si
door sien Nov 6, 2005 om 08:46
Computers & telefonie

Kan geen verbinding krijgen met msn messenger

Ik heb msn messenger geinstaleerd en nu kan ik geen verbinding krijgen.Ik krijg steeds het bericht aanmelden mislukt omdat service niet beschikbaar is.Ik computer nog niet zo lang en heb er ook weinig verstand van weet iemand wat ik verkeerd ik doe heb xp

sien

661 5 Rapporteer

na
door nadine1980 - Nov 6, 2005 om 09:04
26 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u al gecontroleerd of uw internetverbinding naar behoren werkt?

mvg, Nadine

si
door sien - Nov 6, 2005 om 09:12
1 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan gewoon normaal internetten en heb nooit problemen ook niet met mailen.

sien

askjeeves
door askjeeves - Nov 6, 2005 om 09:22
134 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de melding van "service niet beschikbaar" staat een code. Zoek ff met google naar die code en de oplossing ligt in het verschiet.

En als je een firewall hebt draaien, dan zal je Messenger wel toegang moeten verlenen, ander zal het ook niet werken.

dirck
door dirck - Nov 6, 2005 om 14:13
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Sien,

Het gebeurt wel vaker dat de Service niet beschikbaar is.

Gewoon op een ander tijdstip nog eens proberen.

Wil het over de hele dag niet lukken, dan is er waarschijnlijk iets mis
met de instellingen van MSN Messenger of de instellingen van je
Antivirusscanner of Firewall staan niet goed.

Welke Antivirusscanner en Firewall gebruik je? En welke versie van MSN Messenger?

Groeten, Dirck

de
door deefdeef - Nov 16, 2005 om 13:28
6 Antwoorden / 1 Vragen

gebruik je internet explorer als je standaard browser of iets anders(firefox oid)?

Als wij browsen met firefox en dan msn willen starten wil de verbinding ook niet lukken, we moeten dan IE ook eerst opstarten en dan lukt het ineens weer wel. Beetje vreemd maar het zal wel te maken hebben met een bepaalde achtergrondtaak van windows die met IE wel op wordt gestart en met Firefox niet.