on
door onivad May 7, 2006 om 09:53
Computers & telefonie

Klantenservice tele2

Ik probeer vanaf begin februari antwoord op een klacht te krijgen. Nu na zeker 5 keer een herinnering te hebben gestuurd heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Aangezien ik met zowel de telefoon als internet bij Tele 2 zit kom ik er ook niet mee weg om zomaar een rekening  niet meer te betalen. Heeft iemand een suggestie hoe ik de druk kan opvoeren c.q. is er een belangenorgainsatie waar je klachten over orividers kwijt kunt?

429 2 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - May 9, 2006 om 14:44
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Onivad,

De druk die één enkele consument op kan voeren zal voor organisaties van de omvang als Tele2 niet wereldschokkend zijn...

Neem eens telefonisch contact op met hun klantenservice en vraag de medewerker (m/v) of uw klacht voor hen zichbaar/ bekend is. In dat geval kunnen ze u vast ook iets vertellen over wanneer ze denken te gaan antwoorden.

Wanneer ze dat niet kunnen zien, vraag ze dan naar de klachtenprocedure van tele2, mogelijk helpt het een beetje wanneer u aangeeft helemaal geen zin te hebben in allerlei gedonder. maar dat u wel graag een serieuze reactie op uw serieuze klacht wenst.

Blijf desnoods om de dag bellen, met dezelfde vraag: ergens in die club zal toch wel iemand werken die u wel zal willen en kunnen antwoorden??? (Noteer de namen van iedereen met wie u hierover heeft gesproken en deel de medewerkers ook mee -vooraf- dat u hun naam opschrijft, dat wil nog wel eens "prikkelen")

IJzerbroot

tr
door tringding - May 12, 2006 om 17:30
9 Antwoorden / 0 Vragen

het ligt eraan wat de klacht is.

Ik heb hetzelfde ondervonden met versatel , nu tele2 , en tele2 heeft wel gereageerd.

Ik heb gewoon gedreigd op advies van de consumentenbond , gezegd dat deze me adviseerde de betalingen te stoppen indien de verbinding niet naar behoren zou werken.

maar bellen kan altijd geen kwaad. Ik vind daarbij de tele2 service stukken beter als versatel met hun eerste lijn balletjes.

trouwens bellen met een andere lijn als dat je nodig hebt helpt ook.