va
door varaatje Sep 24, 2005 om 11:08
Computers & telefonie

Kabelfoon naaldwijk

Hallo allemaal, ik ben op het internet aangesloten via het bedrijf kabelfoon te Naaldwijk. Men verhoogde het tarief plotseling met 3 euro en behoud de betaalde borg voor het modem. 25 euro. Wij mogen het modem dan houden.Ik heb schriftelijk gevraagd of men zonder slag of stoot mag verhogen met 3 euro en of men de betaalde borg zomaar mag incasseren. In principe wil ik dit niet. Waarom zou ik 25 euro plus 12 x 3 euro meer moeten betalen? enkel en alleen omdat men de snelheid heeft verhoogd.


Zijn er meer mensen die dit verhaal herkennen?

382 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

btalman
door btalman - Sep 28, 2005 om 23:30
280 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lees de mail/brief van kabelfoon goed door en je ziet dat je kunt weigeren akkoord te gaan met de volgende mogelijkheden:


- je zegt je abbonement per direct op


- je gaat niet akkooord met de snelheidswijziging en behoudt je huidige snelheid met je huidige tarief

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer