on
door onivad May 7, 2006 om 09:53
Computers & telefonie

Klantenservice tele2

Ik probeer vanaf begin februari antwoord op een klacht te krijgen. Nu na zeker 5 keer een herinnering te hebben gestuurd heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Aangezien ik met zowel de telefoon als internet bij Tele 2 zit kom ik er ook niet mee weg om zomaar een rekening  niet meer te betalen. Heeft iemand een suggestie hoe ik de druk kan opvoeren c.q. is er een belangenorgainsatie waar je klachten over orividers kwijt kunt?

430 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ijzerbroot
door ijzerbroot - May 9, 2006 om 14:44
460 Antwoorden / 6 Vragen
0


Beste Onivad,


De druk die één enkele consument op kan voeren zal voor organisaties van de omvang als Tele2 niet wereldschokkend zijn...


Neem eens telefonisch contact op met hun klantenservice en vraag de medewerker (m/v) of uw klacht voor hen zichbaar/ bekend is. In dat geval kunnen ze u vast ook iets vertellen over wanneer ze denken te gaan antwoorden.


Wanneer ze dat niet kunnen zien, vraag ze dan naar de klachtenprocedure van tele2, mogelijk helpt het een beetje wanneer u aangeeft helemaal geen zin te hebben in allerlei gedonder. maar dat u wel graag een serieuze reactie op uw serieuze klacht wenst.


Blijf desnoods om de dag bellen, met dezelfde vraag: ergens in die club zal toch wel iemand werken die u wel zal willen en kunnen antwoorden??? (Noteer de namen van iedereen met wie u hierover heeft gesproken en deel de medewerkers ook mee -vooraf- dat u hun naam opschrijft, dat wil nog wel eens "prikkelen")


IJzerbroot

tr
door tringding - May 12, 2006 om 17:30
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

het ligt eraan wat de klacht is.


Ik heb hetzelfde ondervonden met versatel , nu tele2 , en tele2 heeft wel gereageerd.


Ik heb gewoon gedreigd op advies van de consumentenbond , gezegd dat deze me adviseerde de betalingen te stoppen indien de verbinding niet naar behoren zou werken.


maar bellen kan altijd geen kwaad. Ik vind daarbij de tele2 service stukken beter als versatel met hun eerste lijn balletjes.


trouwens bellen met een andere lijn als dat je nodig hebt helpt ook.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer