je
door jeanev Apr 18, 2013 om 23:02
Computers & telefonie

Maanden lang geen XMS diensten

2 Maanden lang van geen enkele dienst van xms gebruik kunnen maken, geen internet, geen tv en geen telefoon.
Telefoon werkt, nu na 4 maanden, nog steeds niet.
Ik heb zelf 26 keer gebeld, maar helaas het mag allemaal niet baten.
Het enige dat er van hun kant gebeurd is het afschrijven van de abonnementskosten.........................
Wie kan mij helpen?

403 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Apr 19, 2013 om 00:27
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie ook veel klachten op klacht.nl staan, daar is XMS actief, dus plaats uw klacht daar. Ook hier is al eens webcare van XMS geweest. Dus wacht een dag en kijk of ze u hier uit de brand komen helpen.

Voor de niet geleverde diensten zou ik als ik u was een klachtenbrief sturen waarin u abonnementskosten terug eist voor die periode, lukt dat niet dan kunt u het voorleggen bij de geschilencommissie. KLIK
Voordat u dat doet lees goed de brochure over de termijn en het klachtengeld door.

Uit uw verhaal kan ik niet opmaken, wanneer u bij deze club klant bent geworden, wanneer de diensten het wel of niet meer deden, maar dat legt u dan maar aan XMS uit.

webcare xms
door webcare xms - Apr 19, 2013 om 12:17
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jeanev,

Wat vervelend om te lezen dat u al zolang last heeft van problemen met uw glasvezelabonnement, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Kunt u ons een e-mail sturen op webcare@xmsnet.nl met daarin uw adresgegevens + toelichting vermeld? Wij zoeken graag uit wat er aan de hand is en wat u verder van ons kunt verwachten.

Met vriendelijke groet,

Tim de Jongh
XMS Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer