be
door bel_1 Aug 22, 2009 om 14:27
Computers & telefonie

Installatieprobleem

Beste edrick3,

Hartelijk dank voor uw reactie.

1. Update uitschakelen lukt niet. (Niet meer herinneren vind ik niet) Het icoontje verschijnt telkens weer op de taakbalk. Er zitten soms ook beveiligingsupdates bij dus ik wou dat maar laten rusten.

Systeemherstel gaat niet meer naar de maand juli, toen het probleem begon.

2. Schijfdefragm. gaf geen foutmelding maar vertoonde geen tekst meer op de knoppen.  Behalve dit probleem kreeg ik daarna meerdere problemen, zoals met Systeemherstel en Word, en sinds deze week ontvang ik geen nieuwsbrieven meer van mijn krant. De krant zegt die wel te sturen. Dat maakt dat ik die niet te installeren update begin te verdenken. Ik blijf voortdurend  zoeken en uitproberen in de hoop de PC het probleem te ontfutselen, zoals in Netwerk diagnostic, in Downloads, enz. ik bespaar u verdere details. Helaas, ik kan het probleem voorlopig niet verhelpen.

Ik hou mij graag aanbevolen voor een nieuwe ingeving.

Vriendelijke groeten, Bel

431 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2009 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Bel (en anderen),

Dit is een reactie op een eerder gestelde vraag, dus graag niet als nieuwe vraag stellen, maar als reactie bij de vorige vraag.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=626&qid=505887

1. Enige spraakverwarring: het is niet de bedoeling om het updaten uit te schakelen, maar om de desbetreffende update (kb951847) te verwijderen. Als het icoontje verschijnt er op klikken (rechtermuisknop) en niet meer herinneren aanvinken.

2. Blijkbaar is er meer aan de hand met uw computer. Dit ligt niet aan die update. Download het volgende programma eens (even aanklikken). Na het downloaden en starten updaten aanklikken en dan eens een volledige scan uitvoeren. Eens kijken of dat wat oplevert.

http://www.malwarebytes.org/

Suc6

dirck
door dirck - Aug 22, 2009 om 16:14
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Bel,

Als je internetverbinding goed werkt, ga dan aub niet met de netwerk instellingen gaan rommelen.

.NET Framework heeft helemaal niks met het netwerk te maken.

.NET Framework is niks anders dan een programmeertaal.

Wat betreft het updaten, probeer het eens om deze updates handmatig te installeren.

Als je op Google zoekt op deze updates, dan kun je zien dat er een heleboel mensen last gehad hebben van deze updates.

Download en installeer eerst deze update:

Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1

Update voor Microsoft

Daarna ga je hierheen:

.NET Framework 3.5-familie voor Windows XP x86

En download je vervolgens de drie downloads die daar staan en vervolgens installeer je ze.

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Aug 22, 2009 om 16:24