wa
door watnuweer65 Dec 4, 2012 om 09:23
Computers & telefonie

Kpn laat je zitten

Geachte kassa lezers
Op zondag 2 december 2012 heeft er een grote brand gewoed in de raephorststraat in rotterdam. Heel veel huishoudens zaten zonder elecriciteit gas en telefoon internet. Nou was in 12 uur alles hersteld maar kpn deed wat moeilijk. Die willen eerst bij iedereen thuis kijken of het niet aan een draadje binnen legt. Vandaag zijn ze wakker en kwamen tot conclusie. het is door de brand dat er kabels zijn verbrand. Dan word er gemeld aan de klanten er komt geen vergoeding of wat anders en we doen ons best het snel op te lossen. Er zijn veel mensen mensen met veel schade gaat om zo 24 huisen die schade hebben door rook of brandschade. Dus veel bellen met je mobiel. kan kpn geen mobiel internet aanbieden of zo nee verhaal de bel kosten maar op je inboedel verzekering. wou het hier maar melden hoe kpn mee leeft.

1441 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2012 om 10:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waarom zou KPN iets moeten vergoeden? Zij komen de aansluitingen herstellen en dat is dat. Voor schade moet u inderdaad uw inboedelverzekering aanspreken.

U kunt toch wel een paar dagen zonder internet? Moet u iets dringend doen op het net, vraag familie of ga naar een internet cafe of de bibliotheek.

wa
door watnuweer65 - Dec 4, 2012 om 10:51
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Je heb gelijk jij moet klant van kpn worden je ben er tevreden merk ik. Maar ging meer om geen telefoon maar oke heb je 06 voor duur maar oke dat vind jij terecht. Nou zijn er ook goeie bedrijven voor stroom en gas storing krijgen we zo 60 euro vergoeding. DE ketels werd in de ochtend erop gedaan. Maar er komt een wet binnenkort die dus wel steld geen dienst geleverd vergoeding. Trouwens werk up c dpn denk gewoon door betalen ook al heb je niks.

wa
door watnuweer65 - Dec 4, 2012 om 11:09
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Laatste stuk ging even mis maar ups heeft wel regeling bij storing wat de reden ook is. Je moet wel door betalen en wanneer het hersteld word kunnen ze niet zeggen

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2012 om 12:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik ben al ruim 40 jaar klant van KPN, dus dank u. Iedereen loopt de hele dag met een mobieltje te bellen, nu moet het even, wat dan nog.

wa
door watnuweer65 - Dec 4, 2012 om 12:43
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wij konden gratis bellen naar 06 maar oke gaat om de servic ze kunnen wel wat doen. Maar oke als jij tevreden bent dan ik ook blijvoor nou maar de meeste vinden toch kpn het laat afweten omdat anderen wel wat doen

tenormin
door tenormin - Dec 4, 2012 om 13:18
16933 Antwoorden / 108 Vragen
0

watnuweer65, denk niet dat u KPN hiervan de schuld kan geven. Er is, zoals u omschrijft, in de Raephorststraat een grote brand ontstaan. Punt. Niet de schuld van KPN, toch? Die doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. En nee, dat kan dan niet "gisteren" hersteld zijn. Natuurlijk gaat de KPN geen mobieltjes uitreiken aan de mensen die betrokken waren bij de brand. En mocht u het denken, ik werk niet voor de KPN, hoor.

roodhart
door roodhart - Dec 4, 2012 om 20:32
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dit is typisch een geval van ''overmacht'' u vergelijkt het met gas/electra echter is dit nogal een verschil dit zijn namelijk 1e levensbehoeften dat is internet/telefonie/televisie echter niet. Wat u van KPN verwacht is onredelijk.

wa
door watnuweer65 - Dec 4, 2012 om 21:49
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als jullie in me verhaal lezen andere zoals upc hebben wel.een regeling. Maar vandaag was er een monteur in de straat die dus ook zij kpn wel meer kan doen omdat het zondag al duidelijk was er geen kabel meer heel was. Alleen kpn heeft regel is alle klagers thuis bezoeken ligt daar de oorzaakniet niet kijken we buiten. Maarstop hier mee we weten hoe er over gedacht word

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2012 om 22:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als er op zondag iets ergs gebeurd, zou dat volgens u dezelfde dag verholpen moeten zijn?

Stroom en gas zijn heel wat belangrijker.

alexishoop
door alexishoop - Dec 4, 2012 om 22:36
562 Antwoorden / 6 Vragen
0

beste watnuweer65

vervelend, volgens mij was het ook op het nieuws of regiozender ?

op het forum.kpn.com zitten diverse webcare moderators die uw klachten en vragen sneller kunnen doorzetten binnen kpn, mocht dat niet helpen dan zou ik met kpn denhaag bellen op nummer 070 - 343 43 43 en aangeven dat het hier om 23 huishoudens gaat, misschien dat er vanuit het hoofdkantoor wel sneller noodoplossingen mogelijk zijn of ieder geval meer duidelijkheid over wat gedaan wordt.

succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer