jv
door jvk Jul 20, 2008 om 16:49
Computers & telefonie

Is ''schijfbewaker'' nodig?

Beste mensen, ik krijg op mijn computer de laatste tijd steeds een opdringerige moodschap dat mijn computer schade kan oplopen, en andere enge dingen, maar als ik hun z.g. ''schijfbewaker'' gratis installeer, dan is alle leed geleden ! Ik heb dat gedaan, maar dan blijkt dat je aan het eind van de installatie toch moet kopen voor 39,90, dus ik heb het gequit. Ik heb overigens 2 primawerkende vrisuscanners en spam-tegenhouders etc.

Maar mijn vraag is: is dit een serieuze org. ? De boodschap komt in 1e instantie serieus over, genoemd wordt Windows, en andere serieuze namen. Ik heb zo mijn twijfels.

305 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Jul 20, 2008 om 17:04
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Nee ,dat is een programma welke u niet direkt nodig heeft.

Het is een lelijke opdringende boodschap. niet instaleren is mijn advies. Het is een onnodige programma welke niet installatie behoeft.

labswans

jv
door jvk - Jul 20, 2008 om 17:56
33 Antwoorden / 66 Vragen

Hallo, ik ben blij dat u mij adviseert hier niet mee verder te gaan. Maar ik krijg wel steeds die opdringerige boodschap op mijn scherm, en het kost best wat moeite om iedere keer te ''annuleren'' of in het kruisje rechtsboven te drukken.

Kortom, commerciele luitjes die het je gewoon moeilijk maken om van ze af te komen. Dus nu heb ik wel hun aanbod afgeslagen, maar hoe kom ik van hun boodschappen af ???

dirck
door dirck - Jul 20, 2008 om 17:58
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als u deze boodschappen krijgt, dan is het kwaad al geschied.

Uw computer is op dit moment al besmet met spyware.
Het is zaak om deze zo snel mogelijk te verwijderen met een goede spywarescanner.

Dit is Rogue software en kan mogelijk verwijderd worden door het gebruik van RogueRemover.
helpmij.nl/forum/Rogue
software snel verwijderen met RogueRemover!

dirck
door dirck - Jul 20, 2008 om 18:06
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Eventueel kunt u dit ook nog proberen:
nl.pcthreat.com/parasitebyid-6662nl.html

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jul 20, 2008 om 21:42
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag jvk,

Waaruit blijkt: "Bij twijfel niet in(binnen)halen".

Dit voorkomt altijd een hoop problemen.

Hardware ERror MAN.