ga
door gansje Nov 25, 2008 om 21:32
Computers & telefonie

Kan dialoog venster van word niet sluiten.

Hallo allemaal.

Als ik een bijlage in een mail binnenkrijg in word en het wil openen lukt dat niet en krijg ik de volgende waarschuwing,nadat ik het heb geprobeerd te openen::

Microsoft word kan niet worden afgesloten,omdat een dialoogvenster nog actief is.schakel over naar microsoft word en sluit het dialoogvenster.

Als ik dan naar word ga dan reageert deze niet en moet ik eerst de PC gedwongen uitzetten .

Daarna start ik het weer op en dan doet het progamma word het weer ,maar als ik dezelfde procedure weer herhaal ,blijft dit progamma weigeren.

Wie kent dit probleem en heeft hier een oplossing voor???

Volgens mij heb ik word 2002 op mijn PC staan.

b.v.d.gansje

15420 3 Rapporteer

holpen
door holpen - Nov 25, 2008 om 23:10
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens om eerst de bijlage op te slaan en vervolgens het opgeslagen bestand (vanuit Mijn documenten bijvoorbeeld) te openen.

Het kan ook zijn dat de betreffende documenten gemaakt zijn met een nieuwere versie van Word, waardoor het niet meer goed ingelezen kan worden door jouw wat oudere versie. Op de website van Microsoft zijn updates te downloaden waarmee oudere versies ook nieuwere documenten kunnen openen.

Dit kan ook de reden zijn dat je een melding over een dialoogvenster krijgt; het kan zijn dat jouw Word vastloopt en een foutmelding laat zien, maar dat om de een of andere reden het venstertje met de melding verborgen blijft.

Als uiterste zou je kunnen overwegen om de nieuwste versie van OpenOffice.org te downloaden en te installeren. Met een beetje geluk lukt het openen van de documentjes hiermee wel. En OpenOffice.org is nog gratis ook, terwijl het zo ongeveer hetzelfde kan als Word!

poltol
door poltol - Dec 4, 2008 om 22:24
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Kijk eens in het configuratiescherm of bij mapopties de koppelingen goed staan ingesteld. Zie bij de TAB Bestandstypen.

Succes, poltol

ga
door gansje - Dec 4, 2008 om 22:27
38 Antwoorden / 33 Vragen

Hallo poltol.

Een beetje late reactie van mij.

Maar ik weet niet precies wat je bedoelt en wat ik precies moet doen.

Want ik kan wel met een PC omgaan maar ben er verder niet goed thuis in om instellingen te veranderen.

gansje