Is de cashback actie van LG nep ? Heeft iemand hier er ervaring mee ?
Ik heb een LG mobiel gekocht en voldoe aan de voorwaarden voor de cashback van 40 euro maar het formulier meldt dat mijn Imei nummer niet zou kloppen............
Ik heb de gsm gewoon in gebruik en Imei nummer is correct maar omdat hij het zogenaamd niet herkend kan ik het formulier niet insturen.
Een mail aan opgegeven actie mail adres wordt niet beantwoord.......... Ik voel me behoorlijk genept. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben en wat te doen nu ?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Verkoopadres is Wehkamp dus dat is niet handig ;-) Bovendien staan verkopers hier verder helemaal buiten. Er is een onlineformulier dat ingevuld moet en dat lukt niet...... dan is er een speciaal contact adres/mail van LG voor vragen of problemen en als je daarheen mailt blijft het heel erg stil.......
Hoop ellende te vinden bij de zoekfunctie helaas zie ik, waardeloos bedrijf zo te zien, was mijn eerste artikel van LG maar zal gelijk ook mijn laatste zijn als ze niet reageren. Zal mijn klacht in elk geval nog wel aan de verkoper melden.
Welbeschouwd kun je spreken van oplichterij als ze nooit iets uitbetalen lijkt me toch ?
Zal hun hoofdkantoor eerst nog eens benaderen, al verwacht ik daar niet echt veel van :-(
Ik heb precies hetzelfde probleem !!! Ook mijn IMEI nummer zal niet kloppen, terwijl ik zeker weet dat het klopt. Ik heb ook gemaild. Ben jij inmiddels al wat verder??
Ik was nog even bezig te bekomen van de schrik ;-)
Ik had gemaild naar hoofdkantoor en werd in no time gebeld. Dat had ik na al die klachten die ik hier zo even zag niet echt verwacht.......
Ze hebben geprobeerd het daar in te voeren maar helaas lukte het ook niet. Verklaring lijkt plausibel, sommige gsm`s zijn ingekocht via buitenland door verkoper en staan niet (als Nederlands) geregistreerd in hun systeem dan voor wat ik begreep. Daardoor zou hij het nummer dan niet herkennen. Ondanks dat is er wel gewoon recht op cashback, je moet er alleen wat meer moeite voor doen nu dan blijkbaar :-P Ik kon morgen tussen 13.00-17.00 even bellen en dan eens kijken of het lukt via een speciale helpdesk.
Maar ze hadden eerder al vermeld dat je het formulier anders ook uit kon printen en zelf in kon vullen en met foto/copie van benodigde gegevens kon opsturen naar het adres dat in de actievoorwaarden staat. Dat zou ook afdoende moeten zijn. En dat lijkt me dan het simpelst, hoewel de post ook niet al te betrouwbaar is met het netjes afleveren van post tegenwoordig............ :-(
Of ze het geld daadwerkelijk storten is dan nog afwachten maar dat er via hoofdkantoor zo snel en adequaat gereageerd werd lijkt een goed teken. Op de mails naar het speciale cashbackactie mailadres heb ik nog nimmer iets teruggehoord helaas.... Dus misschien moet ik straks nog terugkomen op mijn twijfels over de `echtheid` van de cashback actie en de service van LG ;-) Als ik het geld mag ontvangen zal ik het zeker nog melden hier :-)
Heel erg bedankt voor je reactie! Wat belachelijk eigenlijk, zo'n gedoe.. Vandaar dat ze het zo doen, want ik denk dat sommige de moed al hebben opgegeven. Maar ik laat het er ook niet bij zitten, ga dan morgen gelijk bellen naar het hoofdkantoor! Heb jij gewoon naar het hoofdkantoor van LG gebeld?
Nou ik heb ook gemaild, en heb 2 mailtjes terug van LG_care_center@lge.com. Zij zeggen dat ik vandaag ook moet gaan bellen, tussen 1 en 5 uur. Dus ik ga dat ook doen. Benieuwd of we dan verder komen...
[quote=anoeklusseveld schreef op donderdag 19 dec 2013, 09:33]Hallo,
Nou ik heb ook gemaild, en heb 2 mailtjes terug van LG_care_center@lge.com. Zij zeggen dat ik vandaag ook moet gaan bellen, tussen 1 en 5 uur. Dus ik ga dat ook doen. Benieuwd of we dan verder komen...
Al wat gehoord?
Ik heb precies hetzelfde en ook gekocht bij Wehkamp Er staat bij de streepjescode toch echt NLD White-Whtie dus dat het imei nummer niet in de range zou zitten; beetje vreemd excuus. Van de orginele website kreeg ik terug dat opsturen conform art. 4 vd voorwaarde voldoende is met extra screenprint. Ow en dat de verwerking dan wel langer zou gaan duren.
[quote=e-one schreef op donderdag 2 jan 2014, 12:55][quote=anoeklusseveld schreef op donderdag 19 dec 2013, 09:33]Hallo,
Nou ik heb ook gemaild, en heb 2 mailtjes terug van LG_care_center@lge.com. Zij zeggen dat ik vandaag ook moet gaan bellen, tussen 1 en 5 uur. Dus ik ga dat ook doen. Benieuwd of we dan verder komen...
Al wat gehoord?
Ik heb precies hetzelfde en ook gekocht bij Wehkamp Er staat bij de streepjescode toch echt NLD White-Whtie dus dat het imei nummer niet in de range zou zitten; beetje vreemd excuus. Van de orginele website kreeg ik terug dat opsturen conform art. 4 vd voorwaarde voldoende is met extra screenprint. Ow en dat de verwerking dan wel langer zou gaan duren.
Ja, ik heb gebeld en ze zou een mailtje sturen. Dat mailtje kreeg ik ook. En ik moest de streepjescode uitknippen en in een envelop doen, met daarbij de kassabon en het formulier wat je op internet in moet vullen. en dan zouden ze het iMEI nummer handmatig gaan invoeren en zou ik de 40 euro cashback alsnog krijgen. Dit heb ik gedaan, al zo'n 2 weken terug, maar nog steeds geen 40 euro op mijn rekening..
Ik zit al sinds eind oktober te wachten... Heb vandaag maar weer eens gemaild, nog geen reactie. Er werd wel vermeld in d email dat handmatig invoeren meer tijd in beslag zou nemen qua verwerking maar drie maanden vind ik toch wel erg lang! Zijn er ook mensen die WEL geld terug hebben gekregen??
Ik heb de brief 19 december opgestuurd, dus bij mij is het nu ongeveer 6 weken geleden... Dus ik heb nog 4 weken te gaan dan. En ja.. wat als ik 't geld dan nog niet heb. Ik laat het er sowieso niet bij zitten.
Zo, nu weet ik zekr dat het nep is. Ik heb gisteren telefonisch contact gzocht met LG. keurig te woord gestaan, ik werd vandaag teruggebeld. Ze beweren niets te hebben ontvangen, of ik alles nog maar eens op wil sturen??? En ze beweren mijn mail beantwoord te hebben maar ook daar is niets van waar. Je wordt aan het lijntje gehouden, maar ik strijd door tot ik mijn 20 euro terug heb! Op naar TROS RADAR EN DE CONSUMENTENBOND, wie volgt??
Ik heb precies zelfde probleem met LG L1 II Cashback 1 februari 2014 gekocht, ook ik kreeg foutmeldingen met invoeren van de codes (IBAN EN IMEI, in te voeren bestanden werden niet gezien/geaccepteerd). de website http://www.lgl1-2.nl/ is inmiddels onbereikbaar. Als je contact met LG zoekt krijg je standaard dit antwoord (het maakt niet uit wat je mailt naar ze) :
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst onze excuses voor de eventuele overlast. Wij zullen deze aanvraag handmatig aan de actie toevoegen. Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u het volgende te doen:
Maak een printscreen van het ingevulde scherm van de registratiepagina (met alle gegevens) Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon, etc.) Knip het IMEI nummer (beginnend met 35 ..) uit de kartonnen verpakking van uw LG L1 II.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte IMEI-nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers!!
Stop de ? bevestigingsmail
? kopie aankoopbewijs
? kartonnen IMEI-nummer
in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:
ODC Benelux T.a.v. LG L1 II Cashback Postbus 1252 3890 BB ZEEWOLDE
Wij streven er naar om het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 weken, op uw rekening over te maken.
Hiermee hoop ik u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jacoliene
LG Electronics cashback acties
wat wordt er bedoeld met een bevestigingsmail?? Hoe kan ik een printscreen maken als de website niet bereikbaar is? En waarom werkt Phonehouse mee aan deze praktijken, is dit geen oplichting?? Wat ik ook wil weten: waarom willen ze alleen orginelen kartonnen doosjes van je mobiel; wat zit hier achter??
[quote=mleinn schreef op zaterdag 15 feb 2014, 19:04]
1)wat wordt er bedoeld met een bevestigingsmail?? 2)Hoe kan ik een printscreen maken als de website niet bereikbaar is? \ 3)En waarom werkt Phonehouse mee aan deze praktijken, is dit geen oplichting?? 4)Wat ik ook wil weten: waarom willen ze alleen orginelen kartonnen doosjes van je mobiel; wat zit hier achter?? 1) als je alles via de site hebt ingevuld en klikt op verzenden, krijg je binnen een paar dagen bevestigingsmail
[quote=tijger1 schreef op zaterdag 15 feb 2014, 19:26]Ik zie daar anders op die site een cashback van € 20 en niet van € 40. Mijn cashback was 40 euro. Lg 5 optimus had een soort extra bonus. Is inmiddels alweer gestopt en nu weer 20 euro.
Ik heb op 14 feb telefonisch contact gehad. Nadat mij was uitgelegd dat ik inderdaad alles maar handmatig op moest sturen ben ik in de tegenaanval gegaan. Ik had immers allesal handmatig gedaan, keyrig opgestuurd. Tja, en dan hebben zij niets ontvangen. Dus kan ik niet nog eens iets uitknippen toch? Ik heb gezegd dat ik ze per mail mijn aankoop nota toestuur. Ze gingen akkoord, onder voorwaarde dat ik een foto maakte van het IMEI nummer dat zich in het toestel bevint, onder de batterij....... Om fraude te voorkomen! Zucht, ik houd vol, zal wel weer heel lang duren dit. Ze geven geen antwoord op mail, al zeggen ze van wel. Morgen allemaal maar es bellen met TROS RADAR?
het is gewoon een oplichters bende ik heb alles op 19 december opgestuurd en nu komt er plots een e-mail dat ze niets hebben ontvangen. Maar ik had overal copie's van gemaakt en aangetekend verzonden komen ze weer met he zelfde antwoord ze hebben niets ontvangen en het bewijs van Post.nl daar doe je ook niets mee want dat is een waardeloos papiertje. Maar ik ga het anders proberen ik ga aangifte doen bij de politie moeten ze die bende maar oppakken stelletje oplichters.
[quote=tractor schreef op woensdag 5 mrt 2014, 19:37]het is gewoon een oplichters bende ik heb alles op 19 december opgestuurd en nu komt er plots een e-mail dat ze niets hebben ontvangen. Maar ik had overal copie's van gemaakt en aangetekend verzonden komen ze weer met he zelfde antwoord ze hebben niets ontvangen en het bewijs van Post.nl daar doe je ook niets mee want dat is een waardeloos papiertje. Maar ik ga het anders proberen ik ga aangifte doen bij de politie moeten ze die bende maar oppakken stelletje oplichters. Kassa gaat een item wijden aan die cashbacks, geef je ook op, misschien bereik je op die manier nog wat.
Laten we allemaal maar onze stem horen door de link bij ZOEKSTER aan te klikken. Wie weet komen we toch verder dan geduldig afwachten otot sint juttemis....
Zeer slecht nieuws. Ook ik heb TWEE LG optimus telefoons gekocht, bij de mediamarkt. 10 weken geleden ook de uitgeknipte kartonnen IMEI nr. opgestuurd met alle papieren. Na 2 weken gevraagd of ze al iets hadden ontvangen. Via de mail een reactie, niets ontvangen. 6 weken verstrijken, nogmaals gemaild, niets vernomen. Nu net nogmaals een mail gestuurd. Ditmaal is mijn toon wat onvriendelijker en heb ik benoemd dat ik overweeg juridische stappen te overwegen. Verder zou ik graag kassa willen ondersteunen, mochten zij het probleem met LG aanpakken.
Beste Noostveen, We moeten dus onze krachten bundelen!vul de link in bij zoekster, zodat de redactie hopelijk er mee aan de slag kan gaan! Ik wacht ondertussen al weer vier weken van de tien die ik uiterlijk moet wachten van LG. Natuurlijk verwacht ik niets positiefs.... (zie mijn voorgaande berchten, ik zit in stadium 3, jij in stadium 1 ;-/ )
Ik heb in december de LG optiumus l5 II dual gekocht omdat het een mooie actie 'leek' met de 40 euro cashback. Ik heb toen het formulier via de website proberen in te vullen, maar dat deed het niet met mijn IMEI nummer. Zoals hierboven bij sommigen ook staat omschreven. Toen heb ik gemaild en kreeg inderdaad dezelfde reactie over het uitknippen, opsturen etc. Allemaal keurig gedaan. Wel extra kopie gemaakt voor mezelf. Nu is het dus 13 maart, en helemaal niets. Ik heb inmiddels drie keer een mail gestuurd. Maar helemaal geen reactie. Ontzettend teleurstellend omdat het wel een bedrag is wat je graag terug wilt.
Het gekke is dat ik van iemand hoorde die hetzelfde toestel maar niet de dual variant heeft, die het online formulier heeft ingevuld en wél het geld na tien weken terug kreeg. Maar die tien weken zijn bij mij allang voorbij. Dus dat is natuurlijk erg vreemd.
Ik kan nergens een telefoonnummer vinden, enkel een email adres? Is er iemand die beschikt over het telefoonnummer?
Zoals hierboven het voorstel staat om krachten te bundelen? Samen actie ondernemen? En hoe zit het met het LG merk? Is dit een bedrijf dat van LG is of is het onafhankelijk? Anders kan twitter soms ook een goed hulpmiddel zijn om iets te bereiken.
Dag Liena, ik ben gisteren gebled door de redactie van Kassa, ze gaan binnenkort hieraan aandacht besteden. Ik heb ze mijn e-mails doorgestuurd. Vul dus ook het formulier in bij ZOEKSTER, wie weet word jij dan ook benaderd door Kassa? Ik heb wel tel.nrs van LG. LG zelf heeft deze actie uitbesteed aan een ander 'bureautje' . De Kassa redactrice vertelde me inderdaad ook dat er echt mensen bestaan die gewoon geld terug krijgen..... Niet opgeven dus, zelf actie ondernemen!
Goedemorgen, na vele mailtjes naar en van LG cashback heb ik onlangs de veertig euro daadwerkelijk gestort gekregen. Ik weet niet of ik zonder gemaild te hebben het geld net zo snel teruggekregen had, maar de hoofdzaak vind ik dat ik het bij de aankoop beloofde geld terug heb gekregen. Eind december 2013 kocht ik de smartphone en stuurde volgens de voorwaarden en na wat mailtjes ter verduidelijking alles op. Na de laatste mail van LG van 28-3-2013, waarin gemeld werd dat er met spoed uitbetaald gaat worden door Online Distribution Concepts Benelux BV, heb ik de veertig euro op 31-3-2014 ontvangen.
De aanhouder wint? Ik zal pas echt geloven als ik het geld op mijn rekening zie..... Vandaag kreeg ik,deze e- mail:
Geachte heer/mevrouw,
Onze excuses dat het zo lang moet duren, maar door overweldigend succes hebben wij helaas een achterstand opgelopen in de verwerking. Uw IMEI nummer was helaas nog niet vrijgegeven door LG dit is inmiddels wel gebeurd. Ik kan u vertellen dat alles is goedgekeurd, maar ik kan helaas nog niet zien wanneer u uitbetaalt wordt. Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren.
Vrijgeven van Imeinummers, ja die kende ik nog niet ! Na een half jaar wachten.... Nog een geduld!
Nou, sjeee.... Nadat ik de brief 19 december opgestuurd had, met het echte imei nummer en kassabon en alles.. Heb ik nu nu, 4 maanden later, eindelijk het geld op mijn rekening!!!! Pfff..... Belachelijk dat je er zo achteraan moet, maar ik heb het nu tenminste..
Ik heb een cashback gekregen van Samsung voor mijn nieuwe smartphone van 20.00 Euro. Ik moest alle getallen van de streepjescode invullen op een formulier. Deze brief heb ik gepost doch kreeg een mail dat de streepjescode niet klopte. (imei) Heb vervolgens alle streepjescode van de verpakking geknipt en deze opgestuurd. Na een paar dagen kreeg ik bericht dat het geld op de rekening zou worden gestort. Ik moet het geld nog krijgen he he
[quote=nepcashbacks schreef op woensdag 18 dec 2013, 15:31]Is de cashback actie van LG nep ? Heeft iemand hier er ervaring mee ?
Ik heb een LG mobiel gekocht en voldoe aan de voorwaarden voor de cashback van 40 euro maar het formulier meldt dat mijn Imei nummer niet zou kloppen............
Ik heb de gsm gewoon in gebruik en Imei nummer is correct maar omdat hij het zogenaamd niet herkend kan ik het formulier niet insturen.
Een mail aan opgegeven actie mail adres wordt niet beantwoord.......... Ik voel me behoorlijk genept. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben en wat te doen nu ?
Wilde het toch even laten weten dat ik, na 6 maanden (in juni) toch m'n geld (40,-) heb ontvangen Had notificatie nog aan staan... Het blijft sneu dat het zo lang moet duren. Las dat klanten van Huawei (waarvoor hetzelfde bedrijf de uitvoering doet) het ook een ramp is.
Bij mijn Samsung tablet ging het velen malen sneller, logischer en prettiger.
Btw, weet iemand of kassa er inderdaad een onderwerp heeft ook gemaakt? (Of radar..)
Zit ook al 10 weken te wachten op de cashback actie van €50,00 voor de aanschaf van mijn LG G2. Van LG een bevestigingsmail gekregen dat het was goed gekeurd en dat het v.a. vandaag tot 10 weken kon duren voordat het gestort word, inmiddels 10 weken verder en nog steeds nada niks noppes. Terwijl ik bij de aanschaf van mijn provider heb gelezen dat de cashback ongeveer 2 á 3 weken zou duren. Het is wel €50,00 die ik goed kan gebruiken vandaar dat ik toen die telefoon hebt gekocht aangezien ik op korte termijn die cashback terug ging krijgen en LG zegt weer 10 weken. Vind het een slechte actie van LG en dan druk ik mij nog zachtjes uit !
[quote=diandra schreef op vrijdag 14 nov 2014, 10:00]Zit ook al 10 weken te wachten op de cashback actie van €50,00 voor de aanschaf van mijn LG G2. Van LG een bevestigingsmail gekregen dat het was goed gekeurd en dat het v.a. vandaag tot 10 weken kon duren voordat het gestort word, inmiddels 10 weken verder en nog steeds nada niks noppes. Terwijl ik bij de aanschaf van mijn provider heb gelezen dat de cashback ongeveer 2 á 3 weken zou duren. Het is wel €50,00 die ik goed kan gebruiken vandaar dat ik toen die telefoon hebt gekocht aangezien ik op korte termijn die cashback terug ging krijgen en LG zegt weer 10 weken. Vind het een slechte actie van LG en dan druk ik mij nog zachtjes uit !
Er liep een actie van LG met cashback van € 50,00 van 1 tot 31 oktober jl. Heb ondertussen een bevestiging dat de cashback is geaccepteerd en dat er een e-mailbericht komt als de betaling daadwerkelijk gaat plaatsvinden. Bij mij betrof het een LG G3 gold. De tien weken zijn nog niet om.
Hebt u ook een bevestigingsmail van LG gekregen dat u voldeed aan de voorwaarden? Het is bij LG 10 weken standaard de terugbetaling.
Ik heb in oktober ook de LG G2 gekocht met de belofte €50 terug te krijgen... een halfjaar later wacht ik er nog steeds op. Na een paar keer mailen zeiden ze dat het overgemaakt was in januari, niks ontvangen, ze beloofden het na te kijken bij de bank. Daarna na 2 maanden niks te horen ging ik weer klagen en kwamen ze met letterlijk hetzelfde verhaal dat het in januari was overgemaakt, of ik mijn gegevens kon controleren en dat ik er wel rekening mee moest houden dat de transactie niet onder naam van LG gebeurde.
Na alle reacties op internet te lezen ben ik ervan overtuigd dat die hele actie inderdaad oplichterij is, suggesties over hoe ik dit het beste aan kan pakken zijn welkom :(
Dat iemand wel zijn geld heeft ontvangen sluit geen oplichterij uit. Het internet staat vol met mensen die er nog steeds op wachten. Natuurlijk heb ik mijn afschriften gechekt. Natuurlijk heb ik mijn gegevens gecheckt.
Ik heb in november de LG G2 gekocht, met cashback. Het duurde even, maar in januari (na een mail over waar het geld bleef) weldegelijk de cash back gekregen.
Ik zou dan ook niet van oplichting uit gaan (- de afhandeling is een zootje). Meld een klacht over het niet ontvangen van het geld en vraag of ze kunnen aantonen dat het geld is overgemaakt.
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer