurlijk.(lol)
dat antwoord begrijp ik niet... ik ontvang veel mail daarvan.. ongevraagd... en ja het is figuurlijk plat....
Ja het is alleen het plat gaan wat ik bedoelde (omdat het om een speciale site gaat. Als grapje bedoeld Sorry als u het het niet als een grapje kan zien, maar daarom staat er (LOL) achter.
maakt niet uit hoor... snapte het echt niet... en er gaat niets plat hoor... heb ondertussen van ong 150 dames een leuke aanbieding gehad maar nooit van dezelfde 2 x ... alleen zijn sommige teksten exact dezelfde... dus waarschijnlijk maar één verzinner met maar één doel ..€ ... haha.... en dat heb ik niet want het is echt crisis....
Ik heb precies het zelfde mee gemaakt, alleen op 18 april, tussen 16.31u en 23.36u. er is toen 13 x naar dit nr gebeld....er is vanuit hier door niemand gebeld!!
IK heb mijn ZIGGO-factuur net bekeken wat schets mijn grote verbazing gedurende 7 dagen is er met zeer grote regelmaat gebeld. Ziggo geeft niet thuis omdat er later op de dag wel iemand thuis was en heeft gebeld tussen de nummers door. Tijd om nieuw nummer te bellen is dan 0,5 minuut en in die tijd ook nog aansluiting krijgen. Das nog sneller dan overtoom. Kosten voorlopig 70 euro voor deze factuur. Ik kan aantonen dat wij niet thuis zijn geweest en mijn kinderen waren aan het werk. Verder zijn er geen sleutels aanwezig.Wie heeft er dan nog kunnen bellen? Natuurlijk, mijn hond heeft gebeld. Ik mag nu wel dollen maar ik zet mijn rechtsbijstandsverzekering erachter. Laat ZIGGO maar eens met bewijzen komen van wie deze telefoonnummer is.
[quote=charly61 schreef op vrijdag 31 mei 2013, 21:08] Natuurlijk, mijn hond heeft gebeld. Ik mag nu wel dollen maar ik zet mijn rechtsbijstandsverzekering erachter. Laat ZIGGO maar eens met bewijzen komen van wie deze telefoonnummer is. Uw hond heet zeker Bello?
Grapje;-)
Heel goed dat u uw rechtsbijstandverzekering erop zet. Was hier overigens ook laatst iemand die hetzelfde had met UPC. Was ook een 'ondeugend' nummer, alleenstaande moeder met kind van 2, klopte ook voor geen meter. Vraag me af wat hier achter zit. Lijkt erop dat er op de een of andere manier wordt 'ingebroken' op uw nummer. Maar hoe...
Mogelijk is uw draadloze huistelefoon niet beveiligd geweest en staat of stond het op de standaard beveiligingscode '0000' e.d. Wijzig de beveiligingscode alsnog als nog niet is gebeurd, niet in de vier cijfers van uw postcode.
Het inbreken op mijn telefoon zal niet zo makkelijk gaan, tenzij ze ergens een kabeltje eraan leggen. Het is namelijk nog een ouderwetse vaste telefoonaaan een kabel. Inbreken moet dus direct extern op de lijn gebeuren.
Ook ik heb heb een gelijk probleem, op 18 en 24 april zou ik 18 maal het nummer 090067290036 gebeld hebben en mijn telefoonprovider is ook Ziggo.
Het is keurig uitgezocht door Ziggo maar houden vol dat wij, of iemand anders, op ons telefoonnummer het gewraakte nummer gebeld hebben nou ik kan u verzekeren dat dit niet het geval is, ik ben gekke Henkie niet en mijn vrouw ook niet!
Wat ik eng vind is dat het kennelijk mogelijk is om op ongevraagd op kosten van Ziggo abonnee''s dating sites te bellen. Graag zou ik van u vernemen op welke datum het misbruik van uw telefoonnummer heeft plaats gevonden. Mochten er meer mensen die dit ook overkomen is hoor ik dat graag zodat ik Ziggo er op kan wijzen dat dit kennelijk mogelijk is.
Ook ik zal reageren wat het standpunt van Ziggo is in deze zaak, voorlopig houden ze vol dat er van ons nummer gebeld moet zijn maar als dat zo zou zijn dan moet dat elders mogelijk zijn geweest en dat zou een kwalijke zaak zijn.
Ook ik zal reageren wat het standpunt van Ziggo is in deze zaak, voorlopig houden ze vol dat er van ons nummer gebeld moet zijn maar als dat zo zou zijn dan moet dat elders mogelijk zijn geweest en dat zou een kwalijke zaak zijn.
Het zal wel via sat telefoonnummer gebeld zijn. Maar niet via u telefoon, daar zit n.l. een heel verschil tussen.
Op onze lijn is dit nummer op 4 januari zoveel gebeld dat het mij een rekening van bijna 400 euro opleverde. Bij nummer-voor-nummer controle van onze factuur bleek dit nummer in de weken hiervoor af en toe gebeld te zijn, ik vermoed om te zien of er blokkade volgde.
Ziggo registreerde het rare belgedrag en blokkeerde 06 en 0900-nummers op onze lijn en stuurde ons hierover bericht.
nu moeten wij wel betalen omdat Ziggo ook stelt dat wij zelf gebeld kunnen hebben. Het probleem met dit nummer komt regelmatig voor en toch doen ze alsof jij de enige bent die zegt niet gebeld te hebben.
Ook wij zetten rechtsbijstand in. Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van jullie zaak.
De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw
...
Lees meer
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma
...
Lees meer
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer