dockyard
door dockyard Jun 17, 2007 om 20:00
Computers & telefonie

Media player

hoi
ik heb sinds kort media player 11 en nu kan ik geen film afspelen op kassa.nl je weet wel media player voor breedband, het bestand wmv word niet ondersteund ofzo.
is dat bestand ergens te downl of is er een andere oplossing, ik neem aan dat er meerder gebruikers met het zelfde probleem hebben te kampen.

936 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraagje,

Waarom gaat toch iedereen steeds maar zitten up graden? Als je "oude" player goed werkt waarom dan een nieuwe geinstalleerd? Ik snap die haast niet. Bijna altijd gaat er iets fout en staat deze site weer vol met vragen "waarom doet ie dit of dat nu niet meer?" Hou het rustig, als het werkt tel dan je zegeningen en hou de boel netjes in bedrijf. Fijn voor ons allemaal en natuurlijk voor u ook. Want alles blijft immers lekker rustig en storingsvrij draaien.

Groeten van Poltol

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ tolpot...,Hou het rustig, als het werkt tel dan je( zegeningen) ook lid van de gereformeerde EO club ????

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

dan vraag ik maar beter niks, krijg je zeker geen pijn in je bol

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat had ik ook maar na de herinstalatie van mp9 was het probleem opgelost.

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

@xxxzzz

Misschien dat u op deze site gewoon antwoord kan geven op de vragen en opmerkingen. Soms zie ik dat u dat heel goed kunt. Wat mij betreft lijkt mij dat beter dan van die flauwekul opmerkingen te maken. Ik probeer mensen ook te helpen. Zonder gezwam of andere opmerkingen.

Toch nog een fijne avond.

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk in WMP11 bij Extra, Opties, Bestandstypen.
Controleer of WMV is aangevinkt.

Probeer anders om WMP11 te verwijderen (via Configuratiescherm, Software).
De vorige versie is dan weer terug, als het goed is.
Dan na de reboot weer WMP11 downloaden bij Microsoft en opnieuw installeren.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 01:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm": wmv staat aangevikt alles wat daar staat aangegeven staat aangevinkt, verder heb ik je advies uitgevoerd maar helaas geen resultaat.
Verder ben ik toch ook weer met google verder gegaan maar geen oplossing gevonden.
waarscheinlijk een fout in het  programma, anders neem ik als het niet opgelost kan worden de serie 9.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 09:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi.
als ik kassa.nl bezoek met IE dan is het probleem met WMV er niet alles werk dan naar behoren.
Mijn standaard ingestelde browser is FireFox en dan is het probleem er wel met WMV, nu heb ik wel een  wmpfirefoxplugin geinstaleerd en deze staat bij mijn software verder kan ik het niet terug vinden of wat dan ook, ik neem aan dat deze plugin niet de juiste is en zelfs verwijderd kan worden.
Waar vind ik de plugin die ik nodig heb als ik hem al nodig heb dat weet ik zelf niet.

Ik hoor graag verder wat te doen mijn dank alvast.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 10:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het alleen met Firefox niet werkt, dan is herinstalleren van Firefox versie 2 het meest logische en eenvoudigste vervolg. Download eerst de nieuwste Firefox van internet, bijvoorbeeld via www.gratissoftwaresite.nl. Na eventueel Firefox eerst verwijderd te hebben, vervolgens versie 2.0.0.4 of hoger opnieuw installeren.

Let op genoemde site, naast de link naar Firefox, ook op de links voor het downloaden van de Java- en Flash plugins. Misschien is er nog iets aan de hand met de Java of de Flash plugin.

Op mijn PC werkt WMP11 prima, met zowel IE7 als met Firefox 2.0.0.4.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is ook nog de mogelijkheid dat uw Windows XP versie de juiste WMP plugin mist. De oplossing hiervoor kunt u wellicht vinden bij Mozilla:

http://kb.mozillazine.org/Windows_Media_Player

Succes,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi gsm.
ik heb nu de versie van ff 2004 op bureaublad klaar staan om te instaleren.
Het verwijderen van de bestaande en werkende versie van ff via confugutatie scherm geeft een probleem, wanneer ik op verwijderen knop klikt loop het scherm vast via taakbeheer kan ik het confuguratiescherm afsluiten maar het scherm waar ik op verwijderen heb geklikt is niet meer wg te krijgen dus opnieuw opstarten,maar als ik het dan opnieuw probeer gebeurd weer het zelfde, kan dus niet verwijderen. er is ook geen unisall aanwezig.
ik ben ff aan het google om te zien wat daar nu voor oplossing is te vinden.
Maar als er iemand is de het weet dan hoor ik dat graag

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Firefox zou gewoon via Configuratiescherm, Software te verwijderen moeten zijn.
Als dat niet gaat probeer dan gewoon de nieuwe te installeren.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

De juiste naam in de Software lijst is:   Mozilla Firefox
Die zou normaal gesproken dus eenvoudig te verwijderen moeten zijn.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi gsm.
Natuulijk heb u gelijk dat het zou moeten kunnen maar helaas is dat toch niet althans nu niet meer, er overheen instaleren geef ook problemen als ik in toets bij google Fire Fox verwijderen krijg ik zoveel info dat ik er van omverval, uiteindelijk zou het dus moeten gaan om een verwijdertool en die zijn er genoeg, ik heb er maar een nodig en het beste zou zijn dat Fire Fox daar dan ook zorg voor draag.
Als ik zelf een tool kies dan weer ik gewoon niet waar ik aan begin de neveneffecten zijn enorm zo lees ik op internet via google.
Maar natuurlijk zou het gewoon moeten kunnen Fire Fox is tenslotte geen Norton als een luis in de pelz van je pc.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Firefox verwijderen wordt hier beschreven:
http://kb.mozillazine.org/Uninstalling_Firefox

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thanks gsm.
Ik ben er een tijdje zoet mee geweest maar verwijderen tjonge wat een afgang hopeloos kan niet anders zegge.
Ik heb de nieuwe versie 2004 geinstaleerd zoals u al eerder aangaf voldens mij is dat perfect gelukt, film op kassa.nl word nu afgespeelt welliswaar niet met media player maar met Qu time of hoe dat beesje mag heten.
Door al dat gezoek ben ik vergeten een back up te maken  beetje dom .
In iedergeval thanks voor de moeite die u voor mij over had.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan hoor!

groet,
GSM