door 15042005 Aug 27, 2008 om 22:41
Computers & telefonie

Kleine letters

Allemaal hartelijk dank voor het beantwoorden. Echter ik probeer meteen hetgene te doen wat jullie mij mailen, doch ik krijg de letters niet groter. Ik bedoel dus deze rubriek waarop jullie dus antwoorden, maar de letters blijven klein. Wat doe ik nu verkeerd of begrijp ik het niet goed? CTRL indrukken tegelijk scrollen of het plusteken tegelijk indrukken? Bedoelen jullie het plusteken dat je gebruikt door ook de shift toets in te drukken? Staat bij mij vlak naast de backspace doch boven het = teken? Sorry, maar ik ben niet zo bedreven hierin. In ieder geval bedankt voor Uw reacties. Ria.

275 4 Rapporteer

gsm
door gsm - Aug 27, 2008 om 22:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Wel even de cursor (pijl) op het tekst gedeelte zetten.

GSM

PS
Reageer liever op je originele vraag.
Dan blijft het hier nog een beetje overzichtelijk.
Deze dus:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=408900&cat=626

freya
door freya - Aug 27, 2008 om 23:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Ria,

Dan gebruik je waarschijnlijk nog Internet Explorer versie 6 en niet versie 7? Die functionaliteit is er pas in versie 7 bijgekomen. Dit was overigens voor mij de belangrijkste reden om over te stappen naar Firefox, die had die mogelijkheid namelijk wel. (ben zelf visueel beperkt en had veel moeite met de kleine lettertjes in Internet Explorer 6 die je, wat de kassa website betreft, met geen mogelijkheid groter kon krijgen).

Je hebt dan dus eigenlijk twee opties, óf je update naar Internet Explorer versie 7 óf je stapt over naar Firefox (www.mozilla.com).
Als ik je een advies mag geven, stap dan over op Firefox. Werkt veel prettiger en is ook een stuk veiliger dan Internet Explorer. Je kunt het gewoon naast Internet Explorer gebruiken (je hoeft Internet Explorer niet te verwijderen). En Firefox is uiteraard geheel gratis.

m.vr.gr. Freya

door 15042005 - Aug 27, 2008 om 23:06
1 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Freya en gsm,

Inderdaad heb ik nog explorer 6, dus daarom niet. Ga binnenkort andere processor aanschaffen, dan zal het wellicht beter zijn.

Beiden bedankt in ieder geval. Ria.

gsm
door gsm - Aug 27, 2008 om 23:14
5940 Antwoorden / 47 Vragen

IE6 had ik even niet aan gedacht.
IE6 is nog onveiliger dan IE7 en mist veel handige functies.
Dus als je nog IE6 hebt, dan is het verstandig om snel naar Firefox versie 3 te gaan gebruiken. Ook die heeft wel eens een veiligheidslek, maar dat wordt meestal zeer snel en eenvoudig gedicht door een automatische update voor Firefox.

Internet Explorer is vooral zo veelvuldig in gebruik omdat deze vast ingebouwd is in XP (IE6) en in Vista (IE7) en dus met nieuwe systemen meegeleverd wordt, ondanks Nelie.

GSM