KPN | Chaos alles-in-1 alom!
Probeer het op de chronologische wijze vermelden:
1. Op 13 oktober jl. overeenkomst KPN-alles-in-1 Premium vervaardigd via aanmelding via de website;
2. Op 25 oktober jl. overeenkomst, cf. Wet Koop op afstand, via de website annuleren van de order klantnummer 636501xx en wordt bevestigd middels twee e-mails;
3. Op 25 oktober jl. kwam ook PostNL langs met het pakket van KPN, was niet thuis, zou op 27 oktober jl. nogmaals aangeboden voor de tweede keer. Het pakket is niet aangenomen;
4. Voorgangsproces alles-in-1 ging onverminderd voort, oplevering op woensdag 5 november jl.;
5. Woensdag 5 november jl. opgeleverd, mijn vaste telefoonnummer verdween bij ZIGGO en aldaar geparkeerd want KPN heeft het niet opgehaald;
6. Maandag 17 november jl. pakket van KPN retour Ceva Logistics: niet afgehaald;
7. Mijn vaste telefoonnummer is weer hersteld bij ZIGGO;
8. E-mails KPN 3x ontvangen over mijn 'opzegging' met drie verschillende data;
9. Eerste factuur: € 667,43, waarvan € 685,00 Contractbreuk boete;
10. Gelijk die 'Kelly Bundie' van KPN gebeld (0800 0402) en die wist mij doodleuk te vertellen dat het annuleren binnen zeven dagen gebeuren - LOL. Uitgelegd dat het sinds 13 juni jl. op 14 dagen is gesteld het annuleren. Zij overleg plegen met haar collegae. Creditnota wordt aangemaakt volgens haar;
11. Creditnota volgt niet en is tot nu toe niet zichtbaar, heb wel een creditnotanummer;
12. Incasso van het bedrag wordt van 28 november jl. naar vrijdag 5 december jl. gesteld;
13. ING informeert mij middels berichten dat er een incasso van KPN op handen is. Deze incasso vooraf al geweigerd, dus niet storneren;
14. In de week van 1 december jl. belde wederom een medewerkster van KPN om een afspraak te maken voor het retourneren van de apparatuur. Haar gelijk uit de droom geholpen dat er niet viel op te halen;
15. De afgelopen week belde wederom een medewerkster mij om mij als trouwe klant de nodige presentjes aan te bieden. Ook haar wederom in de realiteit van de werkelijkheid geholpen. Oeps...keek vervolgens in haar beeldscherm en ineens kon zij niets meer voor mij betekenen;
16. Vrijdag jl. ontving een brief met acceptgiro d.d. 17 december jl. Betaling restantbedrag € 667,43 werd gevraagd voor 26 december a.s. Bij geen betaling wordt de internetverbinding opgeschort. Opheffen blokkering kost dan € 25,00 bovenop;
17. Ga die onverschuldigde betaling nimmer betalen, ze blokkeren maar raak;
18, Ga een poging wagen 0800 0402 iets te bereiken;
19. Bij geen resultaat van 18., dan lijkt mij een aangetekende zending de enige (hoopvolle) oplossing.
Weet iemand nog een ander alternatief, anders dan mogelijk de Belbus inschakelen?
[quote=tijger1 schreef op zondag 21 dec 2014, 18:41]Hoe kan een factuur nu € 667,43 groot zijn, inclusief een boete van € 685,00?
Werkt het spul van Ziggo nu wel goed?
Jazeker werkt ZIGGO prima nu!
[quote=edrick3 schreef op zondag 21 dec 2014, 18:45]@tijger1,
Zal wel een foutje zijn (maar goed gelezen!);-)
.....9. Eerste factuur: € 667,43, waarvan € 685,00 Contractbreuk boete;.....
.....16. Vrijdag jl. ontving een brief met acceptgiro d.d. 17 december jl. Betaling restantbedrag € 667,43
Het was optellen en aftrekken van bedragen, waarbij mijzelf geen kopzorgen over wilde maken. Abonnementen van/tot enz. en kwam KPN op dat bedrag uit.
[quote=valerius-2 schreef op maandag 22 dec 2014, 00:05][quote=aurora1 schreef op zondag 21 dec 2014, 19:30]Had u in juli niet ook al een abonnement bij de KPN genomen en weer geannuleerd? Klik hier.
Er was ook nog iets op 11 november gepost: klik hier.
Zijn de problemen met Ziggo met het overstappen opgelost?
Hij zal meerdere providers hebben, voor als er storing is hij toch kan internetten.
Helaas, slechts één provider: ZIGGO!
Beste 1953,
wat een verhaal. KPN heeft haar leven nog niet echt gebeterd als ik het zo lees.
Waar ik persoonlijk (tijd geleden al) baat bij heb gehad is het versturen van een email naar de directie van KPN.
Het is natuurlijk van de zotte dat men u blijft stalken met rekeningen voor een product dat u nimmer daadwerkelijk heeft afgenomen.
sinds begin november heb ik een instap pakket van KPN, geen enkel probleem, maar wel door een monteur (gratis) aan laten sluiten. bij het afsluiten en verandering van mijn belpakket direct aangegeven dat ik onbeperkt bellen a 9.50 voor bellen s,avonds en weekend niet meer wou hebben. bij de eerst volgende faktuur was deze 9.50 wel inrekening gebracht. op mijn reclame en de vraag deze 9.50 te crediteren werd ik niet echt vriendelijk behandeld, aan het crediteren van deze 9.50 begon ze niet aan, het was mijn eigen schuld, had ik het contract maar beter moeten lezen, ik ben bijna 81 jaar en dan wil je nog weleens iets over het hoofd lezen(helaas).maar de manier waarop het werd afgedaan was niet erg sympathiek.
Een brief met het hele verhaal naar:
KPN Klachten
Postbus 2547
3500 GM Utrecht
Doe er jouw voordeel mee.
Waarschijnlijk zitten op die afdeling de enigen bij KPN die weten hoe zij klanten moeten behandelen en zaken oplossen.
Degenen aan de telefoon kunnen niet helpen, omdat men bij KPN nog niet heeft bedacht hoe kostenverlagend efficiency werkt.
Beste 1953,
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat u in een persoonlijk gesprek, bij een KPN XL vestiging, goed geholpen wordt.
Ik heb er regelmatig mee te maken gehad, zakelijk zowel als privé, en men wil daar echt alles doen om u te helpen.
John
[quote=h19l49 schreef op maandag 22 dec 2014, 12:47]@1953,
Buiten het feit dat KPN nog steeds niet beseft dat de klant koning is en er regelmatig een rommeltje van maakt krijg ik de indruk dat U er nu ook een beetje een rommeltje van gaat maken gezien eerdere reactie,s , met de nodige KPN problemen, van U dit jaar.
Hun rommeltje hunnerzijds!
Hallo 1953,
Wat een gedoe allemaal.
Hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
En ja, lijkt me wel een gevalletje belbus. ;-)
belbus(at)vara.nl
Lijkt me niet dat we het hier op dit forum voor je kunnen oplossen.
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer