an
door annemoon Apr 12, 2007 om 22:37
Computers & telefonie

Klopt het dat je moet betalen voor breedband?

451 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 12, 2007 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo annemoon,

Wat voor breedband bedoel je? Een iets duidelijkere vraag kan geen kwaad.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Apr 12, 2007 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

las het over internet gaat : ja , als u breedband internet wilt hebben dan moet u ervoor betalen. Dit kan met een abonnement per maand. Het kan ook voor de tijd dat u breedband internet gebruikt.

labswans

ve
door verwijderd - Apr 12, 2007 om 22:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me logisch dat er voor een dienst (zoals Breedband) moet worden betaald, dus ja: dat klopt.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2007 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je je vraag misschien ook wat duidelijker toelichten?

Als je ADSL of kabel internet neemt, dan zul je moeten betalen voor de
diensten die je afneemt bij je internet provider. (er zijn natuurlijk
methoden om gratis gebruik te kunnen maken van internet)

ve
door verwijderd - Apr 12, 2007 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck: even uitgaande van een thuissituatie, wat mag ik mij voorstellen bij de reaktie "(er zijn natuurlijk
methoden om gratis gebruik te kunnen maken van internet)"?
Is dat het 'meeliften' op de WiFi van de buren (is tegenwoordig strafbaar) of het gebruik van hotspots waar men dan wel toevallig in de buurt moet wonen? Enige andere vorm van gratis internet, want dat is uiteindelijk de vraag, zie ik niet.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2007 om 08:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Scarlet heeft een aanbieding met 1 jaar gratis ADSL.
http://www.scarlet.nl/scarlet-one/images/telefonieaboproduct.gif
http://www.scarlet.nl/scarlet-one/

Telefonie abonnement €19 per maand + 1 jaar gratis 4 MB ADSL.
1e jaar gratis, daarna €49,95 per jaar.

Internetten in de baas zijn tijd is natuurlijk ook gratis. Smiley

ve
door verwijderd - May 9, 2007 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@thesmiley je kan natuurlijk ook samendoen met de buren. Je regelt een beveiligd draadloos netwerk, en je kan allebei internetten. IS niet strafbaar, en de kosten kun je halveren. Maar ja dat is nog niet gratis. Hoe je het ook doet, internet moet je altijd voor betalen. Doe je het illegaal, moet je materiaal aanschaffen, doe je het legaal ( is te prevereren boven alles) moet je abbo geld betalen.