Inloggen niet mogelijk door nieuwe virusprogr. van ZIGGO?
Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?
Zo eerst maar eens de rotzooi van ziggo er af gegooid, tenminste het van gratis virusbestreider, enz.
War blijkt na systeem herstel van voor de datum van het installeren werkt alles weer . Ik kom bij ook bij de bank niet inloggen en via mijn desktop kon ik met de oude scanner obveral nog inloggen.Ik ben nu benieuwt of er nog meer slachtoffers komen die het kadotje van Ziggo ge geinstallerd hebben iedereen bedankt voor de reactie, maar voor de volgende die het gaa gebruiken wees gewaarschuwd. Ik zal het ook bij de tips zet en het doorgeven aan Ziggo.
[quote=dearagain schreef op dinsdag 9 jul 2013, 20:03]*mooi, dan was dit dus een samenloop van omstandigheden
DAt altijd zien maar omdat wel de andere computer goed zijn werk deed ben ik dus verder gaan uitzoeken, en het leukste is dat je het nog vindt ook, door alles even uit te proberen.
[quote=kam schreef op woensdag 10 jul 2013, 17:44][quote=valerius-2 schreef op dinsdag 9 jul 2013, 16:51]Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?
nooit aan beginnen met het virusprogamma van ziggo,de computer word erg traag en het progamma werkt voor geen meter.
De traagheid heb ik geen last van gehad, het enige wat mij dus wel dwars zat dat i9k nergens meer kon inloggen. Wel in de site maar niet inloggen dat was mijn hindernis/
Bij het nakijken van eventuele verwijdering met revo kwam ik er achter dat het programma wel 10 verschillen programa's had geinstalleerd, Maar ik heb het verwijderd dus wat werk er aan gehad maar geen schade.
[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 9 jul 2013, 16:51]Wie heeft met explorer het nieuwe virusprogramma van ZIGGO geinstalleerd. Ik heb dit dusopmijn laptop gedaan. Nu komt het te voorschijn dat ik niet meer in kan loggen op kassa. Wel gewoonkijken naar wat er allemaal geschreven wordt, maar zol gauwi ik inwil loggen, verschijnt de mededeling kan de site niet vinden.Waar kan dat eventueel aan liggen welke instellingen van expl;orer kan dit een oorzaak zijn?
nooit aan beginnen met het virusprogamma van ziggo,de computer word erg traag en het progamma werkt voor geen meter.
@
valerius-2
*vanaf vorige week donderdag is het hommeles op deze site, anders gezegd: t'is een puinhoop
*ik zou niet teveel rommelen aan je eigen toestand, want het zijn gewoon problemen die in Hilversum liggen
*dus afwachten maar of de beheerders bij deze hitte nog wat werk willen verrichten
Hallo valerius-2,
Krijg je deze melding?
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator at support@asp4all.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
More information about this error may be available in the server error log.
Er zijn problemen met de server van Kassa.
Je zou kunnen kijken of het resetten van IE helpt:
1. In Internet Explorer ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster die de impact weergeeft van de reset.
5. Eventueel kan ook de Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw
Suc6
........Bij het nakijken van eventuele verwijdering met revo kwam ik er achter dat het programma wel 10 verschillen programma's had geïnstalleerd.........
Sorry, valerius maar dat kan dus echt niet wat jij hier schrijft!
Overigens gebruikt Ziggo F-Secure, een prima programma. Vermoed dat er tijdens installatie iets niet goed is gegaan of dat er nog resten van je eigen AV programma actief waren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen
Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer