ev
door evergo Apr 4, 2004 om 23:37
Computers & telefonie

KPN gesprekskosten

Begin februari heb ik telefonisch bij de KPN nagevraagd wat de gesprekskosten voor het bellen naar Cuba zijn voor mijn abonnement (Belbudget). Ik kreeg te horen dat dit €1.20 per minuut was. Met voordeelnummers was dit zelfs nog lager. Op de website van KPN vind ik op de tarievenpagina dit bedrag ook terug (Echter staat nergens het Belbudget abonnement vermeld). Nu krijg ik mijn factuur en blijkt er een bedrag in rekening te zijn gebracht a €6.60 per minuut. Duidelijk foutieve informatie van de KPN medewerker. Op de site staat er op de pagina met tarieven geen tarief vermeld voor mijn abonnement. Echter staat er op een andere pagina terloops vermeld dat het Belbudget abonnement een tarief heeft van 5.5x het tarief van een Belbasis. Ik vind de telefonisch doorgegeven gesprekskosten zeer misleidend, alsmede de informatie op internet. Kan ik hier iets aan doen of kan ik de KPN helemaal niets maken?

879 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ymca_1
door ymca_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
63 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik raad je aan om een brief te schrijven naar kPN en daarin uit te leggen wat er gebeurd is. Door foutieve inlichtingen (dwaling) heb jij een foute beslissing gemaakt. Ik heb naar aanleiding van jouw vraag gezocht (via kpn.com) naar de kosten (tarieven/gesprekskosten/buitenland) en daar wordt wel aan het begin aangegeven dat bel-budget 5,5 x zo duur is...
Ik hoop dus maar voor je dat het lukt...

fc
door fcp - Feb 20, 2012 om 12:32
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

De huizenprijzen zijn flink gedaald, wanneer dringt het door bij de gemeente, want de WOZ waarde blijft hoog, ambtenaren wakker worden.

wi
door willum_1 - Feb 20, 2012 om 12:56
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat betekent de bewering van ING:De prijzen van koopwoningen blijven dalen?

Volgens mij bedoelt de ING dat de prijs die mensen voor een koophuis betalen lager geworden is. Maar dat betekent niet dat de huizen goedkoper zijn geworden.

Alleen als de vraagpriizen dalen tijdens de verkoopsperiode betekent dat dat de huizen goedkoper worden. Maar dat kun je niet per kwartaal meten.

Willum

ma
door manwijf - Feb 21, 2012 om 09:59
574 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor de meeste mensen is het helemaal geen ramp dat de huizenprijzen dalen. Zeker niet voor degenen die hun huis voor 2002 gekocht hebben. Toen is immers de waarde in een klap verdubbeld en daarnaast de hypotheekschuld gehalveerd.
Het is natuurlijk heerlijk als je een X-bedrag kunnen cashen, maar ik denk altijd 'zolang ik er voor vang, wat ik er voor heb gegeven' hoef ik me geen zorgen te maken.
Alleen (onverstandige) kopers die hun huis voor de hoofdprijs hebben gekocht en helemaal! hebben gefinancieerd zijn de klos. Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de huizenmarkt dat is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer