ri
door richard3838 Nov 28, 2009 om 10:35
Computers & telefonie

Lycamobile simkaart werkt niet

Ik heb afgelopen dinsdag een simkaart van Lycamobile gekocht en wilde hem registreren via de website van Lycamobile. Het probleem is echter dat waneer ik alle gegevens ingevoerd heb op de registratie pagina dan wil het om een of andere reden niet lukken, er komt dan met rode letters in beeld dat ik mijn telefoonnummer en pukcode moet controleren. Echter heb ik dit al een tientallen keer gedaan maar alles heb ik goed ingevuld maar krijg echter nog steeds die foutmelding.

Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van Lycamobile bellen, ik krijg dan te horen dat de oproep niet is toegestaan. De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.

Ik heb via de website van Lycamobile een email gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden nog steeds geen antwoordt terug gehad. Ook heb ik een email gestuurd naar de Free Record Shop, omdat ik mijn simkaart daar gekocht heb, maar ook hier weer geen antwoordt terug gekregen tot op heden.

Ik las op de website van Radar dat Lycamobile eerder via het netwerk van T-Mobile werkte en na omstandigheden door een geldkwestie is overgestapt naar het netwerk van Vodafone. Dus in principe zou de simkaart gewoon moeten werken.

De simkaart kostte 10 euro en dan verwacht je dus ook dat het werkt. Nu is mijn vraag of er nog meer mensen dit probleem hebben met deze provider en wat er aan te doen valt.

Hoe kan ik mijn simkaart werkende krijgen of mijn 10 euro terug.

10642 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2009 om 11:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo richard3838,
Je kunt deze VRAAG beter in Vraag en Beantwoord stellen dan op dit discussieplatform:
Even de tekst kopiëren en hier plakken. Dan heb je meer kans op een antwoord.
Met vr.gr.

ri
door richard3838 - Nov 28, 2009 om 11:16
32 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mijn vraag/probleem heb ik hier en gelijk ook in vraag en antwoordt geplaatst.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2009 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Maar daar zie ik hem niet bij staan!

dirck
door dirck - Nov 29, 2009 om 12:13
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Heb je wel de juiste simkaart gekregen?
Dus de nieuwe simkaart die geschikt is voor het netwerk van Vodafone en niet de simkaart die voor T-Mobile bestemd is?

Welke van deze twee heb je gekregen? lycamobile.nl/Images/Portin.jpg

Op de site van Lycamobile kun je de nieuwe simkaart ook 'gratis' krijgen.
En je kunt ook een Upgrade uitvoeren.

Groet, Dirck

ri
door richard3838 - Dec 2, 2009 om 14:19
32 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=dirck schreef op zondag 29 nov 2009, 12:13]Heb je wel de juiste simkaart gekregen?
Dus de nieuwe simkaart die geschikt is voor het netwerk van Vodafone en niet de simkaart die voor T-Mobile bestemd is?

Welke van deze twee heb je gekregen? lycamobile.nl/Images/Portin.jpg

Ik heb de eerste simkaart op het plaatje gekregen, de oude die niet meer werkt dus. En dan kan ik wel een nieuwe werkende simkaart op die website van lycamobile gratis aanvragen maar dat is de weg natuurlijk niet want dan kan ik zelf nog eens 10 euro beltegoed erop gaan zetten. Ik heb al 10 euro betaald voor deze simkaart en dat wil ik dus gewoon twerug krijgen of een nieuwe werkende simkaart, anders dan zou ik dus 20 euro betaald hebben voor een simkaart die wel werkt terwijl ik voor die oude simkaart al 10 euro kwijt ben en er gewoon helemaal niets mee kan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:26
Garantie & verzekeringen

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer