valerius-2
door valerius-2 Jul 9, 2013 om 16:51
Computers & telefonie

Inloggen niet mogelijk door nieuwe virusprogr. van ZIGGO?

Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?

1068 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jul 9, 2013 om 19:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zo eerst maar eens de rotzooi van ziggo er af gegooid, tenminste het van gratis virusbestreider, enz.
War blijkt na systeem herstel van voor de datum van het installeren werkt alles weer . Ik kom bij ook bij de bank niet inloggen en via mijn desktop kon ik met de oude scanner obveral nog inloggen.Ik ben nu benieuwt of er nog meer slachtoffers komen die het kadotje van Ziggo ge geinstallerd hebben iedereen bedankt voor de reactie, maar voor de volgende die het gaa gebruiken wees gewaarschuwd. Ik zal het ook bij de tips zet en het doorgeven aan Ziggo.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 9, 2013 om 20:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=dearagain schreef op dinsdag 9 jul 2013, 20:03]*mooi, dan was dit dus een samenloop van omstandigheden

DAt altijd zien maar omdat wel de andere computer goed zijn werk deed ben ik dus verder gaan uitzoeken, en het leukste is dat je het nog vindt ook, door alles even uit te proberen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 10, 2013 om 19:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kam schreef op woensdag 10 jul 2013, 17:44][quote=valerius-2 schreef op dinsdag 9 jul 2013, 16:51]Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?
nooit aan beginnen met het virusprogamma van ziggo,de computer word erg traag en het progamma werkt voor geen meter.
De traagheid heb ik geen last van gehad, het enige wat mij dus wel dwars zat dat i9k nergens meer kon inloggen. Wel in de site maar niet inloggen dat was mijn hindernis/
Bij het nakijken van eventuele verwijdering met revo kwam ik er achter dat het programma wel 10 verschillen programa's had geinstalleerd, Maar ik heb het verwijderd dus wat werk er aan gehad maar geen schade.

ka
door kam - Jul 20, 2013 om 19:06
20 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 9 jul 2013, 16:51]Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?
nooit aan beginnen met het virusprogamma van ziggo,de computer word erg traag en het progamma werkt voor geen meter.

dearagain
door dearagain - Jul 24, 2013 om 00:09
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@
valerius-2

*vanaf vorige week donderdag is het hommeles op deze site, anders gezegd: t'is een puinhoop

*ik zou niet teveel rommelen aan je eigen toestand, want het zijn gewoon problemen die in Hilversum liggen

*dus afwachten maar of de beheerders bij deze hitte nog wat werk willen verrichten

dearagain
door dearagain - Jul 28, 2013 om 00:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*mooi, dan was dit dus een samenloop van omstandigheden

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2013 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo valerius-2,

Krijg je deze melding?

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at support@asp4all.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.

Er zijn problemen met de server van Kassa.

Je zou kunnen kijken of het resetten van IE helpt:

1. In Internet Explorer ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster die de impact weergeeft van de reset.
5. Eventueel kan ook de Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw

Suc6

Cookies
door Cookies - Sep 29, 2013 om 00:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........Bij het nakijken van eventuele verwijdering met revo kwam ik er achter dat het programma wel 10 verschillen programma's had geïnstalleerd.........

Sorry, valerius maar dat kan dus echt niet wat jij hier schrijft!

Overigens gebruikt Ziggo F-Secure, een prima programma. Vermoed dat er tijdens installatie iets niet goed is gegaan of dat er nog resten van je eigen AV programma actief waren.

dearagain
door dearagain - Oct 3, 2013 om 22:11
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@

*ik heb de online-redactie een soortgelijk e-mailtje gestuurd als edrick3