de
door demoosjes Apr 13, 2008 om 14:00
Computers & telefonie

Is een abonnement voordeliger?

Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk om sms-jes te versturen en soms natuurlijk om te bellen. Ik waardeer mijn mobiel nu iedere maand met € 20,00 op en dat heb ik dus in een maand tijd ook echt op. Nu is mijn vraag of het gunstiger is om een abonnenemt te nemen en hoe zit dat met die belminuten, zijn dat alleen minuten om te bellen en krijg je een apart budget voor je sms-jes of valt dat allemaal onder die belminuten?

Ik wil graag bij kpn blijven en heb dus al op de site gekeken maar daar wordt ik niet veel wijzer, is er iemand die mij wat informatie kan geven?

Bedankt alvast.

826 12 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Apr 13, 2008 om 14:03
463 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens op www.bellen.com.Kun je invullen welke eisen je hebt en daar komen de goedkoopste abbonnementen uit.Abbonnement is vast goedkoper.

edwardus
door edwardus - Apr 13, 2008 om 23:02
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Let op: sommige abonnementen rekenen het verzenden van een sms apart af, dus bovenop de abonnementskosten. Je kunt dan vaak ook een extra sms-bundel aanschaffen. Bij andere abonnementen zit het weer allemaal in 1 bundel en reken je dus niet extra af (tenzij je boven je belbundel uitkomt natuurlijk).

Je vraag is dus niet met een simpel Ja of Nee te beantwoorden.

Indien je liever bij KPN blijft zou je bij Hi kunnen sms-en vanuit de bundel zo te zien aan meer informatie over abonnementen (zie ook Sms & mms). Als je niet per se met een mobieltje wilt sms-en kun je bij sommige VoIP providers zoals VoipBuster (€0,012) ook heel voordelig tot soms wel gratis sms-en. Lekker makkelijk intikken.

la
door laptop - Apr 14, 2008 om 08:50
92 Antwoorden / 14 Vragen

heb alles geprobeerd, goedkoopste is en blijft lowcall,

14c per minuut en sms 7cent naar andere lowcallers ook 7 cent.
goed bereik en geen trucs!!

pierre60
door pierre60 - Apr 14, 2008 om 13:39
132 Antwoorden / 14 Vragen

Indien je bij KPN wilt blijven is het abonnement KPN Mobiel 20 wel het voordeligste. Je betaald dan maandelijks € 12,60 en € 2,39 btw. Totaal per maand € 14,99. Bovendien heb je een belbundel van € 16,81. Wat je niet verbeld hebt gaat over naar de volgende maand. Dus als je zuinig belt, betaal je soms maar € 14,99 per maand. Om de twee jaar kun je ook nog een nieuwe mobiel krijgen van KPN.

goldenluck
door goldenluck - Apr 14, 2008 om 14:18
28 Antwoorden / 2 Vragen

Wil je graag bij KPN blijven en prepaid, kijk dan eens bij Simyo https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/Start

Simyo is van KPN en prepaid. Bellen kost 15 cent per minuut en sms 7 cent per minuut. Je moet alleen alles via internet regelen. Dus geen beltegoedkaart kopen in de winkel, maar met o.a. Ideal ,machtiging of creditcard opwaarderen.En wat ik zelf erg leuk vond je mag je eigen nummer kiezen! Ben al jaren een tevreden Simyo gebruiker. En inderdaad Lowcall is ook goedkoop maar is postpaid, dus de rekening van het bellen wordt elke automatisch afgeschreven.

vl
door vlokje - Apr 14, 2008 om 16:43
5 Antwoorden / 2 Vragen

Is er een starttarief bij ieder tot stand gekomen gesprek bij Low Call?

Em
door Emmap - Apr 14, 2008 om 20:19
162 Antwoorden / 8 Vragen

TIP: ga ook even na wat de kosten zijn als je meer belt dan je bundel!

Vr. groeten. Emma

ch
door christinajan - Apr 15, 2008 om 08:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar www.gsmweb.nl bestel een losse simkaart van telfort van € 7.95 per maand, dan heb je 300 belminuten, ga vervolgens naar de zwarte markt in Beverwijk en laat je toestel simvrij maken € 10.00. Nu kan je lekker 5 uur slap lullen, wel opschieten de aanbieding is tot 29 April geldig.

holstein
door holstein - Apr 15, 2008 om 09:19
922 Antwoorden / 16 Vragen

Ik gebruikte met mijn HI prepaid destijds ook ongeveer 20 euro of soms meer, maar nu heb ik een sim only abonnement van Hi van 10 euro per maand.
Je kunt iets meer smssen en bellen als met 20 euro prepaid en ik ben er uiterst tevreden mee.
Blijf je binnen de bundel dan ben je voor een tientje klaar en je krijgt iedere maand een rekeningoverzicht toegestuurd.

na
door nadine4 - Apr 15, 2008 om 10:55
6 Antwoorden / 2 Vragen

ik zou voor simyo kiezen dan maakt een simlock ook niets uit als je kpn hebt. je belt en smst naar andere simyo nummers voor 7 en 2 cent heel goedkoop als degene die je het meeste belt en smst ook simyo neemt kom je heel lang met je beltegoed uit doen wij ook zo. maar let op je kunt ermee in de min gaan!!! voor de rest is het heel voordelig

go
door govertt - Apr 16, 2008 om 23:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Onderstaande site is volgens mij meer onafhankelijk dan Bellen.com. Ik denk dat Bellen.com toch betaald wordt door sommige aanbieders.

http://www.telecomvergelijker.nl/

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2008 om 23:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja da's weer een lekker gefundeerde uitspraak: "ik denk dat ...".