altijdgeluk
door altijdgeluk Jan 4, 2006 om 22:52
Computers & telefonie

ISDN met antwoordapparaat, en betaalbaar?

Hallo,

ik heb ISDN met twee telefoonnummers.

Graag wil ik een toestel voor de praktijkruimte met antwoordapparaat,
waarop ik kan zien als er gebeld is (knipperend lampje of zoiets), en
ook voor privé. Het mooiste zou zijn als ik ook in mijn privé ruimte
kon zien als er voor de praktijk is gebeld, maar dat is niet
noodzakelijk.

Op 20 december 2005 heb ik een Quattrovox gekocht voor 200 euro bij de
Primafoonwinkel, gisteren, 3 januari hoorde ik dat mijn wensen niet
uitgevoerd kunnen worden met een Quattrovox. :-(

De medewerker daar adviseerde 'als remedie' een Chicago 550+ Chicago
600E, ca 230 euro per set. Misschien heb ik het verkeerd begrepen, dat
ik één daarvan dubbel moet hebben?

Even tussendoor: Per 22 december was de ISDN geïnstalleerd op mijn
huidig adres voor 150 euro, per 16 januari moet die verhuisd worden een
steenworp verderop (voor veel meer dan 150 euro), omdat de KPN mij niet
én van UPC én op een ander adres kon verhuizen. Geld moet rollen....?

Op zoek naar een antwoordapparaat, in een andere winkel kreeg ik te
horen dat ik een toestel nodig heb voor de ontvangst voor 235 euro
excl. BTW en handsets à 150 euro excl. BTW. En dan natuurlijk de
installatie, "...maar mevrouw, het is zo goedkoop, want dit is
draadloos, he, kost u haast niets".

Het kan toch niet zijn dat heel Nederland voor zulke bedragen belt???

Hoe kan ik gewoon bellen, hoeft niet draadloos, en een antwoordapparaat hebben die aangeeft dat er ingesproken is?

Straks wil ik ook draadloos internet, misschien maakt dit de zaak wel nog meer ingewikkeld?

Alvast heel hartelijke dank voor jullie tips!

569 3 Rapporteer

xandor020
door xandor020 - Jan 4, 2006 om 23:08
180 Antwoorden / 8 Vragen

Kijkt u eens op

http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,nl_nl_0_69565_rArNrNrNrN_variation%253A-5_pageType%253AFeatures_imagePos%253A0,00.html#content

Hiermee heeft u geen quatrovox nodig, hooguit extra handsets

KPN Business centre moet u hiermee ook kunnen helpen hoor.

Dmv. een adapter voor uw pc kunt u hier (via ISDN inbellen) ook internetten

Suc6 Heeft u meer vragen, kan ik u wel verder helpen

xandor020
door xandor020 - Jan 4, 2006 om 23:29
180 Antwoorden / 8 Vragen

Zelf gebruik ik al jaren Siemens app. Ik ben er uitermate tevreden over.  Bij deze Siemens ziet u op elke handset dat er een bericht is of een gemist telefoontje. Siemens is niet de goedkoopste, echter het is wel kwaliteit die er ook nog eens goed uitziet.

Ook kunt u zelf bepalen wel toestel 'belt' voor welk ISDN nummer.

anniepannie
door anniepannie - Feb 27, 2006 om 23:49
32 Antwoorden / 3 Vragen

even voor de goede orde

chicago = siemens

je kan die chicago 600e icm antwoordapparaat ook 'áfbetalen' per maand.. je betaald een bedrag rond de 8 euro en hebt er ipv 1 jaar garantie gratis 3 jaar garantie op plus dat je elke maand ook nog eens 60 belminuten krijgt die je door nederland kan gebruiken savonds en in het weekend

na 3 jaar is het toestel voor een eenmalig bedrag van 5 euro eigendom