Ra
door Raadgeverij Oct 2, 2017 om 20:27
Computers & telefonie
Intelligent Lockscreen verwijderen

Sinds paar maanden vertoont mijn Samsung S4 een Intelligent Lockscreen. 's-Morgens word ik "Good morning" toegewenst en 's-avonds "Good Night".
Geen idee hoe deze mijn toestel in binnengewandeld, wat ik er mee moet doen en of een iets schadelikjks is.
Heb al verschillende pogingen ondernomen om de Lockscreen te verwijderen. Wie kan mij hier iets meer over schrijven en (liever nog) hoe te verwijderen.

9149 9 Rapporteer

ge
door george321 - Oct 2, 2017 om 20:41
390 Antwoorden / 1 Vragen

Wat staat er in uw lijstje met apps als u dat opent als de telefoon bruikbaar is.

kv
door kvjapio - Oct 2, 2017 om 20:45
281 Antwoorden / Vragen

Volgens mij is dit een oplossing. Onder instellinegn<<veiligheid.

https://www.tomsguide.com/us/disable-android-lock-screen,news-21217.html

marita5
door marita5 - Oct 2, 2017 om 21:25
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Raadgeverij ,

Misschien heeft u iets aan dit filmpje , klik op de rode regel .

https://www.youtube.com/watch?v=OTmkcB-63YY

Ra
door Raadgeverij - Oct 3, 2017 om 09:55
16 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de reacties. Operatie helaas (nog) niet geslaagd ondanks de goede adviezen.

marita5
door marita5 Oct 3, 2017 om 10:13
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@raadgeverij , heeft u ook gekeken in het filmpje bij wack - up lockscreen v.a. 2.27 , en setup wack - up commend ?

Ha
door Hanneke van de langenberg - Oct 3, 2017 om 10:22
1 Antwoorden / Vragen

Instellingen—> Schermvergr. en beveilig.—> Instell. veilige vergrendelingen—> Smart Lock—> (identificeer je d.m.v. pincode, patroon if wachtwoord)—> Hier zie je vier methoden voor Smart Lock die je stuk voor stuk kunt uitschakelen. Bij vertrouwde plaatsen tik je op de locatie, waarna onderin een melding verschijnt waarmee je het uit kunt schakelen. Succes!

marita5
door marita5 - Oct 3, 2017 om 10:27
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@raadgeverij ,

Probeer dit eens , Lockscreen , dan Widget , schakel daar Peel  ( Smart  ) Remote uit .

Ik heb onlangs deze lockscreen overlay plauge mijn telefoon ook gehad. Na veel trial-and-error, vond ik dat het waarschijnlijk Peel Smart Remote zou zijn nadat het uitschakelen leek het probleem op te lossen

Lees ook hier ( google Vertaling )

https://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=https://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s6/783036-good-morning-screen.html&prev=search

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2017 om 10:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Van het androïdforum (lia87):
(google-vertaling): Ik heb het intelligente vergrendelingsscherm uitgeschakeld in Instellingen -> Systeem -> Beveiliging en de laatste optie, aan de onderkant, toont het Smart Lock.
Daar heb je 4 opties:
On-body detectie (kwam erin en schakelde het uit)
Betrouwbare plaatsen
Vertrouwde apparaten
Vertrouwde stem
Zoals gezegd, als u de On-Body detectiemodus uitzet, wordt alles weer normaal en moet uw scherm normaal gesluit worden.
Hoop dat dit hielp.

edrick3
door edrick3 - Oct 5, 2017 om 10:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En .... gelukt?

marita5
door marita5 Oct 5, 2017 om 10:19
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Edrick3 , maak deze zin aan het startscherm vast ;-))

edrick3
door edrick3 Oct 5, 2017 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach, een 'terugmelding' zou wel eens aardig zijn, nietwaar. ;-)

marita5
door marita5 Oct 5, 2017 om 10:25
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , maar gebeurd vaak niet , als u bij vragen waar geen terugmelding van is , moet schrijven is het gelukt , heeft u een dagtaak .