ta
door tarwe15 Dec 7, 2022 om 13:07
Computers & telefonie
Kan app niet  vinden  in  Google playstore

Kan app niet vinden in Google playstore

Wil app opnieuw  downloaden, om mappen  met mails te actualiseren.
Gebruik  Outlook  mail.
Meeste Apps vermelden  mappen  niet.
BVD mvg.

1399 5 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Dec 7, 2022 om 13:17
857 Antwoorden / 3 Vragen

Gebruik je Outlook Mobile? Is het soms Outlook als onderdeel van MS Office?
Die app kunt je toch echt in de playstore vinden.

Maar welke mappen wil je actualiseren? Zijn dat de mappen die jezelf aangemaakt hebt? Of de standaard mappen van Outlook zelf? Is het de bedoeling dat je backup terug wil plaatsen?
Eerlijk gezegd is je vraagstelling niet echt duidelijk voor mij.

In mijn ogen actualiseer jezelf je mappen door er bepaalde mails naar te verplaatsen.

Kijk eens in je mobiel of er een update voor Outlook mobile is.

EDIT

Weet je zeker dat dit de weergave van Outlook mobile is? En wat is het doel van je afbeelding?

rj
door rjw Dec 8, 2022 om 12:30
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Ik gok (maar het kan ook compleet anders zijn) dat TS een outlook email account heeft en dat wil gebruiken in de app van de screenshot.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 7, 2022 om 13:37
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Deze e-mail map is net als anfere wel degelijk te vinden en is 'uitgevonden'om via die app o.a. gmail maar ook outlook etc. te kunnen lezen. Apps kunnen nooit via e-mail worden opgehaald maar altijd via een zoekmachine zoals google chrome, MS Bing, Yahoo etc.

ta
door tarwe15 Dec 7, 2022 om 13:49
93 Antwoorden / 62 Vragen

Dat weet ik, maar ik kan dezelfde  niet vinden in playstore.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 7, 2022 om 13:58
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Kijk toch eens bijv. via chrome met zoeknaam e-mail app download plastion en en u ziet verschillende mogelijkheden. ik heb dit zojuist even gedaan met mijn android gsm. De eerste die bovenaan sttaat bevat advertenties)

ta
door tarwe15 Dec 7, 2022 om 14:13
93 Antwoorden / 62 Vragen

Dank je wel, topantwoord!!!

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 7, 2022 om 14:20
16869 Antwoorden / 202 Vragen

+

br
door brui0929 - Jan 9, 2023 om 06:29
635 Antwoorden / 10 Vragen

Tik op zoeken geef de naam van de app op. Geef de naam in zoals deze is opgeslagen de eerst drie letter is voldoende.Zet eventueel een backup terug.