ja
door jaikke Sep 13, 2015 om 16:12
Computers & telefonie

Is dit terecht van Hollandsnieuwe

ik heb 3 maanden geleden bij Hollandsnieuwe een Apple 5 s met abonnement aangeschaft, nu geeft deze regelmatig aan " geen service". In overleg met HN deze naar Belcompany gebracht, na 2 x terug brengen geen resultaat.
Kontakt opgenomen met HN en die doen er niets aan, zeggen breng hem maar naar een Apple store, ik woon in zwijndrecht en alleen een fiets, de dichtsbijzijnde store is Den Haag.
Maak HN zich er makkelijk vanaf.? En mag HN dit ?? Zei zijn mijn leverancier via Belcompany..
Welke stappen kan ik ondernemen.? In ieder geval NOOIT meer HN .!!!

699 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2015 om 16:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

HN moet zorgen voor een functionerend toestel en een functionerende verbinding. Als ze dat niet lukt dan is dat een reden om de overeenkomst te ontbinden. Stuur ze dus een brief waarin u een ultimatum stelt om de problemen op te lossen en dat u anders de overeenkomst ontbindt.

ho
door hopetobehelping - Sep 13, 2015 om 17:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste jaikke,

'Hollandse Nieuwe' maakt zich er inderdaad wel erg gemakkelijk van af.
Zoals diumenge ook al aangeeft, stel ze in gebreke en stel ze een termijn (bijvoorbeeld 14 dagen) om het voor u op te lossen. Geef daarbij aan dat als Hollandse Nieuwe het niet binnen de u gestelde termijn voor u oplost u de overeenkomst ontbind wegens het niet nakomen van de contractuele verplichtingen door Hollandse Nieuwe.
In de volgende links vind u meer informatie, klik hier en hier.
Alle communicatie bij voorkeur op papier (brief/email) zodat u er later nog bewijs van heeft.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2015 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En niets per post opsturen, anders is dat toestel vertrokken. Dus hooguit inleveren bij Belcompany tegen een ontvangstbewijs met een getekende omschrijving van de staat van het toestel.

Anders geven ze straks aan dat er beschadigingen aan zitten, waardoor het toestel het niet doet en dat het niet onder de garantie valt.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2015 om 19:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als je hem inlevert/op stuurt: vergeet niet je simkaart + eventuele sd card er uit te halen.

ma
door mariet - Sep 15, 2015 om 17:56
29 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=jaikke schreef op zondag 13 sep 2015, 16:12]ik heb 3 maanden geleden bij Hollandsnieuwe een Apple 5 s met abonnement aangeschaft, nu geeft deze regelmatig aan " geen service". In overleg met HN deze naar Belcompany gebracht, na 2 x terug brengen geen resultaat.
Kontakt opgenomen met HN en die doen er niets aan, zeggen breng hem maar naar een Apple store, ik woon in zwijndrecht en alleen een fiets, de dichtsbijzijnde store is Den Haag.
Maak HN zich er makkelijk vanaf.? En mag HN dit ?? Zei zijn mijn leverancier via Belcompany..
Welke stappen kan ik ondernemen.? In ieder geval NOOIT meer HN .!!! t


Hollandse Nieuwe Nooit meer

Heb in juni abonement afgesloten en zou 20 jullie ingaan . Krijgen het nummerbehoud niet voor elkaar.
Heb hun gezegd dat ze rekening moeten houden met opzeg termijn van 1 maand . Dit schijnen ze niet te snappen.
Weer een bericht gekregen dat het nummerbehoud is geweigerd vanwege opzegtermijn . Heb hun zelfs datum voorgeslagen die ziggo mobiel mij door heeft gegeven en nog lukt het hun niet waar ik de dupe van wordt door dubbel te betalen ..........Mariet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer