jd
door jdbeste1 Sep 30, 2005 om 21:55
Computers & telefonie

Lexmark Printer X2350 aanschaf

Ik heb sinds een paar dagen de lexmark x2350 all in one printer gekocht.Hier zit maar 1 cartridge in die dus alle kleuren zou kunnen moeten printen.Echter de kleur ZWART is helemaal geen zwart maar een soort donkergrijs.Aangezien ik veel officiele documenten print vind ik dit geen gezicht. Lexmark al hierover benaderd maar ze hebben hier ook geen oplossing voor.Moet ik dit accepteren of zou ik deze printer moeten kunnen omruilen? Wie weet hoe ik hiermee om kan gaan?

361 4 Rapporteer

btalman
door btalman - Sep 30, 2005 om 21:58
280 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou de printer zsm omruilen, aangezien deze pas aangeschaft is. Het
product voldoet niet aan de eisen die je eraan stelt, een printer hoort
zwart ook als zwart af te drukken en niet als mengeling van kleuren.

retaillogic
door retaillogic - Sep 30, 2005 om 22:01
4 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zou ik zeker niet accepteren! Voor het afdrukken van "zwart" heeft u een "zwarte cartridge" nodig. Voor afdrukken van "kleur" en "kleurencartridge". Wanneer u zwart afdrukt met de "kleurencartridge" zal dit zgn "samengesteld" zijn uit de drie basiskleuren, maar ook de prijs per pargina zal aanzienlijk duurder zijn omdat "kleurencartridges" veel duurder in aanschaf zijn.

Is het ook niet zo dat uw printer twee plaatsen heeft om cardtridges in te plaatsen, namelijk 1 voor een zwarte cardtridge en 1 voor een kleuren cardtridge?

btalman
door btalman - Sep 30, 2005 om 22:06
280 Antwoorden / 0 Vragen

Lexmark x2350 aio: http://www.lexmark.nl/uncomplicate/product/home/17/0,7044,256205_2761_496563537_nl,00.html

1 cartridge slechts, dus zwart dmv drie kleuren=geen zwart

do
door docoweb - Oct 21, 2005 om 21:13
4 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon de koo pongedaan laten maken en een laserprinter aanschaffen Samsung ML-1610 kost momenteel 79 euro
print 5000 pagina`s zwart en de cartridge kost 65 euro`s
2 jaar garantie zeer zeker aan te bevelen
wij gebruiken hem dagelijks voor kantoorwerkzaamheden,beslist een aanrader,heerlijk 150 vel papier in de bak en gaan met je banaan!

veel succes