ha
door handigeman007 Oct 7, 2005 om 13:26
Computers & telefonie

Microsoft AntiSpyware

Op mijn account probeer ik Microsoft AntiSpyware te laten checken op updates. Dan krijg ik als foutmelding "Warning, could not connect to the internet". Als ik vervolgens op een ander account probeer te updaten, dan lukt alles wel. Het doet zich ook nog voor bij wat andere programma's.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Met vriendelijke groet,

[edit- naam verwijderd door redactie]

172 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 7, 2005 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt op een firewall probleem. Softwarematige firewalls zijn instelbaar, zodat sommige programma wel en andere niet naar het internet kunnen.

Als je bv Norton Inter Security hebt, zal de bijbehorende firewall bepaalde programmas blokkeren.

Kijk welke firewalls je hebt en kijk welke programmas te blokjeren en geed bv MS AntiSpyware wel toegang.