te
door tegelen_1 Oct 26, 2004 om 14:20
Computers & telefonie

Instaleren @home

Als ik @home wil installeren, is dit te doen voor een niet-computer-kenner? Ik wil het heel graag, maar als het te moeilijk is laat dan maar zitten, wie heeft hier ervaring mee?

375 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo tegelen,

Die vraag is een beetje moeilijk te beoordelen, als je weet hoe je iets (software) moet instaleren en een beetje overweg kan met dingen op je pc aansluiten en een beetje handig bent met kabeltjes dan moet het te doen zijn. in een pakket zit ook altijd een handleiding voor hoe je alles precies aan moet sluiten.

Heb je echt twee linkerhanden en weet je niet wat je moet doen dan is het bij essent @home ook mogelijk om het te laten instaleren voor € 99,- , een andere mogelijheid is natuurlijk even iemand zoeken die er wel handig in is en vragen of die je wil helpen met het instaleren.

succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Oct 30, 2004 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben nu ca. een jaar @Home kabel. Het is goed te doen als je precies! de bijgeleverde handleiding volgt! Na ca. een uurtje zaten wij op de kabel!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2004 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha tegelen, het installeren is zeer goed te doen. Er zit een stap voor stap handleiding bij het pakket. Groeten uit Tegelen

ve
door verwijderd - Oct 30, 2004 om 22:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit is niet te doen voor een niet in deze techniek ingevoerde persoon.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2004 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit is zelfs voor een leek simpel.

het is niet nodig om de software van @home te installeren.

maak gewoon een nieuwe internetverbinding aan via windows 98 of XP.

het enigste wat je nodig bent is je gebruikersnaam en je wachtwoord  (ingeval van windows 98 ook je computernaam bijv. c-123456) die je gekregen hebt van @home.

als je het stap voor stap doet, kan het haast niet foutgaan wat betreft verbinding maken met internet.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2004 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het gelukt?

ve
door verwijderd - Nov 12, 2004 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

er is een goede beschijving bij het is niet moeilijk met tekening hoe je alles moet aan sluiten

ve
door verwijderd - Nov 13, 2004 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@home instaleren is niet moeilijk, ik heb zelf de twee kastjes op een plankje gemonteerd en een kabel naar boven (werkkamer) gelegd en aangesloten.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2005 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je je computernaam in vult ben je in principe na herstart van de pc al gebruiks klaar.

software van @home maakt van de pop3 en smtp alleen mail

maak daar eens mail.home.nl van, je zult zien dat de email sneller en soepeler loopt, die is ook gemakkelijk zelf te installeren

computernaam invullen.

er op letten dat er geen proxy is aangevinkt

verbinding op : nooit een verbinding kiezen

email aanpassen