ja
door jaikke Sep 13, 2015 om 16:12
Computers & telefonie

Is dit terecht van Hollandsnieuwe

ik heb 3 maanden geleden bij Hollandsnieuwe een Apple 5 s met abonnement aangeschaft, nu geeft deze regelmatig aan " geen service". In overleg met HN deze naar Belcompany gebracht, na 2 x terug brengen geen resultaat.
Kontakt opgenomen met HN en die doen er niets aan, zeggen breng hem maar naar een Apple store, ik woon in zwijndrecht en alleen een fiets, de dichtsbijzijnde store is Den Haag.
Maak HN zich er makkelijk vanaf.? En mag HN dit ?? Zei zijn mijn leverancier via Belcompany..
Welke stappen kan ik ondernemen.? In ieder geval NOOIT meer HN .!!!

699 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2015 om 16:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

HN moet zorgen voor een functionerend toestel en een functionerende verbinding. Als ze dat niet lukt dan is dat een reden om de overeenkomst te ontbinden. Stuur ze dus een brief waarin u een ultimatum stelt om de problemen op te lossen en dat u anders de overeenkomst ontbindt.

ho
door hopetobehelping - Sep 13, 2015 om 17:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jaikke,

'Hollandse Nieuwe' maakt zich er inderdaad wel erg gemakkelijk van af.
Zoals diumenge ook al aangeeft, stel ze in gebreke en stel ze een termijn (bijvoorbeeld 14 dagen) om het voor u op te lossen. Geef daarbij aan dat als Hollandse Nieuwe het niet binnen de u gestelde termijn voor u oplost u de overeenkomst ontbind wegens het niet nakomen van de contractuele verplichtingen door Hollandse Nieuwe.
In de volgende links vind u meer informatie, klik hier en hier.
Alle communicatie bij voorkeur op papier (brief/email) zodat u er later nog bewijs van heeft.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2015 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En niets per post opsturen, anders is dat toestel vertrokken. Dus hooguit inleveren bij Belcompany tegen een ontvangstbewijs met een getekende omschrijving van de staat van het toestel.

Anders geven ze straks aan dat er beschadigingen aan zitten, waardoor het toestel het niet doet en dat het niet onder de garantie valt.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2015 om 19:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je hem inlevert/op stuurt: vergeet niet je simkaart + eventuele sd card er uit te halen.

ma
door mariet - Sep 15, 2015 om 17:56
29 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=jaikke schreef op zondag 13 sep 2015, 16:12]ik heb 3 maanden geleden bij Hollandsnieuwe een Apple 5 s met abonnement aangeschaft, nu geeft deze regelmatig aan " geen service". In overleg met HN deze naar Belcompany gebracht, na 2 x terug brengen geen resultaat.
Kontakt opgenomen met HN en die doen er niets aan, zeggen breng hem maar naar een Apple store, ik woon in zwijndrecht en alleen een fiets, de dichtsbijzijnde store is Den Haag.
Maak HN zich er makkelijk vanaf.? En mag HN dit ?? Zei zijn mijn leverancier via Belcompany..
Welke stappen kan ik ondernemen.? In ieder geval NOOIT meer HN .!!! t

Hollandse Nieuwe Nooit meer

Heb in juni abonement afgesloten en zou 20 jullie ingaan . Krijgen het nummerbehoud niet voor elkaar.
Heb hun gezegd dat ze rekening moeten houden met opzeg termijn van 1 maand . Dit schijnen ze niet te snappen.
Weer een bericht gekregen dat het nummerbehoud is geweigerd vanwege opzegtermijn . Heb hun zelfs datum voorgeslagen die ziggo mobiel mij door heeft gegeven en nog lukt het hun niet waar ik de dupe van wordt door dubbel te betalen ..........Mariet