ma
door machana Feb 6, 2006 om 10:33
Computers & telefonie

??Internetprovide??

Wie heeft ervaring(en) met 12Move of Speedlinq (netwerk Tiscali).

Wij overwegen namelijk om 1 van deze beide aanbieders te gaan kiezen omdat zij een redelijke snelheid en prijs aanbieden.

Of heeft iemand een andere suggestie (provider met een redelijke snelheid en prijs)

Alvast bedankt voor de reactie(s)

376 4 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 6, 2006 om 15:25
646 Antwoorden / 8 Vragen

Ik kan wel meer suggesties doen, maar de vraag is: wat vindt ú redelijk.

Zoals dui-zen-den nederlanders heb ik zéér goede ervaringen met XS4ALL. Ook zij bieden abonnementen tegen lage tarieven, maar met navenant lagere snelheden. De kwaliteit is echter goed en het niveau van de helpdesk is (voor consumenten) zéker goed.

Feitelijk is mijn suggestie dus: WWW.XS4ALL.NL

gsm
door gsm - Feb 6, 2006 om 15:42
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hallo Machana,

Let niet alleen op snelheid en prijs, maar ook op de kosten van de telefonische helpdesk. De snelheid zit wel goed, maar de helpdesk is bij Speedlinq erg duur en je bent daardoor vooral op jezelf en het internet aangewezen.
De kortingen van Speedlinq moet je vooraf eerst zelf betalen en alleen na op tijd invullen van de juiste gegevens (aktievoorwaarden goed bewaen!!) krijg je de korting na enkele maanden wellicht teruggestort. Als dat mis gaat krijg je te maken met de dure helpdesk. XS4All is goed, maar niet de voordeligste.

Kijk ook eens bij de aanbiedingen van QuickNet (QN).

Vr.groeten,
GSM

cd
door cdedeugd - Feb 6, 2006 om 21:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

ja ik heb speedlinq! een heel jaar voor 9.95euro(wil je er daarna vanaf, dan moet je 2 maal de volle prijs betalen 19.95 euro, dan is het opgezegd) modem en aansluitkosten gratis(wel voorschieten) na 2 maal abonn. betaald te hebben wordt dit teruggestort(is ook gebeurd) maandelijk wordt er 19.95 afgehouden van de rekening maar ook die 12 maal 10euro wordt keurig teruggestort!! niets dan lof !!! voor deze provider, prima verbinding. kijk op hun website. ik krijg beslist nooit spijt.

am
door amelleke - Feb 23, 2006 om 16:10
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben ( helaas ) nog een maand lid van Speedlinq en heb daar geen goede ervaring mee. Toen de aansluiting niet goed werkte, heeft het een maand geduurd voordat de technishce helpdesk erachter was dat het aan de modem lag ( wel niet wel niet spel ). Telefoonkosten waren 75 euro!!!!!! Het duurde daarna nog een week voordat het opgelost was. Maand zonder internet is wel gecrediteerd. Volgende punt: lees goed de voorwaarden opzegtermijn is een maand. Dat is normaal totdat blijkt dat die aan je minimumduur van 12 mnd wordt geplakt. Je betaald dus een 13de maand aan abonnementskosten.      ??????? Kan dit eigenlijk wel?