ro
door ronald1992 Jan 22, 2012 om 16:50
Computers & telefonie

Laptop problemen/geld terug

Ik heb iets minder dan ander half jaar geleden een nieuwe laptop gekocht met 2 jaar garantie. In de eerste 2 maanden had ik al het eerste probleem, namelijk dat de adapter niet goed was. Deze werd vervangen.
Pas geleden begon mijn scherm te flikkeren. Het hele moederbord van me laptop is vervangen.
Probleem nog steeds niet verholpen, en daarbij doet de linker speaker het niet meer en nog een paar lampjes werken ook niet meer.
Gebeld en ze zouden weer een monteur langs speuren.

Eerlijk gezegd begint het me werkelijk te irriteren, heb ik het recht op een nieuw product? Of moet ik genoegen nemen met de reparaties?

991 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2012 om 17:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo ronald1992,

Lees de info hierover bij Consuwijzer.

Suc6

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 22, 2012 om 17:42
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Vreemd, ik zou gezien de genoemde defecten liever een nieuwe leveren want ik weet wat een beetje monteur kost.
Ook is de winkel prijs incl BTW en de vervanger inkoop importeur zonder BTW dus meestal maar half geld.

Vele laptops worden bij grote defecten tegenwoordig gewist van persoonlijke dingen op harde schijf voor export gedaan waar ze goedkoper kunnen herstellen.

Dus vraag een nieuwe want dat is vermoedelijk ook voor hun voordeliger.

ro
door ronald1992 - Jan 25, 2012 om 18:03
7 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik ben vergeten nog een aantal dingen te melden.

De laptop is in totaal na de aankoop al 2 keer gerepareerd. Voordat dit gebeurde was er ongeveer en hele week voorbij.
Vorige week weer contact opgenomen omdat er een probleem niet verholpen was. Terwijl net daarvoor het hele moederbord vervangen was. Ze zouden me binnen en dag terug bellen. Vandaag de dag nog steeds niets gehoord dus ik heb ze maar gebeld, ze zouden er voor zorgen dat ik morgen en telefoontje krijg van de "planner"

Maar, wat ik dus raar vindt is dat ze op hun website dit hebben staan: http://www.campusshop.nl/Information.aspx?ici=6

Zorgeloos Leren houdt in dat je 2 jaar of 3 jaar on-site garantie hebt en dat je binnen 1 werkdag* weer een werkende laptop hebt.

Ik ben ook in het bezit van een zorgeloos leren certificaat. Wat voor stappen kan ik nu ondernemen? Want ik vindt het een beetje misleiding wat ze allemaal zeggen en naderhand blijkt er niks van waar te zijn. Want door het geen wat zij beloven heb ik mijn laptop bij hun des tijds besteld

zwemmer
door zwemmer - Jan 25, 2012 om 19:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Wat Zorgeloos Leren genoemd wordt zal wel een lokkertje zijn. Dat heeft gewerkt. Maar, als ik de reviews bekijk laat de service vaak te wensen over. Bij mijn weten moet er sprake zijn van 3 reparaties eer je een nieuwe laptop kunt verwachten. Die stap moet je dus weten af te wachten.

Zwemmer

ro
door ronald1992 - Jan 25, 2012 om 19:28
7 Antwoorden / 6 Vragen
0

de 3e reparatie is op komst, maar bij de 3e reparatie gaan ze bijna alle interne onderdelen vervangen. Dit is dus niet bepaald een kleine reparatie te noemen, heb ik het recht om te vragen naar een nieuwe laptop? Onder ander omdat ik als het ware misleid ben door hun mooie verkooppraatjes over zorgeloos leren?

ro
door ronald1992 - Jan 26, 2012 om 18:15
7 Antwoorden / 6 Vragen
0
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer