cd
door cdepaus Jan 5, 2004 om 09:55
Computers & telefonie

Miaauw

Op 10 november heb ik bij Miaauw een bestelling geplaatst. Nog dezelfde dag het geld netjes overgemaakt via internet bankieren. Dit is allemaal goed gegaan. Maar er werd niet geleverd.

Inmiddels heb ik diverse e-mails gestuurd waar geen antwoord op komt. Ik heb opgebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen en een antwoordapparaat of voice mail is er niet. Ik heb dus alles geprobeerd maar geen resultaat.

Ik ben helaas niet in staat om zelf even naar Velp te gaan om te zien of de winkel uberhaupt nog bestaat. De webwinkel doet het gewoon en ik kreeg een automatische bevestiging van de bestelling dus dat werkt ook.

Kent iemand dit bedrijf en weet iemand of het nog bestaat? Wat kan ik doen om of mijn bestelling of mijn geld terug te ontvangen?

349 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de register van KvK bestaat de winkel nog steeds. Heb je geen familie in de buurt wonen, of probeer het is per brief. Als er niet wordt gereageerd heb jij het probleem. Je moet voor je eigen recht opkomen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf eind augustus een bestelling gedaan bij Miaauw ,maar het was er niet meer en ik zou mijn geld terugkrijgen.Nu rium 4 maanden later heb ik het nog steeds niet terug.
In het begin heb ik nog een paar keer kontact gehad ,maar sinds 2 maand zijn ze helemaal weg.Er is iemand die de winkel met hen deelt ,die neemt af en toe de telefoon op ,en die zegt dat er een bord hangt met de mededeling dat ze voorlopig dicht zijn wegens omstandigheden.
De internetshop bestaat nog wel gewoon dus iedereen kan nog bestellen ,maar krijgen waarschijnlijk niets.Ik weet niet meer wat ik moet.Poetje

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een bestelling bij Miaauw gedaan eind augustus.Ik zou mijn geld terugkrijgen omdat het item er niet meer was.Ik heb het vandaag de dag nog niet terug.Ik heb ze tig keren gebeld ,maar ze zijn al een paar maand onbereikbaar geworden.Ik heb nog wel een paar keer iemand gesproken die een aardappelwinkel heeft en het pand met hen deelt.Hij zegt dat wegens omstandigheden de winkel voorlopig dicht is ,maar verder weet hij het ook niet.Ik weet het dus ook niet meer.Als een winkel zo lang dicht is lijkt mijn geen goed teken.Poetje

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoek via de kamer van koophandel (kvk) op wie de eigenaar van het bedrijf is. Stel hem of haar aansprakelijk via deze adresgegevens.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een paar mee gedupeerden en jullie kunnen een busje huren en erlangs rijden.
Even zonder dollen. Tegen dit soort zwendel is er nog weinig te doen op korte termijn. Wat was het internetadres van de website?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.miaauw.nl...

ve
door verwijderd - Aug 11, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag toevallig dat er problemen waren met de internetshop Miaauw. Ik ben ook al een tijdje naar ze op zoek en kan ze niet vinden. Maar ik heb wel ongeveer een anderhalf jaar geleden iets besteld bij Miaauw en wel gekregen. Het ging weliswaar met moeite: de eerste zending is nooit aangekomen bij mij en toen ben ik gaan bellen. Ik had contact met een hele aardige meneer en die heeft uiteindelijk een nieuwe bestelling verzonden die ik ook daadwerkelijk heb gekregen. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met wat nu aan de gang is, maar het is natuurlijk wel erg als je al betaald hebt en je krijgt niets. Ik denk echter dat het geen zwendel is, want ik heb mijn bestelling wel ontvangen.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2004 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen is het zo dat de firma Miaauw al maanden helemaal nergens meer op reageert. E-mails worden niet beantwoord, de telefoon wordt niet opgenomen en zelfs brieven blijven onbeantwoord. Dat riekt wel degelijk naar zwendel...

ve
door verwijderd - Aug 19, 2004 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken de winkel wel, de zaak heeft eerst in het pand gezeten waar de aardappel boer nu zit, en is verhuisd naar de achterkant van het pand. Kan me niet voorstellen dat ie dicht is, maar ik was sowieso van plan er binnenkort eens naartoe te gaan. Als ze open zijn zal ik eens vragen of ze weten dat er zoveel klachten zijn. Ik heb inderdaad ooit eens gemaild met een vraag en daar nooit reactie op gehad. Ben toen zelf maar gaan kijken en niks aan de hand.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2004 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken de winkel wel, de zaak heeft eerst in het pand gezeten waar de aardappel boer nu zit, en is verhuisd naar de achterkant van het pand. Ik heb er al een hoop poezedingetje gekocht. Kan me niet voorstellen dat ie dicht is, maar ik was sowieso van plan er binnenkort eens naartoe te gaan. Als ze open zijn zal ik eens vragen of ze weten dat er zoveel klachten zijn. Ik heb inderdaad ooit eens gemaild met een vraag en daar nooit reactie op gehad. Ben toen zelf maar gaan kijken en niks aan de hand.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2004 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even nog een reactie. Ik ben gisteren in Velp geweest, de zaak was al een hele tijd dicht en gisteren voor het laatst geopend waarbij ze alles met 25% en 40% korting wegdeden. Het was tevens de laatste dag dat de winkel open was, want ze gaan dus voorgoed sluiten vertelden ze mij.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2004 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat betekent dus dat ik voorgoed kan fluiten naar mijn geld. Ik vind het echt te gek voor woorden hoor. Je merkt het toch als er geld op je rekening wordt bijgeschreven? Okee, het is geen enorm bedrag geweest maar het gaat om het idee. Ik ben  hier echt goed kwaad over.