ri
door rico01 Oct 21, 2005 om 17:25
Computers & telefonie

Klacht over het net

ik ben al een paar jaar lid van hetnet,ik ga binnekort verhuizen,en wilde graag de kabel nemen van home.nl,maar tot mijn verbazing hoorde ik van een medewerker van het net dat ik nog voor 10 maanden aan het net vastzit.normaal kun je naar een jaar lid te zijn geweest per maand opzeggen,maar ik ben in augustus van voordeel surfen naar surfen gegaan,ik betaal 32,95 euro per maand exlusief b.t.w. en zij zeggen dat ik zodoende weer een nieuw contract ben aangegaan,nou je kunt het zo gek maken als je zelf wilt zou je zeggen!


Nu ben ik dus verplicht om bij het net te blijven anders gooi ik dus bijna 400 euro weg!


Nu wil ik dus daarom mijn pc en abbonemt menemen naar mijn nieuwe adres,maar dan zeggen zij, moet ik weer een nieuw modem a 79,95 aanschaffen en aansluitkosten a 74,95 betalen!en eventuele monteurskosten als ik dat wil laten aansluiten!


nu  ben ik al twee weken maitjes aan het sturen naar de helpdesk van het net,omdat ik hier natuurlijk wel wat vragen over heb,en omdat ik hoop ondanks alles dat de verhuizing van mijn pc een beetje goed verloopt,maar ik krijg nooit reactie!


het enige waar ik nu bijna toe verplicht ben en wat ik kan doen is naar de helpdesk bellen a 45 eurocent per minuut,wat ik overigings al een keer gedaan heb,en toen ook nog een tijdje voor in de wacht heb moeten staan!


Dit is toch pure afzeterij,ik hoop dat u mijn mening deelt en ik hoor graag eens van u wat u er van vind!


 


vriendelijke groet,


 


luuk bovens


luukbovens@hetnet.nl

426 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

dirck
door dirck - Oct 21, 2005 om 22:08
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Door het wijzigen van je abonnement ben je inderdaad weer een nieuw jaarcontract aangegaan, hier is helaas niets aan te doen.





Maar ik snap niet waarom je een ander modem zou moeten kopen, je kan gewoon je huidige modem blijven gebruiken.




En ADSL zelf aansluiten is helemaal niet moeilijk.

mi
door michael1984 - Oct 22, 2005 om 01:02
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat vervelend dat het altijd zo moet lopen met die gasten, een kennis van mij had precies hetzelfde probleem. uiteindelijk is zijn abbonoment wel vroegtijdig bëeindigd. Volgens hem helpen woorden als gerechtelijk advies, advocaat, en rechtzaak wonderbaarlijk.


suc6 :)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer