di
door ding Jan 18, 2005 om 13:15
Computers & telefonie

Kosten internet tellefoon

Mijn vraag is: wij hebben van KPN een ISDN aansluiting en een ADSL aansluiting voor XS4ALL, die ADSL kost via KPN euro 57,06

We hebben ook XS4ALL daar betalen we voor ADSL euro 38,66

En we hebben een website iets bij XS4ALL zakelijk en daar betalen we euro 31,25

Is het niet zo dat we dan veelste veel betalen KPN zegt dat we dan bij XS4ALL moeten zijn en andersom zeggen ze dat ook het is een jojo efect je word er niet wijzer van en eigenlijk word je als consument gewoonweg bedonderd wie kan me helpen van wat ik moet doen wat ik kan doen

bedankt alvast ilona

505 2 Rapporteer

freya
door freya - Jan 18, 2005 om 16:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Ilona,

Een ADSL-abonnement bestaat normaal gesproken uit twee onderdelen. Eén: Het deel voor KPN voor de ADSL-aansluiting op het telefoonnet. (zeg maar de hardware) en twee: Het deel voor XS4ALL voor het gebruik van de server, site-ruimte email account etc. (zeg maar de software) Veel hangt natuurlijk af van welk soort abonnement je bij XS4ALL hebt. (Start, Light, Basic, Fast of Power) En wat die KPN rekening betreft, die €57,06 staat die op de nota of betaal je die elke maand? De KPN nota krijg je één keer in de twee maanden en het bedrag dat op de nota staat is dus voor twee maanden. En de hoogte van het zakelijke deel is natuurlijk afhankelijk van wat voor diensten je allemaal gebruik maakt bij XS4ALL.

m.vr.gr. Freya

bu
door bunkerdorp - Jan 31, 2005 om 16:18
3 Antwoorden / 4 Vragen

Ilona wat je betaald aan die twee is natuurlijk duur maar je vermeld niet wat voor snelheid je krijgt van xs4all. Als je echt wilt besparen kan je veel beter kabel internet nemen en ik weet niet waar je woont maar al aardig wat van de kabel providers hebben of krijgen binnenkort ook telefoon via de kabel. Heb je echt isdn nodig? zo niet dan weg ermee. Je kan dus aardig wat besparen als je stopt met xs4all. Heb je nog vragen lees ik het wel. Met vr groet,André