em
door empeetrois May 25, 2004 om 20:08
Computers & telefonie

KPN Hi abbonement, kosten bellen in buitenland appart verekend?

Ik heb nu een hele tijd een hi abbonement en was tevreden, ik belde weinig, maar had toch gekozen voor een hi20 abbonement wat staat voor 20 euro per maand aan te bellen vergoeding.

Nu was ik op vakantie geweest en van te voren gezien dat ik nog 100 euro tegoed had, aangezien ik niet zo lang geleden een bedrijfje was begonnen moest ik regelmatig mijn e-mail controleren.

Tot ik thuis kwam en een maand later de rekening ontving, of ik 120 euro extra wilde betalen omdat Bellen in het buitenland niet in mijn bundel zit.

Ik heb gezocht en gezocht maar kon nergens in mijn algemene voorwaarden vinden dat dit er niet bij zou zitten. Ook op het contract kon ik deze nergens vinden (ondertekend).

Wel heb ik dit achteraf gevonden op de site van Hi:

"de vrije belminuten gelden alleen voor nationale gesprekken naar vast, mobiele toestellen van Hi of KPN, andere mobiele operators en VoiceMail. Alle overige bestemmingen vallen buiten de belminutenbundel"

In de algemene voorwaarden staat niet verwezen naar hun site, en ik vraag me dus ook af of dit geldig is. Ook weet ik niet sinds wanneer dit op hun site staat.

Stel als ik nu een product in een winkel aanbied met een contract, kan ik toch ook niet op een site gaan zetten dat je na een jaar het dubbele betaald, terwijl de klant hier niets van afweet?

Wie weet of ik in mijn recht sta.

436 2 Rapporteer

mt
door mtt - May 29, 2004 om 14:42
3 Antwoorden / 0 Vragen

Je schrijft allemaal onzin, ten eerste kun je nooit 100Euro beltegoed hebben en ten tweede is het algemeen bekend dat de 20Euro alleen voor gesprekken binnen NL zijn te gebruiken.

Tip: voortaan eerst uitzoeken wat voor abonnement je neemt.

tenormin
door tenormin - Jan 19, 2013 om 12:47
16927 Antwoorden / 108 Vragen

Het is een rare wereld. Als je rookt is het niet goed en word je weggekeken maar als je geen alcohol drinkt word je "vreemd bekeken". Zeg tegenwoordig niet meer dat ik niet drink maar: nee, nu even niet. Dan is aandacht afgeleid en word er niet meer gezeurd. Ik lust het niet. Maar laten we wel wezen, in de toch populaire serie GTST word de "alcohol" gezopen als water. Zal toch de jongelui aanspreken, misschien weten ze niet dat dit namaak alcohol is (mag ik hopen?)