ee
door eelcodev Oct 31, 2011 om 19:49
Computers & telefonie

Klacht over Samsung cash-back actie

Goedenavond!
Mijn zoon heeft in juni 2011 een Samsung Star Qwerty gekocht van zijn zuurgespaarde zakgeld, daar zat een cashback van 20 euro bij.
Haast onnodig om te zeggen dat vrijwel zijn hele beltegoed is opgegaan aan contact met de klanten’service’ om deze cashback daadwerkelijk te ontvangen. Nu, 31 oktober, hebben we de cashback nog steeds niet binnen, wel een toezegging dat ik ‘morgen op de lijst’ wordt gezet (ondanks eerdere beloftes dus nog niet gebeurd), maar de klanten’service’ wil geen compensatie geven voor de ca. 30 euro aan telefoonkosten voor het bellen met de klantenservice, de frustratie en tijd, de verbroken beloftes (u wordt écht snel teruggebeld hierover), etc.
Klanten’service’ blijft vriendelijk en correct, maar lost niets op.

Gewenste oplossing: behalve de cashback (binnen 1 week op onze rekening) vergoeding voor de telefoonkosten alsmede iets aardigs voor mijn zoon.
Ik heb indien gewenst nog de gevoerde correspondentie.

3685 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ao
door aomm - Jan 22, 2012 om 23:44
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,

Wij hebben 13 december een Sams. Dolby surroundset gekocht met 25 euro cashback. Alles gedownload, ingevuld en aangetekend verstuurd. Na 4 weken een mail gestuurd met de vraag wanneer wij het bedrag retour mochten ontvangen. Na 4 dagen nog geen reactie op de mail dus nog maar eens een mail gestuurd.
Nu snel een antwoordt, nou ja geen antwoord eigenlijk:
----------------------
Geachte heer/mevrouw,

Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag over te maken onder vermelding van Acties.nu

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Acties.nu
Email: helpdesk@acties.nu
----------------------------------------------------------------------------
Eigenlijk wil ik weten wanneer ik de betaling mag verwachten dus nog maar eens een berichtje gestuurd met de vraag wanneer het dan behandeld gaat worden. Uiteraard nog geen bericht retour ontvangen.

Als ik zo rechts en links rond kijk lijkt het een heel normale gang van zaken te zijn, niet reageren op mails en klachten. Daar zou eens wat aan gedaan moeten worden..

Gr. AOM

pauls0
door pauls0 - Jan 23, 2012 om 00:51
149 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zulke actie's leiden tot niets. Waarom kan zo'n actie niet meteen afgerekend worden aan de kassa. Ik heb ook een actie gehad met braunn scheerapparaat korting via hun website. Alles ingevuld, verzonden, aantal mailtjes aan gewaagd of braunn nog aan haar actie hield, maar tot op de dag vandaag geen antwoord, en nog steeds niet het geld op de rekening gestort. En dat is al twee jaar geleden..

Het is gewoon korting beloven maar niet geven. Deze bedrijven weten gewoon, dat dit een lokkertje is, en dat veel mensen het bij laten zitten, omdat teveel werk is om uw recht en uw korting op te eisen... Makkelijk geld verdienen heet dat..

Ik koop geen apparatuur meer, waarbij ik via internet om korting moet schooien.. Tegenwoordig zeg ik in de winkel dat ik de korting terplekke wil hebben, en krijg ik het niet, dan mogen zij van mij het houden..

ee
door eelcodev - Jan 23, 2012 om 07:14
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn ervaring is dat toen ik de klacht op klacht.nl had gezet, Samsung ineens wél reageerde. Niet helemaal zo snel als gehoopt, maar wel min of meer volledig. Cashback is inmiddels terug en we hebben ook een koptelefoontje voor mijn zoon gekregen.
Jammer dat het vaak op deze manier opgelost moet worden. Idee van Paul S is denk ik beter, gewoon gelijk in de winkel vragen.

ao
door aomm - Jan 25, 2012 om 21:33
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Toch nog goed nieuws,

Na zeer slechte communicatie van Samsung vandaag toch het beloofde bedrag van de cash back actie op onze rekening gestort.
Als ze bij Samsung de mensen via mail behoorlijk zouden behandelen was het zowaar nog eens nette firma.

Allemaal verder succes met deze actie, gaat dus ook wel eens goed.

j.
door j.burgemeester - Feb 29, 2012 om 07:49
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ls
`k ben ook al een tijdje bezig nu met samsung en de cashback aktie...tot op heden nog geen letter op papier ontvangen...
je komt er ook niet echt achter wie nu precies deze aktie afhandelt ...in ieder geval niet samsung in delft..
`k las ergens dat samsung nederland een samenwerking is aangegaan met Unamic/HCN...die zitten ook in het gebouw van samsung Delft..en die zouden de afwikkeling van alle akties die Samsung heeft afhandelen...slecht dus
`k kan het mis hebben maar dan op grond van het ondoorzichtige bij Samsung
een klacht op klacht.nl resulteert in een berichtje in de geest van ``..we hebben uw gegevens gevonden en we streven er naar dit binnen 4 weken af te handelen...8 weken dus ipv de 2-4 weken zoals vermeld in de voorwaarden van samsung zelf..
maar zolangzamerhand gelooft niemand die toezeggingen meer ..meestal een Alex of Sander die deze berichtjes stuurt...daarna hoor je niets meer..
`k ben al bezig op Samsung Tomorrow /facebook en zet er elke dag iets neer in de zin van``samsung......youre losing customers in the Netherlands``..hopend dat er eindelijk iemand wakker wordt bij Samsung zelf...
`k gedraag mij nu dus als een soort luis in de pels van samsung...
en de oplossing?...gewoon afspraken nakomen!....en bespaar mij de reaktie van ``door overweldigend succes hebben wij enige achterstand``...deze akties zijn al bezig sinds begin 2011...een beetje bedrijf speelt in op de verwachtte drukte van dergelijke akties...of hebben we hier met amateurs te maken?...of ng slechter gedacht ....hoopt Samsung dat een groot deel van hun nu nog klanten moedeloos afhaken en het maar laten voor wat het is?..
wij domme europeanen...laten we ons ook nog een simpele afstandbediening bij een duur toestel in de handen drukken(ue40d8000ys) waar ze in Amerika het qwerty toetsenbord er gewoon bijgeleverd krijgen...wat smart tv?...sms-en met de simpele afstandbediening ..wat een blamage
goed,wie weet wat dit oplevert...
met vr gr
j.burgemeester,Zwaag

j.
door j.burgemeester - Feb 29, 2012 om 07:56
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

overigens....een dijk van een toestel..maar zou op basis van de kwaliteit van de aftersale van samsung niet snel nòg een produkt van samsung aanschaffen
met vr gr
j.burgemeester
Zwaag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Op
Opgezwolle - Jul 4, 2024 om 23:49
Geldzaken & recht

Verhuurder komt na sleuteloverdracht pas met gebreken

Verhuurder en ik hebben samen een ronde gemaakt door het appartement of alles oke was voor sleuteloverdracht door einde huurperiode. Hier heeft hij alleen aangegeven dat de plinten vastgezet moesten worden. Verder geen op of aanmerkingen gehoord.  Na onze check al de sleutels ingeleverd en achteraf komt die met een waslijst aan punten die gerenoveerd/hersteld moeten worden op mijn kosten. Zoals d ... Lees meer

ma
mauriceW73 - Jul 8, 2024 om 11:45
Huishouden & energie

Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?

Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer