ma
door machana Feb 6, 2006 om 10:33
Computers & telefonie

??Internetprovide??

Wie heeft ervaring(en) met 12Move of Speedlinq (netwerk Tiscali).


Wij overwegen namelijk om 1 van deze beide aanbieders te gaan kiezen omdat zij een redelijke snelheid en prijs aanbieden.


Of heeft iemand een andere suggestie (provider met een redelijke snelheid en prijs)


Alvast bedankt voor de reactie(s)

376 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 6, 2006 om 15:25
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik kan wel meer suggesties doen, maar de vraag is: wat vindt ú redelijk.


Zoals dui-zen-den nederlanders heb ik zéér goede ervaringen met XS4ALL. Ook zij bieden abonnementen tegen lage tarieven, maar met navenant lagere snelheden. De kwaliteit is echter goed en het niveau van de helpdesk is (voor consumenten) zéker goed.


Feitelijk is mijn suggestie dus: WWW.XS4ALL.NL

gsm
door gsm - Feb 6, 2006 om 15:42
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Hallo Machana,


Let niet alleen op snelheid en prijs, maar ook op de kosten van de telefonische helpdesk. De snelheid zit wel goed, maar de helpdesk is bij Speedlinq erg duur en je bent daardoor vooral op jezelf en het internet aangewezen.
De kortingen van Speedlinq moet je vooraf eerst zelf betalen en alleen na op tijd invullen van de juiste gegevens (aktievoorwaarden goed bewaen!!) krijg je de korting na enkele maanden wellicht teruggestort. Als dat mis gaat krijg je te maken met de dure helpdesk. XS4All is goed, maar niet de voordeligste.

Kijk ook eens bij de aanbiedingen van QuickNet (QN).


Vr.groeten,
GSM

cd
door cdedeugd - Feb 6, 2006 om 21:29
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ja ik heb speedlinq! een heel jaar voor 9.95euro(wil je er daarna vanaf, dan moet je 2 maal de volle prijs betalen 19.95 euro, dan is het opgezegd) modem en aansluitkosten gratis(wel voorschieten) na 2 maal abonn. betaald te hebben wordt dit teruggestort(is ook gebeurd) maandelijk wordt er 19.95 afgehouden van de rekening maar ook die 12 maal 10euro wordt keurig teruggestort!! niets dan lof !!! voor deze provider, prima verbinding. kijk op hun website. ik krijg beslist nooit spijt.

am
door amelleke - Feb 23, 2006 om 16:10
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik ben ( helaas ) nog een maand lid van Speedlinq en heb daar geen goede ervaring mee. Toen de aansluiting niet goed werkte, heeft het een maand geduurd voordat de technishce helpdesk erachter was dat het aan de modem lag ( wel niet wel niet spel ). Telefoonkosten waren 75 euro!!!!!! Het duurde daarna nog een week voordat het opgelost was. Maand zonder internet is wel gecrediteerd. Volgende punt: lees goed de voorwaarden opzegtermijn is een maand. Dat is normaal totdat blijkt dat die aan je minimumduur van 12 mnd wordt geplakt. Je betaald dus een 13de maand aan abonnementskosten.      ??????? Kan dit eigenlijk wel?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer