mu
door muppet Jan 27, 2005 om 22:07
Computers & telefonie

Medivlucht

Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen wat Medivlucht Lifecard is? Waar heb je dat bij nodig en kan je dat zomaar op het internet in orde maken?Zonder der van op de hoogte te zijn? Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.Alvast bedankt

Gr muppet

18974 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo muppet,

Ik mag aannemen dat je de site van medivlucht al hebt bekeken? Zoniet dan kun je die via onderstaande link vinden.

MediVlucht

Zelf heb ik er niet zo'n prettig gevoel bij als ik die site bekijk. Een hele hoop nietszeggende belofte's. Op marktplaats.nl wordt door dit bedrijf druk naar vlot babbelende verkopers van de lifecard gezocht. Ik kan me niet voorstellen dat dat de manier van personeel zoeken is voor een gerenommeerd bedrijf is. Voorzichtigheid lijkt mij geboden.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag muppet,

Geen van de googlesite sites is te openen. Het lijkt mij een soort piramide-achtige organisatie waar je als deelnemer (slechte) produkten moet kopen om die vervolgens met winst (maar dat lukt dus niet) te verkopen. Dus eerst investeren en dan pas verdienen. Lijkt me geen zuivere koffie. Verder dus geen aandacht aanbesteden. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - May 20, 2005 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg een brief in de bus van Medivlucht. Ik word bedankt voor  het invullen van het aanmeldingsformulier en zal binnen enkele dagen een pasje ontvangen. Ik heb me echter nooit aangemeld. Ik vind het sowieso een vreemde combinatie om een hulpdienst aan te bieden en tegelijkertijd allerlei artikelen te willen verkopen. Dit kan gen serieuse verzekeraar zijn. Op de website word nergens vermeld wat de kosten zijn van deze diensten. Vreemde zaak. Wat Medivlucht aanbiedt is al meeverzekerd bij iedere reisverzekering.

René.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2014 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grote oplichting!
Ik ben gebeld met de aanbieding het was allemaal te mooi om waar te zijn.
De man aan de telefoon zou mij informatie opsturen. Hij wilde mijn rekening nummer hebben.
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.
Toen ik na 3 weken nog geen mail had ontvangen heb ik zelf gemaild dat ik het niet wilde. Heel toevallig werd er de volgende dag €30,- afgeschreven.

Ik heb een mail met mijn klacht en verhaal daarin gestuurd. Ik hoop dat ik optijd reactie krijg want ik weet niet of ik hier iets tegen kan doen.

Mijn advies gaat nooit in zee met medivlucht!!!

ve
door verwijderd - Oct 4, 2014 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@loetje

U kunt het bedrag simpel storneren bij uw bank en het nummer laten blokkeren voor volgende afschrijvingen.

Nooit meer uw banknummer geven door de telefoon. Onzin dat dat nodig zou zijn om iets op te sturen. Nog afgezien daarvan is het heel onverstandig om op wat voor aanbieding door de telefoon, aan de deur of op straat in te gaan.

Dus ook nooit uw handtekening zetten.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2014 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

loetje2306 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 12:17:
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.

Ik ben sprakeloos hoor. U kunnen ze echt van alles wijsmaken.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2014 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

loetje2306 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 12:17: Grote oplichting!
Ik ben gebeld met de aanbieding het was allemaal te mooi om waar te zijn.
De man aan de telefoon zou mij informatie opsturen. Hij wilde mijn rekening nummer hebben.
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.
Toen ik na 3 weken nog geen mail had ontvangen heb ik zelf gemaild dat ik het niet wilde. Heel toevallig werd er de volgende dag €30,- afgeschreven.

Ik heb een mail met mijn klacht en verhaal daarin gestuurd. Ik hoop dat ik optijd reactie krijg want ik weet niet of ik hier iets tegen kan doen.

Mijn advies gaat nooit in zee met medivlucht!!!

Ook deze ouwe koe, van bijna tien jaar oud, is uit de sloot opgedregd.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2014 om 10:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mij hebben ze ook gebeld en ben akkoord gegaan ben op internet gaan kijken en kreeg mijn bedenkingen maar kon geen telefoonnummer vinden . Maar heb ook niks ontvangen geen brief en geen pasje. Maar toen ik op mijn bank ging kijken stond daar dat Medivlucht 30 september 30 euro af zou houden heb dit gelijk geblokkeerd. Kreeg naderhand brief met 30 euro heb gelijk gebeld en me afgemeld.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2014 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

1953 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 13:22:
loetje2306 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 12:17: Grote oplichting!
Ik ben gebeld met de aanbieding het was allemaal te mooi om waar te zijn.
De man aan de telefoon zou mij informatie opsturen. Hij wilde mijn rekening nummer hebben.
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.
Toen ik na 3 weken nog geen mail had ontvangen heb ik zelf gemaild dat ik het niet wilde. Heel toevallig werd er de volgende dag €30,- afgeschreven.

Ik heb een mail met mijn klacht en verhaal daarin gestuurd. Ik hoop dat ik optijd reactie krijg want ik weet niet of ik hier iets tegen kan doen.

Mijn advies gaat nooit in zee met medivlucht!!!

Ook deze ouwe koe, van bijna tien jaar oud, is uit de sloot opgedregd.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2014 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

1953 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 13:22:
loetje2306 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 12:17: Grote oplichting!
Ik ben gebeld met de aanbieding het was allemaal te mooi om waar te zijn.
De man aan de telefoon zou mij informatie opsturen. Hij wilde mijn rekening nummer hebben.
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.
Toen ik na 3 weken nog geen mail had ontvangen heb ik zelf gemaild dat ik het niet wilde. Heel toevallig werd er de volgende dag €30,- je kan die 30 ,00 ook storneren

ve
door verwijderd - Oct 6, 2014 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

1953 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 13:22:
loetje2306 schreef op zaterdag 4 okt 2014, 12:17: Grote oplichting!
Ik ben gebeld met de aanbieding het was allemaal te mooi om waar te zijn.
De man aan de telefoon zou mij informatie opsturen. Hij wilde mijn rekening nummer hebben.
Dit wilde ik niet geven want wie weet schrijven zonder dat ik akkoord ga iets af. dit vertelde ik hem ook. Hij garandeerde mij dat ik via een mail die ik later zou ontvangen moest aan geven of ik het wilde of niet. Zonder dat antwoord waren zei niet gerechtigd om iets af te schrijven. Ze moesten mijn rekening nummer hebben om informatie op te mogen sturen.
Toen ik na 3 weken nog geen mail had ontvangen heb ik zelf gemaild dat ik het niet wilde. Heel toevallig werd er de volgende dag €30,- afgeschreven.

Ik heb een mail met mijn klacht en verhaal daarin gestuurd. Ik hoop dat ik optijd reactie krijg want ik weet niet of ik hier iets tegen kan doen.

€30,00 storneren. En afmelden telf. 010-4614340

ve
door verwijderd - Oct 11, 2014 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe heeft u zich af kunnen melden?
Bij mij hadden ze 100 afgeschreven
Heb dat laten storneren kreeg meteen een brief of ik 30 wilde betalen ik gemailt dat ik niks betaal en me desnoods stop wilde zetten dat kon dus niet wat ik raar vond nu vragen ze om 40,- in brief en of je dat binnen 14 dagen wil betalen anders verhoging blabla je kent het wel
Daarom me vraag wil ook van medivlucht af!!!!

chenilla schreef op maandag 6 okt 2014, 10:10: Mij hebben ze ook gebeld en ben akkoord gegaan ben op internet gaan kijken en kreeg mijn bedenkingen maar kon geen telefoonnummer vinden . Maar heb ook niks ontvangen geen brief en geen pasje. Maar toen ik op mijn bank ging kijken stond daar dat Medivlucht 30 september 30 euro af zou houden heb dit gelijk geblokkeerd. Kreeg naderhand brief met 30 euro heb gelijk gebeld en me afgemeld.