ma
door martinvink Oct 1, 2004 om 19:44
Computers & telefonie

LYCOS & Software

Hallo, wij hebben een domeinnaam laten registreren bij Lycos het all in one pakket.


Het ging allemaal goed totdat we al vier weken op het software pakket zitten te wachten, ze beloven binnen 72 uur op je email te reageren dus niet ze reageren helemaal niet tot drie keer toe al geprobeerd.


Nou bellen dan, let op hakt er goed in 0,15 euro cent per minuut en de eerst vijf minuten krijg je nooit iemand aan de lijn, en wat je dan aan de lijn krijgt? Laten we zeggen je kunt beter de Mc donalds bellen.


Zijn er meer mensen met dit probleem?


En zo ja heb je nog iets kunnen bereiken?

422 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

th
door theone56 - Oct 8, 2004 om 11:50
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik kende hetzelfde probleem, alleen verdom ik het om via servicelijnen te bellen ( inderdaad 15 cent p/m en antwoorden op een zwakzinnig niveau).


Wat ik gedaan heb is naar Lycos nederland bellen ( 023- 5530390)  (scheelt telefoonkosten, normaal nummer), probleem voorleggen en beloven dat ik iedere dag terug zou bellen om te vragen wanneer het opgelost was.


Het probleem was toen zo opgelost. Vreemd he?. Sta overigens niet verbaasd, als je belt, van de omprofessionele antwoorden die je krijgt, want er lopen daar stommelingen rond!


Succes ermee


theone56

er
door erikb - Oct 14, 2004 om 17:31
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,


Dit is een bekend probleem. Niet alleen bij het bedrijf dat je noemt, maar in die hele branche. Er zijn letterlijk duizenden bedrijven die domeinnamen, hosting en andere internet diensten aanbieden. Hierdoor is er een enorme concurrentie en kun je de stelregel goedkoop is duurkoop bijna altijd toepassen.


Inprincipe is het zo dat wanneer je een dienst afneemt bij een bedrijf, je mag verwachten dat je ook waar voor je geld krijgt. Echter is dit het probleem. Voor de bedragen die dat bedrijf rekent, kun je niet verwachten een gratis nummer met hooggeschoolde helpdesk.


In mijn inzicht kun je nu 2 dingen ondernemen:


- Het bedrijf een aangetekende brief sturen waarin je aangeeft wat er fout is en welke verwachting je hebt.


- Weggaan bij dit bedrijf en kiezen voor een beter (veeal duurder) bedrijf waarbij je vooraf gewoon even checkt of er meer aan de telefoonzit dan de eerste de beste scholier met een LOI cursus informatica.


De laatste oplossing lijkt mij de beste oplossing gezien het langere termijn-effect.


Succes!


Vriendelijke groet,


Erik Bouwman

el
door elisa_2 - Nov 15, 2004 om 16:11
1 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nou, welkom, ik heb hetzelfde probleem. Op 7 oktober heb ik mijn domeinnaam geregistreerd. De betaling ging heel vlot, maar op de service van Lycos kun je wachten tot sint juttemis. Ik 2 brieven gestuurd naar lycos en een aantal e-mails, maar kennelijk zijn ze daar met stomheid geslagen. Bellen, heb ik 2 keer gedaan, je zoveelste wachtende in de rij. Ik heb met een ander programma een website in elkaar geknutseld, waarvan er nu 3 pagina's op het web staan, echter... sinds woensdag 7 oktober jl. doet de FTP server het niet, dus ik kan niet eens bij  mijn site komen ook. Ik kan wel uploaden met FrontPage, maar dat heb ik niet, want dat zou ik van Lycos krijgen. Ik heb intussen een brief gestuurd naar de consumentenbond, met de vraag of ik mijn contract kan verbreken en mijn geld terug kan vragen, want ze leveren niet wat ze beloven. Ik blijf verder zoeken naar mogelijkheden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer

ma
mauriceW73 - Jul 8, 2024 om 11:45
Huishouden & energie

Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?

Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer

Op

Zonnepanelen

Wanneer door een brand de buurt vervuild is door rest deeltjes van de verbrande zonnepanelen wie betaald dan het opruimen daarvan iedereen of alleen de vervuiler. Lees meer