bu
door burger2 Oct 9, 2006 om 18:08
Computers & telefonie

Klantvriendelijk T-Mobile

Ik kan al 48 uur niet meer bellen of gebeld worden met mijn mobiele telefoon vanuit den Helder. Mijn Provider is T-Mobile. Bellen gaat wel vanuit Breezand, Schagen en verder weg, dus aan mijn toestel licht het niet. Ik wilde deze situatie doorgeven aan T-Mobile via tel. nr. 1200. Na een heel menu te hebben afgewerkt en een hele poos wachten had ik dan eindelijk een medewerker van T-Mobile aan de lijn. Deze juffrouw vond het kennelijk niet leuk geconfronteerd te worden met mijn probleem. Na wat heen en weer gepraat brak ze zonder meer het gesprek af en kreeg ik muziek te horen. Nog ff gewacht maar er kwam niemand meer aan de lijn, zelfs niet de mededeling dat "all onze medewerkers bezet zijn". Mijn probleem heb ik ook schriftelijk aan T-Mobile doorgegeven, maar nog steeds geen antwoord. Hebben nog meer mensen dergelijke ervaringen met T-Mobile?

561 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

morrigan
door morrigan - Oct 9, 2006 om 18:46
87 Antwoorden / 0 Vragen
0

Even wat aanvullende vragen:


Heeft u al uw mobiel uitgezet en weer opnieuw aan? Dat wil nl. ook nog weleens helpen.
Heeft u eerder wel goed bereik gehad? Kent u meer mensen die met T-Mobile bellen in uw omgeving?

bu
door burger2 - Oct 9, 2006 om 18:51
6 Antwoorden / 4 Vragen
0

Mijn abonnement is al 8 maanden oud en eerder had ik steeds prima ontvangst. Ik heb drie toestellen, alle met een eigen T-Mobile sim kaart. Alle drie hebben nu hetzelfde probleem. Uitzetten en weer aanzetten ook geprobeerd, zonder resultaat. Een groot rondje den Helder op de fiets leidde ook  niet tot verbetering. Pas echt buiten den Helder, in Breezand en verder weg krijg ik weer verbinding met het netwerk. Ik vraag me af of er iets aan het netwerk veranderd is, maar tot nu toe krijg ik daar geen antwoord op van T-Mobile.

libra15
door libra15 - Oct 9, 2006 om 20:47
116 Antwoorden / 6 Vragen
0

Niet netjes van T-Mobile....Ik heb het idee, als ik het goed beluister, dat het aan de steunzender ligt, omdat u op andere plaatsen wel bereikbaar bent.


Mvg. libra15

morrigan
door morrigan - Oct 9, 2006 om 22:54
87 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit staat trouwens op de site van T-Mobile te lezen:


Doe de kruistest: Controleer de werking van het toestel en de simkaart door jouw T-Mobile Simkaart in een ander toestel te proberen en een andere T-Mobile Simkaart in jouw toestel. Werken toestel en simkaart goed maar heb je toch dekkingsproblemen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de T-Mobile Klantenservice 0800 - 7111 (gratis).


Misschien wordt er via dit telefoonnummer klantvriendelijker gereageerd?

qm
door qmelvin - Oct 9, 2006 om 23:35
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hier vanuit den helder, hetzelfde probleem met 2 toestellen nl een siemens en een nokia beide met t-mobile kaart.


Ik heb gebeld met de klantenservice en het probleem is te wijten volgens hun aan 6 zendmasten die uitgevallen zijn, zij proberen het probleem te verhelpen. Er is mij in ieder geval beloofd dat het maximaal tot donderdag zou duren.


 


groetjes Melvin

us
door user999 - Oct 10, 2006 om 11:31
143 Antwoorden / 0 Vragen
0

0800-7111 en 1200 zijn twee nummers voor dezelfde klantenservice. Maar het lijkt er sterk op dat er gewoon een storing is (zie ook het 3e antwoord). Dat is uitermate vervelend, maar dat kan een keer gebeuren. Even geduld hebben dus...


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer

Du
Duifje123 - Sep 15, 2024 om 19:00
Geldzaken & recht

BKR registratie

Hi!

Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren. 

Echte ... Lees meer