jo
door johnkoedijk Jan 16, 2015 om 12:37
Computers & telefonie

Kpn

geachte lezer in totaal ben ik nu 2x naar Tilburg geweest met mijn mobiele telefoon deze hebben me doorverwezen.
Naar het servies center in den Bosch mijn telefoon is nu al drie keer weggeweest daar ben ik nu al drie keer geweest, in totaal ben ik nu al 8 keer met mijn telefoon een brief naar het hoofd kantoor gestuurd deze belde me telefonisch terug aangezien ze geen schriftelijk antwoord willen geven.
bij het verstrekken van mijn telefoon is er van het begin af aan problemen geweest hiermee.
in de brief die ik gestuurd had heb ik vermeld dat ik een andere telefoon wens in dien dit niet tot de mogelijkheden behoort wens ik mijn contract te beëindigen aangezien zij de leverancier zijn van de telefoon en zij verantwoordelijk zijn voor een deugdelijke verbinding met het mobiele net werk. wat kan ik nu nog doen om mijn contract te beëindigen na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Kpn.

372 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Jan 16, 2015 om 12:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Tot hoelang hebt u een contract (on)bepaalde duur bij KPN? Als het een contract onbepaalde duur is dan is opzegtermijn een maand.

Het is anders als u contractant een contract bepaalde duur heeft, dan zit u in principe tot het einde van het contractdatum vast. Als KPN u willens en wetens een aansluiting heeft geleverd, waar KPN weet van heeft dat er niet of nauwelijks verbinding ter plaatse heerst, dan spreek ik van misleiding jegens de klant.

jo
door johnkoedijk - Jan 16, 2015 om 12:57
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dus als mijn mobiel niet optimaal functioneert,wat bij kpn bekend is moet ik dit maar slikken 3 jaar

valerius-2
door valerius-2 - Jan 16, 2015 om 13:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dat is echt KPN service verlenen ho maar dat staat niet in hun woordenboek.

jo
door johnkoedijk - Jan 16, 2015 om 13:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

is daar juridisch een oplossing voor

reflecs
door reflecs - Jan 16, 2015 om 13:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Beste johnkoedijk,

Heeft u hier al gekeken?
https://www.juridischloket.nl/consument-en-geldzaken/aankopen-en-garantie/ondeugdelijk-product/
Was uw brief aangetekend verstuurd?
Vind het raar dat u geen schriftelijk antwoord krijgt van Kpn.

U kunt naar de website van het Juridisch Loket gaan:
https://www.juridischloket.nl/
Daar vind u voorbeeldbrieven. U kunt bellen of een vestiging bezoeken voor advies.

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2015 om 15:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt een driejarig contract? En waar hebt u dan geen dekking van het netwerk? Binnen of buiten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer